Preklic plačila s kreditno kartico

BlonG

Pripravnik
10. avg 2010
174
15
18
Želel bi preklicati plačilo s kreditno kartico pri banki oz. izdajatelju kreditne kartice. Je že kdo to uporabil oz. ali ima kdo kakšne informacije ali je to možno?

S kreditno kartico je bil izveden nakup letalske karte preko spleta. Zaenkrat znesek še ni plačan - narejena je samo "avtorizacija". Let je tudi rezerviran - check-in še ni narejen. Torej: storitev še ni izvedena in še ni plačana.
wink-1.gif
Ker Ryanair ne omogoča storniranja rezervacije, bi na ta način blokiral plačilo letalskih kart. Sklepam, da bo Ryanair potem dobil zavrnjeno plačilo letalskih kart in bo blokiral check-in.
 

Stardo

Pripravnik
3. jan 2009
353
0
16
40
Kličeš na banko kjer imaš odprt račun in prosiš, da te prevežejo na oddelek, ki se ukvarja z reklamacijami plačil s kreditnimi karticami. Naprej delaš po njihovih napotkih. To je to..
 

BlonG

Pripravnik
10. avg 2010
174
15
18
Update: na banki pravijo, da preklic ni možen. Če bo kdaj komu to koristilo... :-(
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.113
4.083
113
Citat:
Uporabnik BlonG pravi:
Update: na banki pravijo, da preklic ni možen. Če bo kdaj komu to koristilo... :-(

Ja znajdi se malo; rečeš da so kartico ukradli in zahtevaš urgentno blokado - to se naredi dosti hitro, je pa PLAČLJIVO po ceniku. Jasno potem upoštevaj še da moraš plačati še ponovno aktivacijo oz. novo kartico! Sedaj pa odvisno kaj se ti bolj splača, ker če nočeš iz z letalom se da tudi to zmenit, verjetno pa je potrebno nek del rezervacije vrnit! Vsekakor zastonj ne bo nič, sploh ker je po lastni krivdi!
grin1.gif
 

BlonG

Pripravnik
10. avg 2010
174
15
18
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Vsekakor zastonj ne bo nič, sploh ker je po lastni krivdi!
grin1.gif

No ja, krivda je pogojno deljena.
rolleyes-1.gif
Včeraj zvečer je po procesu plačevanja vse skupaj zablokiralo s sporočilom "Error - session locked" (nekaj takega), danes zjutraj pa je rezervacija normalno šla skozi - tudi plačilo. Na moje veliko "veselje" imam sedaj na mailu dve potrjeni rezervaciji: za iste potnike, isti termin, isto destinacijo... torej vse dvojno!

uf-1.gif


Če bi lahko eno rezervacijo pri Ryanairu kakorkoli storniral - potem ni blema! Se mi je zdelo lažje, da banka eno plačilo preprosto blokira. Žal ni tako enostavno, ker gre za plačilo "dveh" storitev; kar je drugače, kot če bi bilo dvojno plačilo za eno storitev.
 

Bitch_inside

PEPCA 2007
18. jul 2007
3.608
1
36
Ljubljana
Uf, kriza :S Ryanair je izredno nefleksibilen. Ko sem jst mela enkrat težavo s plačilom, sem preklicala pol evrope pa nisem nikogar dobila, na maile niso odgovarjali. Na koncu sem klicala na njihov šalter na letališču v Grazu in uspela prek telefona vse uredit, tko da probaj narediti tako. Povej, da je prišlo do napake na sletni strani in ti je naredilo dvojno rezervacijo za vse. Pa ne jim pustit, da te skenslajo z besedami "ne gre, se ne da" ... vse se da, samo vztrajen moraš bit pa bo šlo.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Citat:
Uporabnik BlonG pravi:
Update: na banki pravijo, da preklic ni možen. Če bo kdaj komu to koristilo... :-(

To bi lahko vedal, na banki ni nič možno zato ker kreteni nimajo volje. Sem imel enkrat primer tudi sam ko sem plačeval preko klika položnice in sem dal pri nekem plačilu napačen TRR. V roku 2 minut sem takoj klical na NLB in sicer če mi lahko brišejo nalog ki je bil takoj v obdelavi ali kako že piše tam v kliku no in ni bilo možno. Ko sem nastopil bolj strogo in jim zagrozil da bom zaprl TRR in šel drugam ker so neprilagodljivi so mi ustregli... Skratka to je to. Zakaj bi če jim pa ni potrebno, saj nimajo oni nič od tega, je tako? Smo imeli tudi na NKBM enako štorijo 2 leti nazaj, je šlo za podobno stvar in so tudi naredili storno...
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.397
1.399
113
TRR je eno kartični promet pa drugo. Naredil je online avtorizacijo preko EURO card-a ali pa preko vise (ugibam) in s tem banka nima žal nič oz. ne more in ne sme preklicat take avtorizacije. Ker nima takih opcij. Edino kar lahko je, da prijaviš izgubo kartice in takojšnjo blokado ter naročiš novo. Strošek tega je cca 30 EUR.
To s TRR pa se strinjam je čista nefleksibilnost banke in njenih zaposlenih.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Ja DDDD logično da ko enkrat denar dol potegne da ne more banka več nič naredit, mater smo brihtni danes
smile-1.gif
Jaz govorim o tem da banke velikokrat nimajo volje, torej govorim o tem da če daš normalno nakazilo da ga lahko še vedno prekličeš...
 

