Pozdravljeni,
Menjal sem nosilec menjalnika, ker je vedno, ko si prestavil nekaj udarilo ter grdo cuknilo in sem rekel sigurno kakšen nosilec menjalnika. Menjam nosilec in starega si lahko na roko premikal, verjetno zaradi obrabljenosti, novi je pa trši. Nič več cukanja in udarjanja se pa čuti neke vibracije, ko stojim na mestu v leru. Če primem volan se tudi čuti minimalne vibracije. To sem ugotovil takoj, ko sem speljal od mehanika do prvega semaforja.
Pri menjavi nosilca se je motor na kanalu premikal v skrajno naprej ter nazaj, ker je bilo uteženo priti do vijakov in ni šlo drugače. Vibracije ne prenehajo tudi, če je stisnjena sklopka in pa zdi se mi, da so najbolj prisotne pri segretem motorju.
Avto je atmosferski bencinar z malo km in prvo sklopko. Naj omenim, da sklopka tudi trese ogreta ali ne ter močno potresava pri vožnji vzratno z malo gasa. To me še ne moti, ker je mehka in lepo prime. Kaj je krivo za tiste nove minimalne ampak kar opazne vibracije?
Avto je Ford Focus
Menjal sem nosilec menjalnika, ker je vedno, ko si prestavil nekaj udarilo ter grdo cuknilo in sem rekel sigurno kakšen nosilec menjalnika. Menjam nosilec in starega si lahko na roko premikal, verjetno zaradi obrabljenosti, novi je pa trši. Nič več cukanja in udarjanja se pa čuti neke vibracije, ko stojim na mestu v leru. Če primem volan se tudi čuti minimalne vibracije. To sem ugotovil takoj, ko sem speljal od mehanika do prvega semaforja.
Pri menjavi nosilca se je motor na kanalu premikal v skrajno naprej ter nazaj, ker je bilo uteženo priti do vijakov in ni šlo drugače. Vibracije ne prenehajo tudi, če je stisnjena sklopka in pa zdi se mi, da so najbolj prisotne pri segretem motorju.
Avto je atmosferski bencinar z malo km in prvo sklopko. Naj omenim, da sklopka tudi trese ogreta ali ne ter močno potresava pri vožnji vzratno z malo gasa. To me še ne moti, ker je mehka in lepo prime. Kaj je krivo za tiste nove minimalne ampak kar opazne vibracije?
Avto je Ford Focus