Pošiljanje reklam?

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Evo pri raziskavi, ki jo delam se mi je še ena misel utrnila. Mogoče kdo ve kako je s mobilnimi reklamami pri nas. Konkretno uporabim telefonski imenik ljudi, ki so javno objavljeni in jim na telefon pošljem kako reklamo in da imajo ob predložitvi smsa al pa mmsa na blagajni nek popust. Se to smatra kot kaznivo dejanje zlorabe ne vem česa al bi to bilo v zakonskih normativih. To ni tak sistem kot točka kjer se prijaviš ampak sistem da si sam dobiš številko in ne preveč nadleguješ uporabnika!
 

BuDi

Guru
6. sep 2007
7.450
3.766
113
To je nezakonito če:
- ne podaš jasnega sporočila kdo to pošilja
- ne daš jasne možnosti odjave od nadalnjih takih sporočil

(lahko pa še v kakem drugem primeru)
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.370
6.153
113
Če so prejemniki posamezniki (fizične osebe), potem je zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot) jasen: "samo z vnaprejšnjim soglasjem posameznega potrošnika, ki mu je sporočilo namenjeno."

Kazen je od 3.000 do 40.000 eurov za pravno osebo in od 1.200 do 4.000 eurov za odgovorno osebo pravne osebe.

Z uporabo telefonskega imenika za ta namen pa dodatno kršiš splošne pogoje uporabe telefonskega imenika.
 

BuDi

Guru
6. sep 2007
7.450
3.766
113
Em, v bistvu zadeva ni tako preprosta, ker potem bi bilo prepovedana tudi telefonska prodaja, pa zaenkrat še ni.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
kaj pa potem te telefonske ankete ki jih delajo? Ti tudi dobijo številke iz imenika? To je tut ene vrste nadlegovanje.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.218
857
113
ponavadi se tel. številke poberejo iz kakih nagradnih iger, kamor moraš vpisati razne podatke, če želiš sodelovati. spodaj v drobnem tisku pa piše, da s sodelovanjem v nagradni igri soglašaš, da se tvoji podatki zlorabljajo v marketinške namene
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
v nobeni nagradni igri pri nas ne sodelujemo in če se da komu številka se da vedno mobitel številka! Domača številka pa je samo v imeniku uporablja je ne nobeden plača se samo tista naročnina klica pa nobenega. Se pravi da morajo anketraji zlorabljat številko itak jim pa vedno povem da nimam časa in odložim!
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
izgleda da sem prišel en korak pred ostale! c/p članka vir: mobilno reklamiranje bo v porastu!

Vzpodbudne napovedi za mobilno oglaševanje

Mobilno oglaševanje ni doseglo predvidenih ciljev, saj je na globalni ravni prineslo le 0,4 odstotka oglaševalskih prihodkov. Mobilne oglaševalske kampanje namenjene uporabnikov mobilnikov so bile večinoma obravnavane kot eksperimentalne, vendar se utegne v letošnjem letu delež oglaševalskega trga več kot podvojiti, čedalje več kampanj pa bo uporabilo majhnost mobilnih telefonov za močnejši učinek.

Največje možnosti so v smeri uporabe kratkih SMS sporočil, ki je najpreprostejša oblika sporočanja prek mobilnih telefonov. Takšno osnovno, vendar potencialno zelo učinkovito orodje, je bilo uspešno uporabljeno v eni največjih oglaševalskih kampanjah lanskega letea - ameriških predsedniških volitvah.
 

BuDi

Guru
6. sep 2007
7.450
3.766
113
Tako oglaševanje je bilo pi nas v uporabi že za volitve pred hm... predprejšnjič... kjer so me vabili na nek politični golaž...
5 telefonskih klicev sem opravil da sem določenim (ne)odgovornim *ebal ježa... pa nisem uspel ugotovit niti kdo je dejansko naročil kampanjo niti od kje jim moja takrat nova, nikoli nikjer objavljena (in nikoli pred mano uporabljena - se pravi nereciklirana) telefonska številka (edina možnost je bilo nepooblaščeno posredovanje s strani študentskega servisa ampak tega nisem mogel dokazat... to bi lahko samo preko daljšega sodnega postopka).
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
pa če bi npr. dobili s sms om popust pri nekem izdelku, al pa v kaki trgovini bi potem tut bili jezni na pošiljatelja al vam takrat sms ne bi dvignil pritiska? Pa dajte take resnične odgovore da malo vidim situacijo?
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.370
6.153
113
Če bi bila res dobra akcija, potem bi uporabniki sami svojim prijateljem pošiljali SMS sporočila.

To lahko vidiš v praksi takrat, ko ima Leclerc nenapovedane akcije s 50% dobropisom na njihovo kartico - ljudje stojijo ob vhodu v trgovino (tam je napisano, kaj je v akciji tisti dan) in kličejo prijatelje ali pa jim pošiljajo SMS sporočila.

Jaz bi bil jezen, če bi pričel dobivati SMS sporočila za stvari, ki me sploh ne zanimajo, z neke neznane številke.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
pa npr. da bi obstajal portal kamor bi se lahko prijavil, da bi ti pošiljali reklame samo iz področja ki bi te zanimalo in to v tvoji okolici?
 

Baltazar

Pripravnik
17. sep 2007
955
0
16
Moderni trendi, lahko bi celo rekel eko-oglaševanje, so v nasprotni smeri. Ljudje so naveličani bombardiranja z reklamami in sporočili od vsepovsod. Zato imajo vedno večji odpor do direktnih reklam - push princip. Bolj pozitivno se odzivajo na nevsiljene stvari, ki jih pritegnejo same po sebi in jih zato pogledajo, torej pull princip.

Recimo dobra reklama bi bila taka reklama, ki je sploh ni
grin1.gif
 

tis

Fizikalc
25. jul 2007
5.423
0
36
Vaginko... s to svojo idejo na našem trgu ne odkrivaš tople vode oz. si kar precej v zamudi... Poznam podjetje, ki jim gre na tem področju zelo, zelo dobro. Razlog, da jim gre dobro ni le njihova tehnološka rešitev (v katero je vloženih že many many €) ampak tudi njihove rešitve in dober marketing.

To, o čemer ti govoriš v zadnjem post-u je del geo marketinga, ki je res v porastu a se potrošniki vedno bolj odzivajo kot je opisal Baltazar.

Pred kakršnokoli investicijo v tej smeri ti svetujem dobro preveritev trga in konkurence na eni strani in pripravo ustreznega marketinškega načrta na drugi strani. Pa še na kar nekaj stvari bi moral pomisliti, saj tudi implementacija ni enostavna (s tem ne mislim le tehnično ampak turi organizacijsko).
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Niti nimam namena odkrivat tople vode tak se mi je ideja ponudila ob delanju enega drugega poslovnega načrta, zato sem tudi napisal če bi imel kaj bolj konkretnega verjetno ne bi a ne?
evil.gif