Preventivna menjava pletenic (zajl)

Jodlarcek

Fizikalc
16. avg 2007
3.313
19
38
MB
Pozdravljeni

Odpravljam se na malo daljšo turo po balkanu. Ker sem "mehanični" analfabet se odločam o preventivni menjavi "zajle" za sklopko in gas.
Kakšno je vaše mnenje o tem? Je to potrebno? Je menjava omenjenih zajl zahtevna (če bi se odločil da jih po potrebi menjam sam)?
Imam Suzuki V-Strom

Hvala
 

ceedevita

Majstr
24. jul 2009
6.879
107
63
štajerska
težko je biti pameten pri teh zadevah. utrga se lahko tudi nova
preveri kako sta raztegnjeni. za mojo mašino - ni suzuki - nikjer ne piše kdaj bi se naj zamenjalo to. tudi v servisnih navodilih ni tega napisano.
vprašaj na kakem servisu. menjava pa ne bi smela bit težka. no vsaj na mojem stroju ni
 

HITMAN

gps navigator
31. avg 2007
1.697
0
36
Kdaj je potrebna menjava gas in kuplung zajle - pletenice?

Ponavadi opazimo to takrat, ko gas težje obračamo, kar pomeni, da je pletenica že popokala in ne drsi več v "ohišju" - cevi tako kot bi morala. Načeloma je res, da ni določeno na koliko km bi naj to menjal.

Če znaš sam menjat potem itak ni panike. Vzameš zraven rezervne zajle in je mir, saj tudi če se slučajno vtrga, znaš menjat in ni težave.

Pri mojem motorju sta dve gas zajli, tako da če se mi ena vtrga imam še vedno drugo, da pridem ali do servisa.
Kako se menja pri mojem še nisem gledal, lahko pa da je iber zaj***no.

Verjetno bi na moje vprašanje tukaj znal Tusi odgovorit, kako težko je menjat gas zajlo pri motorju, ki ga imava.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.558
1.150
113
Če se ne sliši nič, ko obračaš gas oz. stiskaš sklopko ju jaz nebi zamenjal. Če je natrgana se kar sliši. Največ boš naredil že, če boš rezervo peljal s seboj. V tem primeru se ti ne bo nobena odtrgala
grin1.gif
 

Jodlarcek

Fizikalc
16. avg 2007
3.313
19
38
MB
Ja saj razmišljam da bi rezervne zraven peljal. Samo ko ne vem kako zaj*** je to menjat? Koliko pa ta zadeva sploh stane?
 

HITMAN

gps navigator
31. avg 2007
1.697
0
36
Aja, jaz sem mislil, da obvladaš menjavo pletenic.

Vzami si čas in doma malo poglej, kako bi se to menjalo. Verjetno boš ugotovil po ogledu ali lahko menjaš sam ali ne.
Če boš ugotovil, da ne moreš sam menjat, potem je najbolje, da boš miren, da greš na servis in ti zadevo zamenjajo.

Če ne boš menjal, pa bi jaz naredil sledeče:

Kupil bi gas in kuplung zajlo, ker vprašanje je, če se ti na poti slučajno vtrga, da bi kje imeli to tudi na zalogi, tako pa boš jih imel zraven in je stvar rešena.
Mimogrede: za moj motor ni na zalogi teh zadev, temveč jih je potrebno naročit. Dobavni rok 3 dni, ena pa stane 25€.

Verjetno imaš pot že začrtano in na netu bi si izpisal vse pooblaščene serviserje za tvojo znamko motorja, ki so ob tvoji poti. Seveda z telefonskimi številkami.

Tako ...
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.269
1.904
113
Pred dolgo potjo se nikoli ne lotevaj večjih posegov na prevoznem sredstvu! (avto ali motor..vseeno). Ker bo šlo potem vedno kaj narobe.

Če že zamenjaj olje in filtre, prekontroliraj vse sklope če so OK in srečno pot.

Boš šravfal (če bo treba) kor prideš nazaj.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.558
1.150
113
Tole bom pa jaz res kupil! + S seboj vedno vozim sprej, ne vem točno a se reče polipropilen pena (??), skratka Motulova piksna je in notri takšna pena, ki se pol ure po vbrizganju v ventilček strdi in lahko nadaljuješ vožnjo s počeno / presekano gumo.
 

Jodlarcek

Fizikalc
16. avg 2007
3.313
19
38
MB
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Pred dolgo potjo se nikoli ne lotevaj večjih posegov na prevoznem sredstvu! (avto ali motor..vseeno). Ker bo šlo potem vedno kaj narobe.

Če že zamenjaj olje in filtre, prekontroliraj vse sklope če so OK in srečno pot.

Boš šravfal (če bo treba) kor prideš nazaj.
Ne saj jaz ne bi nič po nepotrebnem šraufal. Malo me je strah edino zajl...ki so potrošni material. In počena zajla nekje v Albaniji zna biti veeeeeeeelik problem
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.269
1.904
113
Eh, te stvari tako poredko pokajo da se nima smisla o tem že v naprej sekirat. Če bo treba boš takrat iskal alternativo.
 

Jodlarcek

Fizikalc
16. avg 2007
3.313
19
38
MB
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Eh, te stvari tako poredko pokajo da se nima smisla o tem že v naprej sekirat. Če bo treba boš takrat iskal alternativo.
Vem da mogoče preveč paničarim...ampak sem bolj "ziheraški" človek
 

Matjaz1974

Fizikalc
10. okt 2007
1.734
33
48
50
Nekje po sloveniji
Obišči stran
Se strinjam, da je menjava vnaprej malo nesmiselna, če vse dela OK.
Sam sem vseeno šel v to, ker mi je kuplung zajla že malo štekala, pol pa sem zamenjal kar vse. Je pa to kr mal drag šport, ker se teh po 25, 35 ipd. kar nabere. Ampak imam zdaj vsaj filing, da je vse zamenjano in da bo delalo nadaljnih 100k.

Sej V-strom ni tako zelo stara zadeva in verjetno tudi kilometrov nimaš tako veliko, da bi bilo potrebno, zato tako kot so ti vsi svetovali, če se ti zdi, da se ti katera zajla zatika, si kupi novo, drugač pa kar brez skrbi...sej Balkan ni tako daleč
wink-1.gif



Bistvo vsega pa je: ne preveč študirat, ti samo pojdi, pa uživaj!
 

Tusi

Fizikalc
3. sep 2007
1.234
1
38
Jaz imam s sabo na motorju samo set za popravilo plašča (injekcijo in 3 bombice s pritiskom), original orodje (z njim lahko podreš pol motorja) in prvo pomoč (vse pod sedežem). In to je to. Za tiste pene , so mi rekli, da ko jo vbrizgaš, da uničiš gumo in pa da ima omejen rok trajanja...ampak to so mi rekli, praktičnih izkušenj nimam. Imam izkušnje z injekcijo v gumi (delo opravil turški vulkanizer) in stvar dela super, naredil sem še 10.000km po injekciji.

Vse ostalo kar crkne, je naključna stvar, æe seveda motor vzdržuješ.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.269
1.904
113
Citat:
Uporabnik Tusi pravi:
(injekcijo in 3 bombice s pritiskom),

Koliko ti pa to vzame prostora?

To je mišljena injekcija v smislu kosa mehke gume (neke vrste tesnilo čudne oblike z luknjo v sredini) ki jo porineš v luknjo z neke vrste 'izvijačem' - ima spodaj kavelj kamor vstaviš 'gumico'...?

Bombice pa...komplimiran zrak?