popravilo poplaljenega avtomobila

Alfa

Zelenc'
4. sep 2007
29
0
1
Kranj
Avto je v torek malo zaplaval. Bil je parkiran na parkirišču. Po umiku vode smo mu odklopili baterijo. Bilo je dober meter vode, voda je zalila motorni prostor, v kabini je bilo vode 5cm (sedaj še toliko ne več). Na primer v lučeh je po kake pol deci vode. Voda je bila zelo blatna.

Predvsem me zanima na kaj je treba bit previden pri popravilu.

Oprat motorni del z čisto vodo, sprat vse konektorje, posušit in našpricat s kontakt sprejem,
zamenjat vse filtre in olje (ne vem če je prišla vodo v olje (videti je ni)
Izpraznil bom tank (za vsak slučaj)
Motor, ali lahko kaj pride v motor (1.4Hdi), glede na to, da je bil motor ustavljen.

Računalnik....naj ga dam nekam očistit (tako kot mobitele) ali je morda neprodušno zaprt.

Notranjost je treba globinsko očistit.

Kje je še lahko voda, ki dela težave?
Motor je 1,4 Hdi
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.269
1.904
113
vprašanje je kako se bo tole obnašalo na dolgi rok!

ker ko je enkrat v ležaju blato (sama voda niti ni problematična) ga bo slej kot prej uničilo.

predvsem očisti blato s štrajfiksom !!!..če ga nimaš si ga sposodi (v mislih imam podvozje, okoli gum - magari snemi jih dol, motor!)

vse gibajoče dele (ni važno kje se nahajajo) namaži za začetek z mastjo v spreju (če nimaš nabavi) oz. če lahkor prideš zraven namaži z mastjo (kupi v trg. z avto deli).

Poleg filtrov zamenjaj tudi olje!

Potem pusti avto kak dan da se posuši.

Prekontroliraj batoerijo.

Ko bo suh pa začneš postopoma..najprej priklopi baterijo, potem predno kresneš sprobaj elektriko (prižigaj posamezne porabnike, poskusi dati kontakt...če bo vse ok, poskusi z enim hitrim obratom ključa - ravno toliko da se zadeva premakne z mrtve točke....v kolikor pa kresne pa ga pusti prižganega brez da pipaš gas....v kar sicer dvomim - možno pa je.

Če bo živel, poskušaj z dodajanjem gasa - nežno, da se malo prelufta če je OK (brez kakih čudnih glasov) poskusi z eno kratko vožnjo (Po parkirišču oz. ulici - še prej pritsini na bremze, če je z njim vse OK...)

vsaj jaz bi nekako v tem smislu postopal. Resdnici na ljubo pa...bi se takega avta potem tudi v roku enega leta znebil..ker se bodo definitivno začeli pojavljati problemi (predvsem ležaji..torej alternator, razne vetrnice, črpalke....kaj jaz vem kaj še).

ker avto je dokaj imun na samo vodo (motor vedno zaliva med vožnjo..porblematično je predvsem blato.

Znebi se tudi vode iz notranjosti ke rje možnost za kak kratek stik - za to je fino da imaš sesalec z vodnim filtrom - da enostavno sesaš. Prav tako rpekontroliraj varovalke....če drugega ne, ali so na suhem).
 

Swich

El Presidente
23. jul 2007
4.835
0
36
41
pa poglej še v auspuh, če ni slučajn pršu blat notr. Ker če boš mel auspuf nafilan z blatom ne bo vžgal. manj kot je blo delan na avtu, večja možnost je da bo vžgal, če se je pa gdo z štomom špilu, ti bo pa zihr kej varovalk ven zmetal.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.025
113
Citat:
Uporabnik Alfa pravi:
Kje je še lahko voda, ki dela težave?
Motor je 1,4 Hdi

Zelo nevarno je lahko, če bi nekaj vode prišlo na vrh bata. Potem bi najbrž lahko zvilo ojnico ob zagonu. Ko sem jaz zvrnil traktor in je ležal samo kako uro na boku, je bilo kar nekaj olja bilo na vrhu. Z mehanikom sva odvila vbrizgalne šobe in zaganjala motor z zaganjačem, da je olje zmetalo ven skozi te luknje. Pri avtu bi lahko prišla voda v glavo motorja skozi zračni filter.
Glede kolesnih ležajev je lahko problem, lahko pa tudi ne. Pred 20 leti smo čez rokave Drave vozili pesek s traktorji in tovornjaki, pa vsaj našemu traktorju in prikolici ni hudega storilo.
Votli deli karoserije so lahko tudi problem, če bi voda notri prišla, ven pa ne hotela.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.955
2.250
113
sam v prvi fazi nebi nič vžigal dokler nebi bil siguren da skozi zračni filter ni prišlo nič vode
problematičen bi lahko bil tudi računalnik zato na začetku nebi niti kontakta dajal ampak bi računalnik dal nekomu ki ve kako se temu streže da ga očisti in primerno osuši - škoda bi ga bilo uničit samo zato, da se vidi če avto da kontakt

skratka korak za korakom
 

forgot

v penziji
23. jul 2007
293
0
16
Pazi pri konektorjih. Speri jih s čisto vodo in spihaj z zrakom. Če boš uporabil kontakt sprej naj bo kvaliteten, nikakor naj to ne bo WD-40, ker boš imel probleme. Jaz kontakt spreje odsvetujem, ker je dovolj voda in zrak. Luči razstavi in stekla operi in posuši v stroju za pomivanje posode, parabole operi z najmehkejšim čopicem in destilirano vodo, ter posuši s fenom. Nikakor jih ne briši ali se jih dotikaj - lahko jih boš samo še menjal. Nato jih ponovno sestavi in zatesni.

