Po varjenju izpuha avto trese na 2000 obratih

qbm

Pripravnik
1. sep 2007
160
0
16
Imel sem prežrt izpuh med katalizatorjem in prvim loncem, peljal sem zavarit zadevo, sedaj pa avto trese ampak nič ne ropota, če se vozim na 2000 obratih ali pa ko pospešujem mimo teh obratov. V leru tresenja ni. Izpuh nikamor ne udarja.
Dvomim da bi se ravno takrat uničil nosilec motorja. Kj bi še lahko bilo?
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.182
3.643
113
Marlbor
Da ti niso slučajno namesto gibljive cevi zavarili kar navadno cev? Gibljiva cev se namreč nahaja ravno nekje tam blizu katalizatorja.
 

qbm

Pripravnik
1. sep 2007
160
0
16
Prej je izgledalo kot bi bilo sestavljeno iz dveh polovic cevi dolgih ca.30cm, na obeh koncih pa je bila objemka ki je to držala pritrjeno na oba konca cevi, eno proti katalizatorju, drugo proti loncu. Zdaj pa ne vem kako zgleda, mislim da je samo cev, ki je privarjena na oba konca. Zdaj sem se še vozli in je opažam, da se v vseh obratih prenašajo vibracije (najbolj na stopalko za plin in prestavno ročico) v primerjavi z delovanjem pred popravilom. Avto je pa Audi A3 1.6 bencinar.
 

qbm

Pripravnik
1. sep 2007
160
0
16
sem ravno iskal shemo, pipe connector je bil, samo zgleda čisto tog, tko da zavarjena cev ne bi smela bit problem. Zdej mi pa res ni nč jasn..
confused-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.385
5.661
113
Poraba kaj večja? Lambda sondo so ti lah " prešvasal" (tok pri švasanju)
 

qbm

Pripravnik
1. sep 2007
160
0
16
Porabo bi težko ocenil, sem naredil premalo km... Dans sem bil na avtoservisu, pravijo da zgleda vse v redu. Vmes med obema koncema cevi je privarjena 2-3 cm cev, lahko da je zdaj izpušna cev predolga in jo špona...? Naslednji teden bom montiral z original konektorjem, pa da vidmo če bo bolje.
 

qbm

Pripravnik
1. sep 2007
160
0
16
Problem še vedno ostaja in je še huje po menjavi nosilcev motorja. Zamenjal sem tudi srednji lonec.
Bil pri treh mehanikih in dveh auspuharjih, nihče ni nič konkretnega naredil...eden je opazil da naj bi bil izpušni kolektor počen, drugi pa, da tesnilo kolektorja pušča. Priklopljen je bil tudi na tester, pokazalo ni nic, avto ni bil prižgan, bi moral bit?

Avto kakšen dan trese bolj, drugi manj, vedno pa je prisoten globok zvok pri pospeševanju pri nizkih obratih. Po avtocesti je še posebej zoprno ker trese volan, da imam kar mravljince v rokah.

Ima kdo še kakšno idejo kaj narest? Na tujih forumih sem našel cel kup možnih vzrokov, razni senzorji, jermenica na gredi, prenapet izpuh, vžigalni sistem, injektorji,...
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.764
3
38
Lahko da ti je varilec zavaril auspuh pa ni bil cisto v waservagi, ali ga je pa nasponal skupaj pa so zdej nosilci postrani, napeti. Nevem pa ce bi mel to veze.
 

qbm

Pripravnik
1. sep 2007
160
0
16
Nosilce sem že snel in nazaj pritrdil, nič bolje..
Podvozje ne more bit ker trese/vibrira tudi na mestu, v leru, pod sklopko,.. še malo pa bo tresel ugasnjen :-D
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.764
3
38
Ce pa cez kaksno luknjo zapeljes pa nic ob karoserijo ne zadane/poci?

Pomojem ce je res auspuh so ga nekak nasponal napacno k so ga varil in zdej kej resonira, ali pa celo kaksen pleh.

Ce vibrira v leru, naj nekdo drzi 2000obr ti pa se sklopni in z kaksno daljso palico ali lato pritiskaj cev od auspuha pa bos videl ce neha.
 
Nazadnje urejeno:

qbm

Pripravnik
1. sep 2007
160
0
16
Auspuh nikamor ne udarja niti noben pleh okoli se kaj pretirano ne trese, tudi snet je bil med katalizatorjem in prvim loncem, nič bolje...
Bom probal še s kakšno palico podrezat.
Glede menjalnika bi lahko bilo kaj narobe, ker prestavna ročica gre včasih na trdo levo-desno v leru, pri šaltanju v 4. ali 5. pa se sliši 'klonk' ko spustim sklopko in dodam gas obenem. Samo čudno da bi se to pokvarilo v istem trenutku ko je bil auspuh varjen.
Glede mehanikov pa nimam besed, enim se zdi to normalno ker je pač avto star (res argument, a 5 minut preden je začelo trest pa ni bil star?), drugi pa samo od daleč pogledajo in ne najdejo rešitve.
 

qbm

Pripravnik
1. sep 2007
160
0
16
je bil priklopljen na tester, pokazalo ni nič, je pa res da je bil avto ugasnjen, malo čudno, ampak stručko za Audi naj bi že vedel kako je prav..
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.778
176
63
načeloma se kode lahko prebere, ko je dan kontakt. Če avto še zaženeš, lahko pa še žive parametre spremljaš in preko njih lahko sklepaš o neki napaki.
Bi rekel, da je bilo delo s testerjem le na 1/4 opravljeno-branje kode napake.

lp
 

rawr

PDA maher
19. jan 2012
6.188
1
38
Citat:
Uporabnik qbm pravi:
je bil priklopljen na tester, pokazalo ni nič, je pa res da je bil avto ugasnjen, malo čudno, ampak stručko za Audi naj bi že vedel kako je prav..

Avtu moraš dat kontakt, ena stopnja pred vžigom, nato pa priklopiš tester.Pa še pred priključitvijo je priporočljivo, da avto laufa vsaj 10 min.
wink-1.gif
Nato pobrišeš morebitne napake, šele nato pa poskeniraš.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Lol. To seveda sploh ne drži. Ni nič "priporočljivo, da teče 10 minut prej", ker je to popolnoma odvisno od primera do primera; tega se ne dela. Pe še glede napak - vedno se najprej prebere vse shranjene napake in šele nato se zadeve briše, nikoli in nikdar obratno.