Pravilo zadrge?

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.764
3
38
Da spet malo zakurim. Debata je bila da se pravilo zadrge uposteva samo tam kjer tabla kaze zadrgo. Torej na avto cesti kjer je zozanje iz dveh na en pas, recimo proti gorenski od kranja naprej, tam potem ne velja pravilo zadrge?

Mislim vrjamem in sam upostevam da je pravilo zadrge vrjetno kultura voznikov ampak me za dani primer zanima ali je nujno zadrgo upostevati samo tam kjer to tabla oznacuje. Ker sam jo nujno upostevam povsod.

Pa prosim za clen kjer to pise.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.135
11.002
113
kod Džej-Zija
Jaz jo tam upoštevam, včasih je bila tam celo tabla za zadrgo. Zadnjič sem se pa pošteno razpizdil, ko se je tovornjakar odločil igrati lokalnega šerifa in je prehitevalni pas zaprl. Tudi hupanje ni pomagalo, vodilo je samo v dodatne gestikulacije. Pa še en tovornjakar se je spotoma name tako razburil, da je dobil preblisk in začel namerno zavijati vame, čemur je sledilo še malo hupanja in gestikulacij. Mi je kar malo žal, da nisem poklical policije. Samo vprašanje je bilo, če bi sploh kako ukrepala.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Kot si rekel, tam kjer je tabla, torej pravilo, tam se pravilo zadrge upošteva.
Upošteva se lahko tudi drugje, je pa to eden od lepih dokazov vozniške kulture, ki je pri nas na zelo nizki ravni !
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.697
9.913
113
40
MB
pri delih na avtocesti je ponavadi znak za zožanje potem pa še tabla prepovedano prehitevanje kar pomeni, da bi naj do tam promet že tekoče potekal po enem pasu, ampak seveda je polno takih ki grejo do konca pol pa po zadrgi not
cheer.gif
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
26-i člen ZVCP:

(5) Če je na smernem vozišču iz prvega odstavka tega člena na enem od prometnih pasov onemogočen promet vozil zaradi ovire ali se pas konča, so vozniki, ki vozijo po sosednjem prometnem pasu dolžni omogočiti vključevanje na ta prometni pas tako, da vozijo s primerno hitrostjo in na takšni razdalji do vozila pred seboj, da se lahko izmenoma vključi v promet še po eno vozilo (sistem zadrge).

Torej velja vedno, ne rabi biti tabla.
 

eXHair

Fizikalc
12. sep 2007
2.697
0
36
www.facebook.com
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Zadnjič sem se pa pošteno razpizdil, ko se je tovornjakar odločil igrati lokalnega šerifa in je prehitevalni pas zaprl.

Pomisli kaj je hotel doseči, ali bo potrebna animacija?
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.135
11.002
113
kod Džej-Zija
In zaradi takih, kot si ti, imamo potem probleme. Tisti znak za zoženje pove, kdaj zoženje pride in koloni naj bi vodili do zoženja. Ko prideta obe koloni do zoženja, pa velja pravilo zadrge. Ampak za Balkance je to očitno prekompliciran postopek. Ne, pol kilometra prej je treba gužvo delat in potem lokalne šerife z zapiranjem prehitevalnega pasu špilat.

BTW, zadnjič, ko je bila na primorski avtocesti kolona dolga 20 km, so po radiu opozarjali, da naj se uporabljata dva pasova. Ker se je zaradi takih genijev kot ti kolona brez potrebe še podaljševala in upočasnjevala.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.135
11.002
113
kod Džej-Zija
Citat:
Uporabnik eXHair pravi:
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Zadnjič sem se pa pošteno razpizdil, ko se je tovornjakar odločil igrati lokalnega šerifa in je prehitevalni pas zaprl.

Pomisli kaj je hotel doseči, ali bo potrebna animacija?

Kaj je hotel doseči, mi je jasno. Prav tako mi je jasno tudi, da model nima pojma o CPP in da je [censored].
smirk-1.gif


p.s. Glej člen, ki ga je prilepil stein.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.233
869
113
predvidevam, da je hotel razpizditi mossera, kar mu je očitno tudi uspelo
smile-1.gif
 

eXHair

Fizikalc
12. sep 2007
2.697
0
36
www.facebook.com
Citat:
Uporabnik stein pravi:
26-i člen ZVCP:

(5) Če je na smernem vozišču iz prvega odstavka tega člena na enem od prometnih pasov onemogočen promet vozil zaradi ovire ali se pas konča, so vozniki, ki vozijo po sosednjem prometnem pasu dolžni omogočiti vključevanje na ta prometni pas tako, da vozijo s primerno hitrostjo in na takšni razdalji do vozila pred seboj, da se lahko izmenoma vključi v promet še po eno vozilo (sistem zadrge).