Motorni računalnik je vedno vodotesen, zato tu ne bo težav. Plošče z elektroniko ( plošča z varovalkami, krmilja za klimo, vse, kjer so elektronske kompomnente ) operi z vodo in do suhega izpihaj z zrakom. Jaz bi snel tudi armaturko in očistil reže ( satje ) na radiatorju za gretje kabine in klime ter vse konektroje pod armaturo, motorčke in vodila za lopute, kanale za ventilacijo, sedeže ven, tepihe in talne obloge ven, tapete na vratih dol, vse mehanizme in zglobe namazati, vse odprtine za odtok vode (v vratih, pragovih, na tleh ... ) je potrebno očistiti, kar se da oprati in posušiti, izpihati vlago z zrakom, tri dni dela, a avto bo zopet kot prej. Menjava filtra zraka in kabine, kontrola ali je voda v sesalnem in izpušnem sistemu, menjava olja in oljnega filtra, obvezno čiščenje rezervoarja goriva, menjava zavornega olja in čiščenje zavornih čeljusti in oblog. Pa ne pozabi na ročno zavoro ker je sigurno vlaga v bovdenih in bo pozimi problem.

Če ga boš samo na hitro očistil boš imel težave !



LP
 
Nazadnje urejeno:

forgot

v penziji
23. jul 2007
293
0
16
In kje si videl takšnega, ki ni vodotesno zaprt ? Sem kakšno noviteto zamudil ?
Jaz še nisem videl drugačnega, razen, če je bil odpiran, pa slabo ponovno tesnjen.
Tovarniško pa so še vsi tesnili.

LP
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.548
434
83
kaj pa ventil na vrhu?
tudi tesni?
če ga potopiš v vodo 100% pride noter...
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.548
434
83
VAG vozila, maš na vrhu plastičen "ventil"
npr golf 4, octavia itd
za EDC16 od boscha se ne spomnim več
 

maggio

Fizikalc
19. avg 2007
1.704
1
38
Lj-bežigrad
Citat:
Uporabnik forgot pravi:

In kje si videl takšnega, ki ni vodotesno zaprt ? Sem kakšno noviteto zamudil ?

Jaz še nisem videl drugačnega, razen, če je bil odpiran, pa slabo ponovno tesnjen.

Tovarniško pa so še vsi tesnili.



LP




slučajno imam doma računalnik od Hyundai accent l97 -sem šel prav nalašč preverit in ti moram povedat da je daleč od tega da bi bil vodotesen diha z vseh strani posebej na vogalih
hysterical-1.gif
(tako na prvi pogled zgleda da je ampak ti zagotavljam da ni) je pa še tovarniško zaprt 100% in taki so najbrž tudi ostali od hyundai nekje tega letnika



če bo pa kdo rabil računalnik za ta model hyundaia se priporočam - poceni



l.p.
 
Nazadnje urejeno:

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.548
434
83
mah
ZvoneCH je popravljal dva golfa V - oba imata el.termostat in ne klasičen mehanski:sta "puščala" vodo direkt na konektor ki je tam zato da se termos. krmili in je šla voda po žicah tako da so bili pini od glavnega raæ. vsi oksidirani

nekateri bi pa z vodo in zrakom kontake čistili
hysterical-1.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.676
1.487
113
Žal mi je, ampak najboljši nasvet je, da na avto pozabi... Prav dolgo najverjetneje ne bo delal... Če ne drugega boš imel težave s kakšno maso (izkušnje kolega, ki je šraufal avto, ki je bil potopljen v garaži), in se težave ne bodo nehale...

DME pa nikakor ni v vodotesni škatli, ker se mora ohlajat - nekateri imajo še celo ventilator za odvajanje vročega zraka...
 

forgot

v penziji
23. jul 2007
293
0
16
Dvignem roke, očitno sem za časom.



Ali mi kdo lahko na naslednjem linku, na katerikoli sliki najde ventil ?



http://www.the-ecu-doctor.co.uk/



Moj avto (in tudi prejšnji) imata vodotesno zaprt ecu. Škatla, v katerem je enota pa tudi dihta na brizganje, no na potop morda ne.

Kar pa se tiče čiščenja kontaktov z vodo in zrakom - po par dnevih še niso toliko oksidirali, da bi bilo potrebno uporabiti kemijo. Vsekakor pa prisotnost WD40 na kontaktih (razen močnostnih) naredi štalo. Preverjeno !



LP
 
Nazadnje urejeno:

creep

Fizikalc
19. jul 2007
1.306
50
48
42
www.lampret.net
Ni nujno, da ima ohišje ventil. Moj ECU je bil ze enkrat potopljen, ker mi je v hudem nalivu zabasalo listje v odtok pod ECU-jem in voda ni odtekala. Pa na sreco ni v ohisje prislo nic vode.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.676
1.487
113
Seveda, saj WD-40 nima kaj iskati pri el. kontaktih, ker je preveč masten. Kontakte se v prvi vrsti čisti z brusnim papirjem, nato šele z alkoholom (kar v bistvu tudi je kontakt sprej)
wink-1.gif
 

Audio

Pripravnik
6. avg 2007
247
15
18
Citat:
In kje si videl takšnega, ki ni vodotesno zaprt ?




Jaz sem popravljal ECU na kolegovem Peugeotu.

Je bilo kar veliko prežrtih kontaktov zaradi vode, ki je že dalj časa tekla po plošči.
 
Nazadnje urejeno: