Na avtih z začetka 90ih let se je sprožen voznikov (verjetno samo voznikov, ker avto ni imel airbaga za sopotnika) zategovalnik po trku prepoznalo tako, da je bilo ohišje gumba PRESS gumb za odklop varnostnega pasu kakšne 2, 3 cm nižji od sovoznikovega.
Kako se to vidi na VWjih od leta 2000 naprej? Ti imajo vsi voznikov + sopotnikov airbag in verjetno bi se sprožila oba, ohišje PRESS knofa pa bi bil pri obeh na enaki višini, in se to ne bi več enostavno videlo
Verjetno se bi morala višina varnostnega pasu tudi s sproženim zategovalnikom še vedno dati nastavljati na teh avtih?
Se da na testerju videti napako sproženem zategovalnikih?
Se pirotehnični zategovalnik varnostnega pasu sproži tudi pri trku od zadaj?
Hvala vsem za pomoč!
Kako se to vidi na VWjih od leta 2000 naprej? Ti imajo vsi voznikov + sopotnikov airbag in verjetno bi se sprožila oba, ohišje PRESS knofa pa bi bil pri obeh na enaki višini, in se to ne bi več enostavno videlo
Verjetno se bi morala višina varnostnega pasu tudi s sproženim zategovalnikom še vedno dati nastavljati na teh avtih?
Se da na testerju videti napako sproženem zategovalnikih?
Se pirotehnični zategovalnik varnostnega pasu sproži tudi pri trku od zadaj?
Hvala vsem za pomoč!