Gre za starejše terensko vozilo, ki se mi ga ne splača popravljat in ga imam namen "zvozit do konca", vseeno pa bi rad da ne zgleda tako obupno in da mi ne bo še kje v notranjost začela teči voda
No, če bo motor zdržal, ga mogoče spomladi vseeno dam popravit, pa da ne gre preveč naprej...
Na vozilu je na raznih robovih in spojih precej rje. Nekaj je je že vidne, še več je mehurjev. Menda so ravno mehurji najbolj kritični. Kako zadevo rešit (poleg varjenja)? Eni pravijo kar kit čez, drugi odstranit mehurje, premazat s ferosanom pa kit čez, potem se omenja nek plastični kit, pa silikon, akrilni silikon... kaj dejansko najbolj zadrži nadaljevanje rjavenja?
Na vozilu je na raznih robovih in spojih precej rje. Nekaj je je že vidne, še več je mehurjev. Menda so ravno mehurji najbolj kritični. Kako zadevo rešit (poleg varjenja)? Eni pravijo kar kit čez, drugi odstranit mehurje, premazat s ferosanom pa kit čez, potem se omenja nek plastični kit, pa silikon, akrilni silikon... kaj dejansko najbolj zadrži nadaljevanje rjavenja?