Kar nekaj časa sem si vzel in preizkusil vse možnosti, ki so na voljo v zvezi s posredovanjem e-pošte na telefon, takoj ko slednja prispe v uporabnikov poštni predal (na računalniku sicer uporabljam Outlook in poštni protokol IMAP).
Moje ugotovitve, ki so povezane s slabo kakovostjo storitev so naslednje:
1. Privzeti odjemalec v telefonu sploh ne deluje (vklop opcije Obveščanje o e-pošti, kot domnevno funkcija potisne pošte), če vklopim opcijo Samodejno nalaganje in definiram interval - npr. na vsakih 15 ali 30 minut, 2 uri in podobno, se telefon tega intervala ne bo držal (5, 15, 30 minut povzroča stalno - neprekinjeno povezovanje na poštni predal vsakih nekaj sekund, interval 2 uri pa pomeni včasih 2, včasih pa celo nikoli).
2. Storitev Integral od Mobitela je sicer dobrodošla storitev vseh Mobitelovih uporabnikov, ki iščejo alternativo svojim rešitvam, a vendarle, za fizične uporabnike je potrebna registracija na Planetu, ki enkrat deluje, enkrat ne... Ok, s klicem na njihov CPN sem dosegel, da so malo preverili in popravili (čeprav tudi kasneje spet ni delovala), a problem se dejansko pojavi v nadaljevanju, ko uporabnik ugotovi, da se poslana sporočila nikamor ne shranjujejo, torej obstaja edina rešitev v tem, da si vsako poslano sporočilo ročno pošiljamo še na svoj naslov. Za poslovne uporabnike MS Exchange je zgodba bojda drugačna, a s tem si zasebni uporabnik nima kaj prida pomagati.
3. Storitev emoze (www.emoze.com) je brezplačna storitev in dejansko oglaševana kot alternativa Blackberry-ju in tudi sam sem jo preizkusil. Skoraj bi bil že podal pozitivne izkušnje v zvezi s to storitvijo, a sem kmalu ugotovil, da v primeru ročnega brisanja sporočil prek IMAP-a oz. Outlooka, Emoze enkrat osveži, drugič pa ne stanje v nabiralniku (prikazuje namreč sporočila, ki so bila že zdavnaj odstranjena). Poleg tega me moti, ker se pri vsakem zagonu telefona Emoze venomer prikazuje na enkranu in ga je potrebno vedno ročno "pomanjšati" v ozadje - Mobitelov integral za primerjavo ne moti uporabniške izkušnje v tej obliki.
Kaj pravite, kaj še ostane velikim?
Moje ugotovitve, ki so povezane s slabo kakovostjo storitev so naslednje:
1. Privzeti odjemalec v telefonu sploh ne deluje (vklop opcije Obveščanje o e-pošti, kot domnevno funkcija potisne pošte), če vklopim opcijo Samodejno nalaganje in definiram interval - npr. na vsakih 15 ali 30 minut, 2 uri in podobno, se telefon tega intervala ne bo držal (5, 15, 30 minut povzroča stalno - neprekinjeno povezovanje na poštni predal vsakih nekaj sekund, interval 2 uri pa pomeni včasih 2, včasih pa celo nikoli).
2. Storitev Integral od Mobitela je sicer dobrodošla storitev vseh Mobitelovih uporabnikov, ki iščejo alternativo svojim rešitvam, a vendarle, za fizične uporabnike je potrebna registracija na Planetu, ki enkrat deluje, enkrat ne... Ok, s klicem na njihov CPN sem dosegel, da so malo preverili in popravili (čeprav tudi kasneje spet ni delovala), a problem se dejansko pojavi v nadaljevanju, ko uporabnik ugotovi, da se poslana sporočila nikamor ne shranjujejo, torej obstaja edina rešitev v tem, da si vsako poslano sporočilo ročno pošiljamo še na svoj naslov. Za poslovne uporabnike MS Exchange je zgodba bojda drugačna, a s tem si zasebni uporabnik nima kaj prida pomagati.
3. Storitev emoze (www.emoze.com) je brezplačna storitev in dejansko oglaševana kot alternativa Blackberry-ju in tudi sam sem jo preizkusil. Skoraj bi bil že podal pozitivne izkušnje v zvezi s to storitvijo, a sem kmalu ugotovil, da v primeru ročnega brisanja sporočil prek IMAP-a oz. Outlooka, Emoze enkrat osveži, drugič pa ne stanje v nabiralniku (prikazuje namreč sporočila, ki so bila že zdavnaj odstranjena). Poleg tega me moti, ker se pri vsakem zagonu telefona Emoze venomer prikazuje na enkranu in ga je potrebno vedno ročno "pomanjšati" v ozadje - Mobitelov integral za primerjavo ne moti uporabniške izkušnje v tej obliki.
Kaj pravite, kaj še ostane velikim?