pravice potrošnika 1

afna1972

Pripravnik
11. feb 2013
167
0
16
pozdrav, tudi jaz imam tablico ki je bolj tako tako,,,(yarvik tab 10,1) do sedaj v letu dni bila že štirikrat na servisu, zmeraj so zamenjali za novo ker ni možno popravilo. o,k vendar pošiljajo na nizozemsko na preverjanje in potem čakaš 30-40 dni- nimaš tablice.....o vračilu denarja nočejo slišati, jaz pa bi kupil kakšno drugo znamko saj to čakanje najeda......
13.gif
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
če je 3x na popravilu zaradi iste napake bi ti mogli dat novo. o vračilu denarja pa nisem čist siguren.
pa tudi seštevek dni je večji od 45...
 

legionar

Fizikalc
13. sep 2010
2.427
5
38
Ne bo držalo! Če je 3x na popravilu zaradi iste napake ni upravičen, do nove.
Seštevek 45 dni drži a iz posta Afne1972 je razbrati, da je novo že dobil.

Predlagam vljuden pogovor na servisu ali trgovini, v smislu ne zaupanja v znamko in predlog zamenjave za drugo znamko.
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.759
6.530
113
Namesto garancije uveljavljaj stvarno napako:

Napaka je po Zakonu o varstvu potrošnikov stvarna:

- če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Potrošnik lahko po lastni izbiri zahteva:

- odpravo napake ali
- vračilo dela plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- zamenjavo za nov brezhiben izdelek ali
- vračilo plačanega zneska.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.749
9.961
113
40
MB
ksz

samo je pa lep primer človeške naivnosti ... en hiter nasvet, ki sem ga podelil že najmanj tisočkrat ... pa da si preberete VSI na enem mestu:

kero tablico naj kupim do 150 € ?

NOBENE!