jaka6

Fizikalc
7. avg 2007
1.302
9
38
Družmirje
Če te kaj potolaži tut jaz sem kakt teden nazaj častil Rynu 2 karti. Punca je rezervirala jaz sem pa plačal. Kasneje sem ugotovil, da avion iz Brusla leti ob 6 30 zjutraj in ne zvečer tako kot je mislila moja punca. Kupil sem 2 karti za naslednji dan, na tiste dve pa raj ne mislim, ker me boli glava.
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Potem pa mu ostane edino da čekira štiri osebe, vzame karte za celo vrsto, teža prtljage itak ne bo problem in ko se bodo ostali stiskali v pretesnih vrstah bosta ona dva živela kot grofa.... NEPRECENLJIVO
cheer.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Tudi jaz sem preko Ryanaira kupil karto iz Milano Porto (direktna linija) in je ne bom rabil. Torej kakšne so opcije da se iz tega kaj iztrži?

Lp
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Plačilo z MasterCard se 99,999% da skenslati, posebej, če še sploh ni izvedeno plačilo.

Še primer naknadne stornacije prenosa na TRR smo imeli. To je sicer bolj "mafijska" posla, ampak kjer je volja, je pot.


Ker je vzrok težav bila napaka na spletni strani, vztraja pri letalski družbi za storno.
Pa čim prej, ker so roki, zakonski, pa interni itd...
Čim prej, tem bolje.
Pa banko tudi malo pobaraj, kak je s tem.
 

Evil_Genius

Zelenc'
15. nov 2009
10
0
1
Eno vprasanje v povezavi z naslovom

Včeraj sem na eni tuji spletni strani poskusil kupiti par stvari in ko sem vnesel podatke iz kartice mi je kartico zavrnilo (avtorization failed) nakup posledično ni bil izveden (stvari so ostale v vozčku, o nakupu nisem prejel nobenega email-a). Ko pa sem preveril stanje na kartici sem opazil da je transakcija bila izvedena. Poslal sem par email-ov na customer service od trgovine ampak so kot kaže na dopustu.
smile-1.gif


Gre za mastercard preko moneybookers.com in tole trgovino http://www.selvatime.com/

Saj znesek ni prav visok samo vsejeno boli da bi ene 100 EUR pustil svabom.

Ker od trgovine v 24 urah ni bilo odgovora sem poslal mail še na moneybookers, če lahko skenslam transakcijo (transakcija se ni setled )

Ima kdo še kakšno idejo?
 

Primzi

Majstr
1. sep 2007
1.062
109
63
Naceloma bi moralo iti tako da zavrnes placilo, ko ti posljejo racun za kreditno kartico, oziroma ti trgajo iz racuna.

Ti si placal storitev letalskega prevoza te in te osebe na ta in ta dan ob tej in tej uri. Iste storitve ti nekdo ni mogel opraviti dvakrat. Ti nisi placal praznega sedeza ob tvojem sedezu, ker bi to moralo biti napisano na karti.

Tvoja banka bi morala na podlagi tvoje pritozbe videti, da so ti isto storitev zaracunali dvakrat, in ti enkrat prevec placano vrniti.

P
 

shootek

Fizikalc
3. sep 2007
902
91
28
select 1 from dual;
ksz

Jaz sem imel letos s kartico (maestro) 'težave' v Angliji. V trgovini kupim robo, jo hočem plačat z maestrom, vendar mi kartico zavrne (prodajalec mi razloži, da imajo zadnje čase v trgovini veliko problemov z avtorizacijo kartic), zato plačam z gotovino. Grem v drugo trgovino (Sportsdirect) kupim in plačam BP z kartico.

Pridem nazaj v SI, pogledam na spletno banko in mi na rezerviranih sredstvih (odtegnili mi še niso) manjka točno toliko denarja, kolikor sem hotel plačati v prvi trgovini. Čez 1 dan se lepo sprovede 2 nakup in mi iz kartice odtegnejo kolikor sem nakupil v Sports direct. Čez 1 dan pa vidim v rezerviranih sredstvih, da sta sedaj rezervirana 2 zneska. Tisti prvi in enak znesek, kot so mi ga že odtegnili za drugi nakup. Kličem na Bankart, da je vse skupaj malo sumljivo in mi pove , da je rezervacija prvega zneska res trgovina, kjer mi je zavrnilo avtorizacijo, drugi znesek pa od trgovine Sports&Soccer (ki je drugo ime za SportsDirect).

No ker je bil znesek po 14 dneh še vedno samo rezerviran in ne odtegnjen, sem šel na banko, kjer so ti dve transakciji zavrnili.
Bi bila pa kriza, če bi bil blizu limita, ker nebi mogel dvigniti denarja oz. plačati, ker so bila sredstva rezervirana.