Zanima me, če je kje v zakonu napisano glede ponavljanja ene in iste napake in uveljavljanju garancije.
Foter je kupil laksarco, ki mu po 5 minutah uporabe crkne. Nesel je v trgovini in naredil napako, da je uveljavljal garancijo namesto stvarne napake. V to ga je seveda speljal trgovec.
Dobil je izdelek nazaj po 40 dneh (kao popravljen), prime v roke in zadeva dela kakšno minuto dlje kot prvič. Nese v trgovino, želi uveljaviti stvarno napako, trgovec naredi zapisnik, pove da bo pregledal nadrejeni in če je ok, dobi denar nazaj. Potem pa ga vodja trgovine kliče, da je na izdelek že uveljavljal garancijo in zaradi tega stvarne napake ne more več uveljaviti. Ponudijo mu možnost, da spet uveljavi garancijo, s čimer se strinja.
Dobi izdelek po 40 dneh spet nazaj in laksarca sploh ne vžge, pa da jo jebeš (tudi z novo svečko).
Kupil jo je v maju, do danes ni delal z njo več kot pol ure. Preden spet nese nazaj v trgovino iščem nasvet, kako ukrepati? Se trgovec moti o tem, da stvarne napake ne more več uveljaviti? Na tem linku piše:
Foter je kupil laksarco, ki mu po 5 minutah uporabe crkne. Nesel je v trgovini in naredil napako, da je uveljavljal garancijo namesto stvarne napake. V to ga je seveda speljal trgovec.
Dobil je izdelek nazaj po 40 dneh (kao popravljen), prime v roke in zadeva dela kakšno minuto dlje kot prvič. Nese v trgovino, želi uveljaviti stvarno napako, trgovec naredi zapisnik, pove da bo pregledal nadrejeni in če je ok, dobi denar nazaj. Potem pa ga vodja trgovine kliče, da je na izdelek že uveljavljal garancijo in zaradi tega stvarne napake ne more več uveljaviti. Ponudijo mu možnost, da spet uveljavi garancijo, s čimer se strinja.
Dobi izdelek po 40 dneh spet nazaj in laksarca sploh ne vžge, pa da jo jebeš (tudi z novo svečko).
Kupil jo je v maju, do danes ni delal z njo več kot pol ure. Preden spet nese nazaj v trgovino iščem nasvet, kako ukrepati? Se trgovec moti o tem, da stvarne napake ne more več uveljaviti? Na tem linku piše:
njegov stroj je za isto oz. enako težavo bil na servisu že čez 80dni v 3 mesecih. Iščem zakonsko podlagi za zgornje navedbe na linku, pa natančno nič ne najdem (piše sicer skupni rok 45 dni, ampak nič o tem če napako odpravijo in se ob par minutnem delovanju spet pojavi). Kaj pomoliti trgovcu pred nos (zakon, pravilnik, karkoli oprijemljivega) ko spet nese aparat nazaj?Večkratno popravilo, napake pa se ponavljajo?
"Moj 5 mesecev star telefon je že četrtič na servisu, kljub večkratnemu popravilu pa napaka še ni odpravljena. Lahko zahtevam nov telefon?"
Zakon določa, da je skupen rok za odpravo napak 45 dni, o številu popravil znotraj tega roka pa zakon ne govori. Če je bil izdelek na popravilu že večkrat, seštejte vse dni, ko je bil na servisu, vključno s sobotami, nedeljami in prazniki. Le če seštevek vseh dni presega 45 dni, lahko zahtevate, da vam izdelek zamenjajo z enakim, novim in brezhibnim.