Oj. Imam celo bolj skrajni primer kot Tomas …
S sosedom sva “zadnja” na liniji in na tem delu je nekaj “odletelo” in smo tako že od začetka meseca v “temi”.
Ponudnik trdovratno “molči” ozr. me pošilja od ene službe k drugi - sumim, da je popravilo predrago in morda sploh ne bodo šli v popravilo.
Kaka ideja kaj lahko sploh storim, če se ta scenarij dejansko odvije tako?
Alternativa je sicer “baker” - a smo spet tako daleč od centrale, da se bojim, da bom imel potem isto sranje kot že omenjeni uporabnik.
Dodatek: zasilno uredil preko LTE - a roko na srce to ni rešitev. Rabim pa dva fiksna telefona, 2 TV in smiseln net …
Dodatek 2: ravno prejel klic, da popravilo ni ekonomsko upravičeno …
S sosedom sva “zadnja” na liniji in na tem delu je nekaj “odletelo” in smo tako že od začetka meseca v “temi”.
Ponudnik trdovratno “molči” ozr. me pošilja od ene službe k drugi - sumim, da je popravilo predrago in morda sploh ne bodo šli v popravilo.
Kaka ideja kaj lahko sploh storim, če se ta scenarij dejansko odvije tako?
Alternativa je sicer “baker” - a smo spet tako daleč od centrale, da se bojim, da bom imel potem isto sranje kot že omenjeni uporabnik.
Dodatek: zasilno uredil preko LTE - a roko na srce to ni rešitev. Rabim pa dva fiksna telefona, 2 TV in smiseln net …
Dodatek 2: ravno prejel klic, da popravilo ni ekonomsko upravičeno …