Na pred ca 3 leti kupljeni rabljeni Kia je bil že takrat na pragu opazen rahel rjavkast madež, ki se je čez leta še malo ojačal in danes izgleda tako s pridruženo rjo:
Po mnenje sem stopil do dveh avtoličarjev. Prvi je rekel da je verjetno le površinska rja, drugi da je bilo nekoč že rihtano in je šla rja mogoče skozi.
Je rjav madež na pločevini rja ali gre za barvo šprickita, ki se je pokazala zaradi sprane akrilne barve? Če je res akrilna bi jo moral pred nanosom 2K laka odstraniti ali se bo lak vseeno prijel?
Nekajkrat sem na pločevini že popravljal manjše pike in bi se rad zdaj lotil še tega pa pokomentirajte če je vredu ali kaj manjka:
-Najprej bi z mini peskalnikom očistil rjo (zarjavela črtica je dolga 1.5 cm) . Za peskalni medij bi uporabil sodo bikarbono, ki je sama po sebi protikorozivna.
-Če je rja res površinska bi očiščeno prebarval z Antikorozin weicon - osnovni premaz in zaščita proti koroziji v enem. https://www.enaa.com/tehnicni-spreji/razprsilec-antikorozin-weicon-400ml
-Na koncu bi s čopičem nanesel 2K lak (brez dodanega trdilca) . ( Nanašanje laka bi še raje eksperimentiral z airbrush. Ker je šoba majhna 0.7 mm bi moral lak precej razredčiti in zato barvati večkrat z nekajdnevnimi presledki-bi bilo to vredu? )
Bi moral vmes dodati še kaj? ...vem da se za prag uporablja Body pištolo za našanje elastičnega zaščitnega premaza ki lahko ob tem ustvari hrapav videz površine kot je na fotki. Body pištole nimam in kar se tiče estetike se mi zaradi majhne površine ne zdi potrebna ali pač?
Je epoksi ki ga je omenil en od avtoličarjev mislil uporabit kot nadomestek za body zaščito in bi ga nanesel kam - vmes med temeljni premaz in 2K lak? Obstaja več vrst epoksijev za različne namene?
Ali pa je epoksi+steklena vlakna namenjeno kot nadomestek v primeru prerjavele pločevine da ni treba varit pločevine?
Po mnenje sem stopil do dveh avtoličarjev. Prvi je rekel da je verjetno le površinska rja, drugi da je bilo nekoč že rihtano in je šla rja mogoče skozi.
Je rjav madež na pločevini rja ali gre za barvo šprickita, ki se je pokazala zaradi sprane akrilne barve? Če je res akrilna bi jo moral pred nanosom 2K laka odstraniti ali se bo lak vseeno prijel?
Nekajkrat sem na pločevini že popravljal manjše pike in bi se rad zdaj lotil še tega pa pokomentirajte če je vredu ali kaj manjka:
-Najprej bi z mini peskalnikom očistil rjo (zarjavela črtica je dolga 1.5 cm) . Za peskalni medij bi uporabil sodo bikarbono, ki je sama po sebi protikorozivna.
-Če je rja res površinska bi očiščeno prebarval z Antikorozin weicon - osnovni premaz in zaščita proti koroziji v enem. https://www.enaa.com/tehnicni-spreji/razprsilec-antikorozin-weicon-400ml
-Na koncu bi s čopičem nanesel 2K lak (brez dodanega trdilca) . ( Nanašanje laka bi še raje eksperimentiral z airbrush. Ker je šoba majhna 0.7 mm bi moral lak precej razredčiti in zato barvati večkrat z nekajdnevnimi presledki-bi bilo to vredu? )
Bi moral vmes dodati še kaj? ...vem da se za prag uporablja Body pištolo za našanje elastičnega zaščitnega premaza ki lahko ob tem ustvari hrapav videz površine kot je na fotki. Body pištole nimam in kar se tiče estetike se mi zaradi majhne površine ne zdi potrebna ali pač?
Je epoksi ki ga je omenil en od avtoličarjev mislil uporabit kot nadomestek za body zaščito in bi ga nanesel kam - vmes med temeljni premaz in 2K lak? Obstaja več vrst epoksijev za različne namene?
Ali pa je epoksi+steklena vlakna namenjeno kot nadomestek v primeru prerjavele pločevine da ni treba varit pločevine?