Počasno gretje kabine - VW Passat

girisan

Pripravnik
3. sep 2007
527
18
18
Zadnje čase se mi dogaja, da VW Passat (letnik 2008) potrebuje precej časa, da ogreje kabino...

Do delovne temperature pride po cca. 7-10 km, da se ogreje kabina pa traja precej več časa...

Problem se je začel pojavljati ravno po servisu, ko so mi med drugim menjali tudi filter kabine...

Kaj lahko sam pregledam doma, da ga ne bom ponovno vozil na servis?
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
To dvomim da je, ker če je avto segret, bi moglo greti na polno tudi brez dodatnega grelca.

Probaj prestavit na notranje kroženje zraka..če tudi tam ne bo grelo potem ni filter kabine (ki bi morebitno oviral pretok zraka v kabino).
 

jesen

Pripravnik
18. okt 2010
572
6
18
Ker do delovne temperature pride avto pozneje kot običajno je lahko več vzrokov in sicer, slabo delovanje vodnega termostata ki ima za posledico, da mora se segreti več količine vode v hladilnim sistemu, pa še se ta istočasno ohlaja v glavnem hladilniku in radiatorju za ogrevanje. Poleti če nam avto zakuha po navadi najprej vklopimo gretje kabine, odpremo okna in znižamo s tem temperaturo motorja za nekaj trenutkov, pa potem ugasnemo motor in odpravimo napako. Da je problem v opisanem najlažje ugotoviš, če po krajšem času potipaš dovodno cev v hladilnik avta, v hladilnik ne bi smela pritekati vroča voda, to namreč mora zadržati vodni termostat, tako da voda kroži samo skozi radiator. Čeprav si napisal problem ogrevanje kabine, pa tudi motorja, se torej kabina ne zagreje, ker se motor najprej ne zagreje. Lahko je problem preklopni ventil gretja (ročica, s katero preklopimo na ogrevanje), pa upam da ne, je v sistemu premalo hladilne tekočine, kar povzroči slabo kroženje in delovanje sistema. Si preveril nivo tekočine ? Zanimivo, da tipalo v delu cevi ki je že na suhem (manjka kak liter, dva tekočine) sploh več ne kaže pravilno temperaturo. Tu je še Passat, ki ga ne poznam prav dobro, je pa pri večini vodno hlajenih motorji precej skupnega, se razume pa tudi posebnosti. Prav bi bilo da prideš na jasno kaj je problem, ker iz tega lahko pride hitro do večjih nepotrebnih stroškov, najmanj je še to da te zebe v kabini (bunda pomaga).
 

peters

Pripravnik
30. jul 2007
196
0
16
Mnja, možnosti je več, nekaj med njimi že omenjenih:
1. najverjetneje vodni termostat, ki spušča vodo v hladilnik, kljub temu, da motor še ni prav ogret. To se odraža na počasnem ogrevanju motorja (ali celo ohlajevanju, če se dalj časa peljemo navzdol). Če se ogreje v 7-10 km lokalne ceste (ali 3 km AC), je to normalno.
2. Domnevam, da ima climatronik. Težava je lahko v loputah ali pa v senzorju notranje temperature (ta je lahko samo poln prahu). Piha kaj bolj toplo, če daš temperaturo na max?
3. Najmanj verjetno, pa vendar zgodba iz konkretnega primera na A4: kljub izklopljeni klimi je ves čas na polno delal kompresor klime, ki je hladil kabino. Razdrli smo pol armaturke, testno menjali climatronik in na koncu ugotovili, da kompresor deluje, ker je na njem zaštekal ventil, ki se pomika ven in not (glede na potrebe), zato je pri obratih maksimalno hladilo.