Lani sem prvič zavaroval poč. prikolico, kasko, 1% franšiza. Letos spomladi sem jo ob ozkem prehodu sam poškodoval, globok ris po celotni stranici prikolice. Odpeljal sem jo k serviserju in tam izpolnil zahtevek za zavarovalnico. Prikolico sem pustil tam in naslednji dan si jo je ogledal cenilec zavarovalnice (jaz nisem bil zraven). Po nasvetu serviserja se bo menjala cela stranica prikolice, kar bo zavarovalnico stalo cca. 9000 EUR (material, prevoz od dobavitelja, delo, .....) Potem sem prikolico (nepopravljeno ) odpeljal in jo uporabljal čez poletje, saj je popolnoma funkcionalna, poškodba je le estetska in zelo opazna. S serviserjem sva se dogovorila, da mu jo v popravilo pripeljem v jeseni, ko je ne bom več rabil. Popravilo bo cca. 14 dni.
Jaz imam v avgustu podaljšanje prometne in novo zavarovanje za prikolico.
1. Ali se bo že letos pri ceni premije poznalo, da sem imel škodni dogodek? Čeprav zavarovalnica še nič ni plačala, saj bo enkrat v jeseni. Ali referent vidi (in upošteva) vse prijavljene škode, tudi tiste, ki še niso bile poplačane s strani zavarovalnice?
2. Če bi jaz letos šel k drugi zavarovalnici ali bi nova zavarovalnica vedela za prijavljeno škodo? Ali si zavarovalnice izmenjujejo prijave škod po policah?
Jaz imam v avgustu podaljšanje prometne in novo zavarovanje za prikolico.
1. Ali se bo že letos pri ceni premije poznalo, da sem imel škodni dogodek? Čeprav zavarovalnica še nič ni plačala, saj bo enkrat v jeseni. Ali referent vidi (in upošteva) vse prijavljene škode, tudi tiste, ki še niso bile poplačane s strani zavarovalnice?
2. Če bi jaz letos šel k drugi zavarovalnici ali bi nova zavarovalnica vedela za prijavljeno škodo? Ali si zavarovalnice izmenjujejo prijave škod po policah?