pozna kdo vw transporter 2.5 tdi 75kW?

bero1

Majstr
2. sep 2007
2.897
104
63
mb+ -20km
ker vem,da vas je tu gor ogromno struckotov,me zanima na kaj naj bom pozoren pri takem avtomobilu:
http://www.avto.net/2004/dostavna/oglas.asp?ID=2624406 (lastnik trdi,da so original kilometri-se da preverit??)
ve kdo mogoce napake na takih kombijih,katere bi se lahko pojavle.skratka zanima me vse o teh vozilih!
za vse informacije se vnaprej zahvaljujem
nahrung002.gif

lp.
pozdrav.gif
 

maurice

Pripravnik
30. apr 2008
867
2
18
Na prvi uč in glede an to, da smo imeli takega, samo bil je furgon, lahko rečem odličen aparat !!!!
Vendar, pri 40 000 km je šel ležaj prvega levega kolesa, pri 65 000 km je šel katalizator, malce prej je šel merilec pretoka zraka.
Odlične vozne lastnosti, dobri pospeški, uredu poraba - skratka zadovoljni z kombijem, vendar so stroški servisov najvišji od vse kombijev in pojavljale so se take napake, ki jih človek ne pričakuje.
Seveda smo kupili nov kombi in lepo skrbeli zanj, lepo vozili - samo domači.
Jaz osebno pravim, da je VW predrag in premalo nudi za to.
Imamo sedaj Opel Vivarota, ki je bil občutno cenejši, servisi so občutno cenejši (vse servisiramo na pooblaščenih servisih).

Lp, mare
 

redTDI

Pripravnik
25. apr 2008
126
0
16
poglej:
to je odličen stroj, motorji delajo tudi po 700.000km brez generalne... (motor je petvaljni, evolucija starega petvaljnega audijevega dizla iz 70. let)
res da so novi predragi, ampak kadar kupuješ novega, kupiš kvaliteto, in ne samo serijsko številko.
pri nakupu rabljenega T4 se nimaš česa bat, edina hiba pri T4 je ta, da začne gnit okrog blatnikov, ampak ta je dokaj svežega letnika, tako da ne bo problemov.
verjamem, da se včasih zgodijo nepričakovane stvari, ampak LMM je itak stalnica VW motorjev, tako da zaradi tega ne moreš rečt, da je motor zanič

če ti cena ugaja, ti kar kupi, ne boš nič zgrešil..
če pa hočeš pravo petardo, kupi 111kW stroj.. to je šele kombi... ;o))

vedi da noben vivaro, trafic, jumpy, jumper... nima take lege na cesti, kot jo ima T4 (ločene obese spredaj, zadaj)
če pa si vsaj malo VWjevca, si boš stroj servisiral z minimalnimi stroški, verjemi!
če potrebuješ še kakšno informacijo, piši na PM
 

bero1

Majstr
2. sep 2007
2.897
104
63
mb+ -20km
hvala obema(obljubljeno sem izpolnil),kar se tice kolesnega lezaja in LMM-a je najmanjsi problem-potrosni material.
111kW ne bi jemal,ker ne poznam motorjev,tega 75kW pa sem imel v sluzbi nekaj cajta,poraba super glede na konje in tezo.
o legi ne bi,ker nisem vozil vivaro,trafic.mene predvsem zanima na kaj moram bit pozoren-skrite napake maybe in se,
ce se dajo kilometri preveriti(slovensko vozilo).
lp.
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.128
12
38
Poberi podatke in pojdi na prvi pooblascen VW servis preverit zgodovino. Ce kombija ni not potem se je sraufal po lokalnih garazah.
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Vivaro pa Trafic sta skreta proti recimo T5... Osebne izkusnje.

Res sta bistveno cenejsa ampak.. matr.. raje 3 leta star T5, kot nov trafic.. Pa nisem VW fan, dalec od tega.

T4, ki je pri bajti [97 letnik, 1.9 TD, 68 konjev] je res "projektil", ampak je pa bulletproof. Laufa ko urca z 240.000 prevozenimi.. Nobenih resnih problemov..
 

redTDI

Pripravnik
25. apr 2008
126
0
16
75kW in 111kW sta popolnoma enaka motorja, s tem da 111kW ima močnejšo turbino in intercooler v velikosti hladilnika vode in ne tistega majhnega pod haubo.
kilometrov ne moreš preverit, lahko pa preveriš zgodovino vzdrževanja pri serviserju, kjer je bil vzdrževan... pogledaš če se datumi in kilometri ujemajo
itak pa že na daleč vidiš, če je bil stroj vzdrževan al ne... zanemarjen stroj takoj opaziš...


trafic/vivaro je pa itak samo senca T5, obračaj kakor koli hočeš, renault je renault....
 

bero1

Majstr
2. sep 2007
2.897
104
63
mb+ -20km
torej,ce grem s stevilko sasije k temu pooblascencu,kjer naj bi bil servisiran na dolocen datum,bi oni morali imeti v arhivu to ali ne?
lp.