Polo ne potegne med 2-3k rpm

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.214
1.386
113
Enostavno stisneš gas in se 1-2 sekundi ne zgodi nič...
Sem se že skoraj zaletel zaradi tega in bi rad odpravil to napako.
Ena rešitev je menjava vencinskega filtra na 1-2k km
Druga rešitev je stalna vožnja nad 2k rpm (poraba se poveča za kak litr).

Avto je:
Polo
1995
1.6
AEA motor

Monotronic vbrizg...

Vem da je bila običajno neka loputa zamaana ampak moj je mislim da še nima...
 

Goran_82

Fizikalc
21. jul 2007
1.540
3
38
Loputo za zrak sigurno ima (tam pri zračnem filtru - odpreš pokrov no jo vidiš), ampak klasični simptom zapacane lopute je težava z prostim tekom.

Tako približno zgleda kot na spodnji sliki (samo da imaš enojno in v zaprtem položaju)
tb01.jpg


Loputa in stene morajo biti svetleče da ni težav. Pa če boš loputo kaj z roko premikal, je potrebno narediti kalibracijo (z testerjem), ker se drugače težave še vedno pojavljajo, kljub temu da je loputa popolnoma čista.

Najprej to preveri, da vidiš če je cela mastna od olja ali ne.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.214
1.386
113
Ja sem danes videl loputo nad njo pa še je neki mehanizem, zgledala je čista
 

civil

Fizikalc
18. jul 2007
1.350
0
36
Spucaj jo tako da jo stakneš in očistiš v bencinu. Zapaca se naprej od lopute proti sesalnemu kolektorju.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.214
1.386
113
Citat:
Uporabnik civil pravi:
Spucaj jo tako da jo stakneš in očistiš v bencinu. Zapaca se naprej od lopute proti sesalnemu kolektorju.


Če hočem prit do nje moram odstraniti celo vbrizgalno enoto.
 

civil

Fizikalc
18. jul 2007
1.350
0
36
ne. Odstraniš filter in potem loputo. Kolektor pusti namiru.
Nazadnje sem pucal na golfu 4 .

Na netu maš nekaj podobnega tukaj.
http://www.renault-klub.si/forum/viewtopic.php?t=11465

Sicer ni isto ampak podobno....

Ko boš mel stakneno loputo spucaj še kolektor in ene par luken ki so zraven.
Glede kalibracije lopute. Daš kontakt in počakaš cca 20 sek. da se kalibrira.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.214
1.386
113
Citat:
Uporabnik civil pravi:
ne. Odstraniš filter in potem loputo. Kolektor pusti namiru.
Nazadnje sem pucal na golfu 4 .

Na netu maš nekaj podobnega tukaj.
http://www.renault-klub.si/forum/viewtopic.php?t=11465

Sicer ni isto ampak podobno....

Ko boš mel stakneno loputo spucaj še kolektor in ene par luken ki so zraven.
Glede kalibracije lopute. Daš kontakt in počakaš cca 20 sek. da se kalibrira.

Vbrizgalna enota je točno nad loputo in drugače ne prideš do lopute...
Kot sem že rekel imam monotronic sistem...