"poka" pri bremzanju

sergio

Fizikalc
21. jul 2007
2.564
36
48
41
Ljubljana
Odkar so mi zamenjali ploščice, mi "klika" ko vozim počasi (včasih tudi to ni pogoj) in zabremzam (skoraj vedno pa, ko vozim vzvratno).
Vsakič, ko se dotaknem bremze, se sliši "klik" iz sprednje strani (kot da bi vsakič posebaj ploščice toliko umaknile, da "udarijo" ob disk ob bremzanju).

Je to "normalno"? Ker na servisu se delajo neumne..
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.384
5.658
113
Na servisu ti niso vstavl plehkov u čeljust...so pa ponavad zravn pakn u pakungi!

So tm zato da pakne lepše lavfajo po njih names po grobem odlitku čeljusti in pa da kompenzirajo ta lupt zarad katerga teb zdej ropota!
Ni pa nč drastičnega se lahko tud brez tega vozš ampak jst bi jim šu vseen zatežit na servis da sm plaču pakne z plehki vred!
 

getrag

Pripravnik
5. nov 2010
262
0
16
50
ne vem če jih glih tam zato ker bi mele čeljusti grobo podlago.čeljust more bit gladka.tiste ploščice so zato da ne resonira
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.384
5.658
113
Resonira (cvili po domače) takrat ko med batkom in pakno ni silikonske masti vmes! Al pa kadar je kaka serijska napaka proizvajalca pa da v zmes ploščic prevelke koščke bakra (mel reklamacije.,plus diski so bli rajsasti)

Tisti plehki so tam zato da ploščice lepše lavfajo levo&desno ker je plehek gladek & da pobirajo mal luft ki ga pakne malo morjo met da tud lepše lavfajo in da ne ropota pri tem kot odpiralcu teme!
 

getrag

Pripravnik
5. nov 2010
262
0
16
50
zanimivo da je pol na vseh teh plehih označena rotacija kolesa ne pa aksialni premiki ploščic
grims-1.gif
 

joejoe

Pripravnik
30. dec 2007
812
1
16
Citat:
zmes ploščic prevelke koščke bakra (mel reklamacije.,plus diski so bli rajsasti)

Baker je noter zato, da maže disk. Je tako mehek, da raze na disku gotovo niso bile od njega, ampak od česarkoli drugega.
 

getrag

Pripravnik
5. nov 2010
262
0
16
50
ma daj no kje pobiraš take?od kje ti ideja da se disk maže? zakaj bi se sploh naj mazal? njegova funkcija je ustavit ko ga pakne stisnejo in pride do trenja. mišunga materialov je zato da je to trenje ravno prav. ne vem zakaj bi se disk mazal pol zgubi svojo osnovno funkcijo.abnormalno porajsan disk v enem ali več koncentrih pomeni da so pakne že tak na koncu da že po železu bremza.

še to kameleon.tvoja mast na bateku je isti [censored] ko pleh vmes.ta pleh je plastificran črno lahko tudi transparent.oboje napravi bariero med dvema kovinama.ploščica je bolj vzdržljiva ker bo preživela več paken vazelin ti pa spere.
jas sn mislo da si ti res mehanik:)
 

joejoe

Pripravnik
30. dec 2007
812
1
16
Citat:
ma daj no kje pobiraš take?od kje ti ideja da se disk maže? zakaj bi se sploh naj mazal?

Citat:
mišunga materialov je zato da je to trenje ravno prav

Sam si si odgovoril.

dodano kasneje: je pa "maže" morebiti neroden izraz... fakt je, da bi lahko naredili obloge, ki bi zelo sunkovito prijele. Baker je zraven zato, da zavore ne prijemljejo sunkovito. Hkrati je pa toliko mehkejši od sive litine, da je ne razi in ne pušča v njej sledov. Vzdolžne raze po disku niso posledica bakra v oblogah.
 
Nazadnje urejeno:

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
ksz:

da se vštulim; zakaj meni, če je avto recimo celi dan na dežju, mi pri prvem zaviranju, ko grem v rikverc zacvili. Kasneje pa nikoli več
smile-1.gif
 

joejoe

Pripravnik
30. dec 2007
812
1
16
V dežju oz v vlažnem vremenu diski hitreje oksidirajo. Ta tanek sloj rje se v prvih parih obratih odbrusi dol, potem je pa mir. Če avto stoji dalj časa, se ta rja že kar lepo vidi.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
No shit joe ...:) To vemo, povej mi zakaj samo prvič in še to samo zadnje ploščice zacvilijo pri rikverc zaviranju
smile-1.gif
 

getrag

Pripravnik
5. nov 2010
262
0
16
50
joe ne razumem tvoje logike.maš tudi pakne ki nimajo nič kovinskih delcev.organske pakne majo minerale namesto kovinskih delcev in aramidno vezivo.to bi po tvoje naredlo večjo štalo. poglej z druge plati. bilokera ploščica je trša od samega diska. pika. tak ko ma tvoja baba mehko zato ker maš ti trdega.

simon zelo odvisno od težnostnega regulatorja.mogoče ma tvoj avto tako srečo da ga v rikverc sprednje kole same dovolj vstavijo zadnje pa samo pošarotajo v prazno
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.384
5.658
113
Citat:
Uporabnik getrag pravi:
zanimivo da je pol na vseh teh plehih označena rotacija kolesa ne pa aksialni premiki ploščic
grims-1.gif

Mislim da maš ti v mislih plehke NA SAMIH PAKNAH???? Jst mam pa v mislih une plehke katere se vstavi v čeljust......v ležišče v katerega potem daš pakne!!!

Seveda jim je treba prej pobrusit "ušesa" da se na komot usedejo v samo čeljust!!! Da se kasneje ne zataknejo in jih zbrusi tko da naprimer navrh majo še dost mesa uspodi pa drajsaš že jeklo na disk
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.384
5.658
113
Majkemi našo sam neki kar ma dejansko eden na 10 avtov ker:

A: na aftermarket paknah tega dostx ne dobiš poleg

B: se mehanikom (ironično) ne da preveč ukvarjat z bremzami pa tega ne montirajo al pa pokradejo za svoje aftermarket potrebe!
 

sniper007

Pripravnik
22. jul 2007
712
0
16
Citat:
Uporabnik getrag pravi:
majkemi stari našo si nekaj kar ma eden na deset avtov lol :D

ja pa kaj še. kaj ko bi folk na internet pisal stvari, za katere je prepričan ne pa kr neki
bonk.gif




pr meni se je pojavu ta klik katerega opisuje avtor teme takrat, ko sem spucal čeljusti, plehke, ploščice..., ter plehke in zadnje strani ploščic namazal z bakreno mastjo. se pa pri meni sliši ta klik samo, ko grem rikverc


tako da bi bilo prvo fajn prever ali njegove zavore sploh imajo te plehke ter ali jih na servisu niso vgradili. potem pa se it bunit na servis . . .