Zadeva je sila preprosta. Ampak razni schumacherji, poslovneži wannaby in ostalim, ki se jim mudi, da voda gori, pa pojebejo vse in se zadeva poruši. On bo seveda pridobil, ker gleda za svojo rit, vsi ostali v koloni bojo pa najebal, ker se bojo morali zaradi tega, you name it, ustaviti, da bo lahko izsilil prostor na koncu kjer je že tabla in revež ne more naprej. Zaradi takih, mudi možem, vseskupaj stoji v božjo mater.
 

Sulc

Fizikalc
22. avg 2007
978
175
43
Živjo,

tudi mene ziritirajo prizadetki, ki na prehitevalnem pasu blokirajo promet, "v korist poštenosti". Ustvarjajo zastoj, da bi ga potem lahko "pošteno" uredili
bonk.gif


Govoril sem že s policistom, zadnjič pa so mi s policije tudi prijazno odgovorili glede tega - tako obnašanje je kaznivo. Čeprav je govora o tem le v zadnjem odstavku, pripenjam cel odgovor, ki ga je policist zapisal meni v poduk
smile-1.gif
čeprav sem ga vprašal le tisto zadnje.

pripenjam odgovor:
Citat:

Na obeh zaključkih avtoceste na gorenjskem (Podtabor in Peračica) je postavljena ustrezna prometna signalizacija. Hitrost je s prometnimi znaki s 130 km/h, najprej omejena na 100 km/h in v nadaljevanju na 80 km/h. Ker pa se pred viaduktom Peračica prehitevalni pas zapre je postavljen tudi prometni znak ?prepovedano prehitevanje?. Od tega prometnega znaka dalje je prehitevanje prepovedano.

Policisti PPP Kranj na obeh zaključkih vsakodnevno opravljajo nadzore prometa, ob zgostitvah pa promet tudi fizično urejajo po sistemu "zadrge".

Prometni znak, ki prepoveduje prehitevanje, velja tudi v času, ko promet fizično urejajo policisti, razen če to počnejo za postavljenim prometnim znakom in voznike pozivajo, da vožnjo nadaljujejo mimo znaka. To nam omogoča 1. odstavek 122. člena ZVCP.

Zadrževanje vozil, kot to počno nekateri vozniki ni dovoljeno, zato policisti zoper takšne voznike ukrepajo, saj kršijo določila 3. odstavka 30. člena ZVCP.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Zadeva se poruši ravno zaradi takih, ki se v kolono postavijo prekmalu. Na tak način se začne nabijanje kolone, pretok prometa pa je manjši, kot če bi se vsi ravnali po "schumacherjih in wannaby poslovnežih", ki očitno poznajo CPP in logiko tekočega prometa.
 
4. jun 2008
328
0
16
Oberkrain
Sistem zadrge kaj? Nevem kako je po cudezu levi pas vedno hitrejsi. A ni namen zadrge da se ze prej vkljucis na vozni pas in z neko se dostojno hitrostjo (ponavadi je to se nad omejitvijo v zoozanem delu ) premikas naprej? Ne pa da se pripeljes mimo kolone do konca in potem nekoga izsilis, ker si tako razlagas sistem verige? Ne.
Ti bom dal primer. Datum neznan, ljubljanska obvoznica, smer tunel sentvid. Tabla za verigo na 2eh koncih, VENDAR je bil zaprt vozni pas. Torej, sem se tako kot vecina na primerni razdalji vkljucil na prehitevalni pas, z veliko visjo hitrostjo, kot je bila omejitev, na desnem voznem pasu pa je lepo cakalo nekaj posameznikov, ki so hoteli ubrati tvoj nacin zadrge, vendar tokrat - neuspesno? Tistih nekaj posameznikov je na tistem mestu pred tablo zadrga cakalo sigurno nekaj 5minut. Nakljucje ali le drugi ne upostevajo sistema zadrge??
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.135
11.002
113
kod Džej-Zija
Saj je Sulc lepo napisal, kako na vse skupaj gleda policija. Saj pravim, naslednjič, ko naletim na takega prepotentnega šerifa, bo policija spet dobila dodatno delo.

