Pozdravljeni,
trenutno sem v tujini. Avto pa je doma in ga je oce zame registriral, opravil servis itd.
In na servisu so kao opazili, da naj bi se masina mal tresla (oziroma obrati naj bi malenkost nihali) ko je se mrzla potem je pa ok. Ko so avto dvignili in malo pogledali naj bi ugotovili, da imam pocen kolektor. Ocetu je serviser omenil, da je tu precej dela in da bi pa to tudi stalo.
Sedaj mene zanima, kaj to pomeni zame? Kaj moram narediti? Se je dobro vozit s takim avtom okoli? Je napaka zgolj kozmeticna ali je zadeva kriticna in jo je potrebno cimprej resevati? Ce se kdo spozna, v koliksnem rangu naj bi me stalo popravilo?
Avto je Audi A3, 1.8T
trenutno sem v tujini. Avto pa je doma in ga je oce zame registriral, opravil servis itd.
In na servisu so kao opazili, da naj bi se masina mal tresla (oziroma obrati naj bi malenkost nihali) ko je se mrzla potem je pa ok. Ko so avto dvignili in malo pogledali naj bi ugotovili, da imam pocen kolektor. Ocetu je serviser omenil, da je tu precej dela in da bi pa to tudi stalo.
Sedaj mene zanima, kaj to pomeni zame? Kaj moram narediti? Se je dobro vozit s takim avtom okoli? Je napaka zgolj kozmeticna ali je zadeva kriticna in jo je potrebno cimprej resevati? Ce se kdo spozna, v koliksnem rangu naj bi me stalo popravilo?
Avto je Audi A3, 1.8T