Po mailu sem urgiral na reklamacije, da še nisem dobil eračuna na moj mail. V moj tusmobil pa v oddelku racuni tudi nisem mogel pogledat računa, ker mi je kar naprej javljalo eracun ne obstaja.
Pa mi reklamacije kmalu pošljejo eracun, ki ga seveda placam prej, saj grem na dopust.
Po enem dnevu dobim nov mail z novim eracunom s pripisom, da so prej poslali napačen račun.
Ta nov racun se pojavi tudi v Moj tusmobil.
Na reklamacijah prosim, če lahko kako upoštevajo že plačan račun, (ki je bil napačen) s tem novim.Razlika v ceni je nekaj centov v mojo korist.
Nazaj ne dobim nobenega odgovora. V moj tusmobil pa je novi racun označen, kot da še ni plačan.
Sedaj se datum plačila izteka in se bojim, da mi bodo izklopili številko zaradi neplačanega računa.
Pol pa same sitnosti in stroški za priklop številke.
A bo treba prekint dopust pa to uredit na štiri oči.
Imam občutek, da prek maila ne bo šlo.
Sem že razmišljal, da plačam še ta novi račun pa potem
nekako urgiram in se bodem z reklamacijami.
Ma kdo kak nasvet.
Hvala
Pa mi reklamacije kmalu pošljejo eracun, ki ga seveda placam prej, saj grem na dopust.
Po enem dnevu dobim nov mail z novim eracunom s pripisom, da so prej poslali napačen račun.
Ta nov racun se pojavi tudi v Moj tusmobil.
Na reklamacijah prosim, če lahko kako upoštevajo že plačan račun, (ki je bil napačen) s tem novim.Razlika v ceni je nekaj centov v mojo korist.
Nazaj ne dobim nobenega odgovora. V moj tusmobil pa je novi racun označen, kot da še ni plačan.
Sedaj se datum plačila izteka in se bojim, da mi bodo izklopili številko zaradi neplačanega računa.
Pol pa same sitnosti in stroški za priklop številke.
A bo treba prekint dopust pa to uredit na štiri oči.
Imam občutek, da prek maila ne bo šlo.
Sem že razmišljal, da plačam še ta novi račun pa potem
nekako urgiram in se bodem z reklamacijami.
Ma kdo kak nasvet.
Hvala