V Nemčiji to sploh ni vprašanje. Obe koloni gresta do table, pri tabli velja načelo zadrge. Čudite me pametnjakoviči, da se ne vprašate, čemu se morate že pol kilometra pred zaporo stiskati na en pas. A mislite, da je tistega pol kilometra prazne ceste same sebi v namen?
bonk.gif
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.135
11.002
113
kod Džej-Zija
Citat:
Uporabnik SmirastoNastrikanPulover pravi:
Sistem zadrge kaj? Nevem kako je po cudezu levi pas vedno hitrejsi. A ni namen zadrge da se ze prej vkljucis na vozni pas in z neko se dostojno hitrostjo (ponavadi je to se nad omejitvijo v zoozanem delu ) premikas naprej? Ne pa da se pripeljes mimo kolone do konca in potem nekoga izsilis, ker si tako razlagas sistem verige? Ne.
Ti bom dal primer. Datum neznan, ljubljanska obvoznica, smer tunel sentvid. Tabla za verigo na 2eh koncih, VENDAR je bil zaprt vozni pas. Torej, sem se tako kot vecina na primerni razdalji vkljucil na prehitevalni pas, z veliko visjo hitrostjo, kot je bila omejitev, na desnem voznem pasu pa je lepo cakalo nekaj posameznikov, ki so hoteli ubrati tvoj nacin zadrge, vendar tokrat - neuspesno? Tistih nekaj posameznikov je na tistem mestu pred tablo zadrga cakalo sigurno nekaj 5minut. Nakljucje ali le drugi ne upostevajo sistema zadrge??

Drugi ne upoštevate ne samo zadrge, ampak še česa drugega, recimo hitrostnih omejitev. Če bi se držali pravil, bi bil promet tekoč in nobenemu ne bi bilo potrebno na mestu čakati 5 minut.
 
4. jun 2008
328
0
16
Oberkrain
Omejitev je bila 80km/h, kolona je imela hitrost cca 80km/h jaz pa sem z mojim prevoznim sredstvom naredil prekrsek, ce bi rad to slisal.

Ce bi se vsi drzali pravil... Ahhhh.. Mislim da se tole malce boljse slisi - "Ce bi bili vsi malce bolj strpni?"
Samo kako, ko vam ze tukaj na spletnem forumu dviguje paro in ze grozite z nekompetentno policijo, ki bo na koncu oglobila vas, ki ste dali lazno prijavo. Ali pa vam napisala kazen za uporabljanje mobilnega telefona med voznjo...

Dobro vem, da takih posameznikov kot ste sami, ne bom mogel prepricat v nasprotno, in tudi mene ne boste,, ko bom ožemal volan v koloni na desnem pasu..
smirk-1.gif


P.s. Prosim da ne primerjate S drzav z naso kulturo voznjo. Ma mati bwozja to je skoraj zločin. Se v Beogradu nisem imel toliko problemov s kulturo voznje, kot ga imam v pogosto v nasi prestolici.
 
Nazadnje urejeno:

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.135
11.002
113
kod Džej-Zija
S telefonom prekrška ne bom delal, ker imam set za prostoročno telefoniranje. Zapiranje enega pasu, še bolj pa ogrožanje drugega tovornjaka z namernim zavijanjem v moj desni bok tudi ni ravno nedolžna zabava in po zakonu prepovedana. Torej prijava ne bo ne kriva in ne narejena s prekrškom.
Začuda jaz v prestolnici kar dobro shajam in tudi VEDNO spuščam ljudi iz stranskih na glavne ceste. Edina stvar, ki me tu pogreje, je, da taki kot ti pametujete o pravilu zadrge, pri čemer ne veste niti tega, KAJ ZADRGA SPLOH JE. Če bi vedel, ne bi kvasil takih neumnosti.
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Citat:
Uporabnik SmirastoNastrikanPulover pravi:



Se v Beogradu nisem imel toliko problemov s kulturo voznje, kot ga imam v pogosto v nasi prestolici.

Najbrž si čefur, pa se tam zliješ s prometom...
grims-1.gif