Pozdrav vsem!
Upam ,da mi lahko kdo pomaga, pri svetovanju kaj se da narediti. Moj primer; operaterja bom navedel namenoma (upam da bo moderator imel dovolj razumevanja) ker imajo mačehovski odnos do strank, se pravi tudi do mene in potrebujejo nekaj slabe reklame! Pri simobilu (alias šitmobilu) sem lani decembra kupil telefon, za kar sem se moral vezati za dve leti, da sem dobil aparat po subvencionirani ceni. po nekje dveh mesecih uporabe se je na aparatu pokazala napaka. Seveda sem aparat takoj nesel nazaj in ga dal v popravilo. Telefon je takrat bil popravljen dokaj hitro, nekje v 8 dneh. Po dobrih dveh tednih se je na telefonu ponovno pojavila napaka. Seveda sem telefon spet nesel nazaj na popravilo. No telefon je po dveh mesecih prišel s popravila in kolikor je meni znano je rok v katerem morajo telefon popraviti 45 dni ali pa ga zamenjati z novim. No ker oni tega niso storili, prav tako me niso obvestilo kaj se s telefonom dogaja se sedaj poraja vprašanje; kako sedaj postopati, kaj lahko naredim oziroma kakšne so moje pravice in dolžnosti simobila. Ali lahko jaz prekinem pogodbo ki poteče šele decembra 2010, ter jim pustim telefon, ali lahko zahtevam tudi povračilo denarja za plačani telefon?
Aja še to, ta teden (kar je že krepko čez 45 dni) so me obvestili da lahko pridem po telefon.
Hvala vsem za pomoč in informacije,
LP
Upam ,da mi lahko kdo pomaga, pri svetovanju kaj se da narediti. Moj primer; operaterja bom navedel namenoma (upam da bo moderator imel dovolj razumevanja) ker imajo mačehovski odnos do strank, se pravi tudi do mene in potrebujejo nekaj slabe reklame! Pri simobilu (alias šitmobilu) sem lani decembra kupil telefon, za kar sem se moral vezati za dve leti, da sem dobil aparat po subvencionirani ceni. po nekje dveh mesecih uporabe se je na aparatu pokazala napaka. Seveda sem aparat takoj nesel nazaj in ga dal v popravilo. Telefon je takrat bil popravljen dokaj hitro, nekje v 8 dneh. Po dobrih dveh tednih se je na telefonu ponovno pojavila napaka. Seveda sem telefon spet nesel nazaj na popravilo. No telefon je po dveh mesecih prišel s popravila in kolikor je meni znano je rok v katerem morajo telefon popraviti 45 dni ali pa ga zamenjati z novim. No ker oni tega niso storili, prav tako me niso obvestilo kaj se s telefonom dogaja se sedaj poraja vprašanje; kako sedaj postopati, kaj lahko naredim oziroma kakšne so moje pravice in dolžnosti simobila. Ali lahko jaz prekinem pogodbo ki poteče šele decembra 2010, ter jim pustim telefon, ali lahko zahtevam tudi povračilo denarja za plačani telefon?
Aja še to, ta teden (kar je že krepko čez 45 dni) so me obvestili da lahko pridem po telefon.
Hvala vsem za pomoč in informacije,
LP