Poliranje

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.294
1.921
113
Ker že dolgo nismo o poliranju :p ..jaz sem se končno spravil k opravilu (dobil preblisk). Vsak dan naredim en del..včeraj oboja vrata na desni strani, streho sem dan prej, danes oboja vrata na levi strani, jutri rit...v soboto prednji del in planiram da končam (še enkrat oprerem in še ena nanos quick detaylerja ali voska v spreju).


Moj postopek:

Štart:
- pranje avta
- 'clay.anje' celotne površine.

Poliranje:
- 3000 brusni papir (mokro brušenje s polinim strojem..excentrom), da dobim meglico - s tem odstranim vse večje nepravilnosti
- compound polirna pasta (rotary polirni stroj), ter krznena gobica
- polirna pasta (excenter pol. stroj) ter fina penasta gobica.
- nanos zaščite (pri meni: en nanos keramike v spreju, nato čez še nanos voska - industrijskega).

Izgled po brušenju s 3000 paprijem:
Levo brušeno, desno prvotno stanje (slike so bolj buh pomagej)
1657195557505.png

Brušeno:
1657195646397.png

1657195693425.png

Levo brušeno, desno ko greš čez s compoundom (+ krzno):
1657196031386.png


Izgled na koncu (že z zaščitnim nanosom):
1657195793363.png

1657197848043.png


Uporabljane zadeve:
- 2 x polirni stroj, gobice
- compound pasta od 3M
- polirna pasta od Menzerne
- sprej z mešanico vode in ačistega alkohola (20 %), za odstranjevanje polirne paste
- veliko mirko krpic
1657196824432.png


Časovni okvir: dvoje vrat cca 3 ure.
 
Nazadnje urejeno:

Fusionn

Guru
5. sep 2007
2.231
503
113
Zakaj pa brusni papir na laku? Nisem še videl, da bi kdo zbrusil cel avto. Celo s preveč grobo pasto si ne upajo na vsak avto, ker ne veš kako debel lak dejansko ima.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.294
1.921
113
Nemci imajo noro trd lak, in če želiš odstranit praske ni kaj dosti druge izbire (s compound (cut) pasto nič ne narediš - sprobano).

Tule je ena dobra pirmerjava med postopki:


 
Nazadnje urejeno:

Fusionn

Guru
5. sep 2007
2.231
503
113
:zmaga: moraš pa že imet mal prakse za tak postopek pa jajc ;)
Glede na video, za naprej prodat bo lep, negovan;)
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.294
1.921
113
Še par napotkov, če se bo kdo lotil sam....

S havbo sem imel malo več neporavnanih računov, ker je bilo par večjih ris gor, najbolj pa je sekala ven razjeda od ptičjega dreka...konkretna..fi 5 cm plus zateklo je na stran. Probal z vročim zrakom, brez uspeha.
Zato sem se jo najprej lotil z brusnim paprijem 2000 (žal nisem dobil takega, da bi dal na polirni stroj, zato sem delal ročno - in imel zardai tega malo več dela s poliranjem - mokro brušenje seveda)
1657516201777.png

Nato sem šel čez s 3000 papirjem - strojno, mokro:
1657516291898.png

Sledila je 'compund' (cut) faza poliranja - ta je najbolj pomembna:
1657516377914.png

Ker sembrusil na roke (2000) sem moral iti čez 2 x, da sems pravil ven vse nepravilnosti
1657516482862.png

1657516599116.png

Naslednja faza je uporaba polirne paste:
1657516665670.png

Načeloma bi to bilo to (pred zaščito laka) a ker imam jaz nabavljeno še pasto za najbolj fino poliranje, sem uporabljal še njo.
1657516752343.png

Nato čez zaščita.

Po koncu poliranja je sledilo pranje avta - tu rabiš staro zobno ščetko, da iz vogalov, kotov, robov,...dobiš ven ostanke polirne paste
1657516888282.png

Zbrišeš. in to je to.
Zapelješ na sonce potem pa vidiš kaj si pravzaprav naredil :fredi:

Na moje zadovoljstvo je kar v redu izpadlo:
1657517150263.png

1657517203068.png
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.294
1.921
113
1657517282818.png

1657517311372.png

Tule je uporabljeni material:
1657517370349.png

Od desne proti levi: brusni papir, krzno (večja), mikrofibra (manjša) gobica ter zadaja compound faza (to sem delal z večjim - rdečim) polirnim strojem, vela gobica in polirna pasta (delal z manjšim strojem), zadnja faza zs sivo gobico ter fino pasto, in nato zaščita - keramični sprey ter vosek.

Zdaj kro bi se lotil sam (z nabavo vred) bo tale strojček vrh glave:
1657517604287.png

V kompletu je bil strojček z dvema držaloma za pene, dokupil sem še manjšega (na desni) -> fi 75 mm (tega rabiš pod mus). Cenovno je bilo vse skupaj cca 120 EUR (na netu).

Kar se mene tiče, rabiš za nemški avto (super trdi laki) slednje:
- polini stroj
- nastavek 150 mm (ali 125 mm), ter nastavek 75 mm
- brusni papir za na nastavek zrnatosti 3000
- krzno ali mikrofibro za compound fazo 75 mm in 150 mm premera
- srednje trdo gobico 75 mm in 150 mm za fazo poliranja
- compound pasto (cut)
- polirno pasto
- nekaj za zaščito laka po poliranju.

Od 'dodatne opreme' pa veliko (dobrih!)mikro krpic ter eno šprico v kateri imaš (lahko samo vodo) 20 % čistega alkohola in destilirano vodo, da odstranjuješ ostanke polirne paste po poliranju, in pa trak za zaščito robom, kroma, črk - vsega kar se ne polira.
1657518044426.png


Zdaj kdaj polirat, kako agresivno je seveda odvisno od starosti avta, a je garažiran, koliko ima km, gapereš doma v avtopralnici,... Ker na ohranjenem laku lahko fazo z brusnim paprijem izpustiš in ga uporabiš zgolj tam kjer imaš bolj opazne rise.

Časovno: nekje 30 ur (pošteno razmisliš kdaj, če sploh..ga boš naslednjič poliral).
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.467
5.766
113
Čisto realno je brušenje nepotrebno. Razen če delaš show avto. Dobiš tudi na nemškem laku vrhunski rezultat brez brušenja.
Oziroma za normalno uporabo avto (če nisi zaljubljen v njega) je brušenje nepotrebn korak in tveganje.
Menzerna compound lepo zagrize tudi v najbolj trde.