Piaggio mp3 400 lt

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Kupuje se nov ali malo rabljen. Kakšen nasvet za ugodno ponudbo oz. kje privarčevat kakšen euro?
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Težka bo. Jaz imam LT model in gre za relativno nov izdelek, ki je na trg prišel lansko leto poleti. Piaggio že tako ali tako bolj počasi izgublja na ceni in dvomim, da boš našel veliko prodajalcev tega skuterja.
Glede popustov je bilo lani tako, da niso bili možni. Niti za 1 EUR. Baje Piaggio kontrolira prodajne cene in če se prodajalec zahebava s popusti mu skenslajo pogodbo o prodaji. S tem drži cene svojih vozil na solidni ravni, obenem pa to tudi pozitivno vpliva na višino cen rabljenih skuterjev (kaj je hujšega kot da se novi skuterji ves čas cenijo, ti pa si ga pred časom kupil po višji ceni, sedaj pa ga prodajaš rabljenega po še dodatno znižani zaradi tega).
Pa tudi prodajalec ne dobi kaj veliko od prodaje takšnega skuterja, potem ko odšteje stroške prve priprave vozila itd. Gre za rang nekaj sto EUR zaslužka pri 7000 EUR vrednem skuterju.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3478067

Tale ga recimo prodaja. Kupil ga je en mesec prej kot jaz, naštancal kar dosti kilometrov in opravil že tri servise, če se je vestno držal servisnega intervala. Pri nakupu bodi pozoren na servisno knjigo!!!

Piaggio ima dve garancijski obdobji. Prvo je eno leto, ki ima eno vrsto pogojev servisiranja. Drugo obdobje pa je 25 mesecev. Če želiš imeti 25 mesecev garancije, so servisi pogosti. Prvi na 1000 km ali največ 3 mesece po nakupu, drugi na 4.000 km ali največ 9 mesecev po nakupu, itd. Če zgrešiš datum za več kot 14 dni garancija pade, podobno je pri kilometrih. Gleda se na prvi izpolnjen pogoj, torej čas ali kilometri.

Jaz imam trenutno 1.600 km in bom imel naslednji servis aprila četudi še ne bom prišel do 4.000 km.

Pa ne pričakovati preveč od skuterja. Ta zgoraj v oglasu se hvali s 165 km na uro. Mogoče po števcu in z zelo dolgim zaletom ter vetrom v hrbet. V resnici pa ga spraviš do 140 na uro kar je že več kot dovolj za takšen tip skuterja.

Druga stvar so pospeški z mesta kjer te bo mimogrede šišal kakšen 125 ccm skuter. Pač niso briljantni, se pa zato kasneje po sekundi ali dveh začne kazati konkretnejši pospešek.

Najbolj žalostno je, da se Gilera Fuoco 500 (s skoraj enakim motorjem tipa Master) in nekaj KM več, prodaja za manj denarja kot MP3 400 LT. Edino kar je - za vožnjo rabiš kategorijo A. Na račun kategorije B je Piaggio krepko napihnil ceno.
 

PIC

Fizikalc
17. avg 2007
2.466
2
38
Tudi jaz sem hotel kupiti tole, ker mi je zanimiv koncept + ne da se mi delat za A, ampak 7 jurjev pa ne dam za ta skuter, no way.

LP,
PIC
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Naredi raje A. Za malce več kot 7 jurjev dobiš že Suzuki Burgmann 650 ali pa Aprilia Mana 850.
Sicer je pa tko, da solidne 500 ccm skuterje ne dobiš za 3000 EUR. Tudi ostali Piaggio ali Aprilia v tem kubičnem razredu in s to močjo so okoli 5.000 EUR novi.
 

PIC

Fizikalc
17. avg 2007
2.466
2
38
Lani sem bil na lovu za rabljenega Burgmana 400 ali pa Atlantic 500. Za 2500 sem našel nekaj krasnih primerkov z malo km in vestnimi lastniki.

Novo ne kupujem
smile-1.gif
.

Čeprav glede Mp3 imaš prav, različica LT bo po moje res noro držala ceno.

LP,
PIC
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Realno ja. Kot prvo jih ne bo veliko na trgu zaradi visoke nabavne cene. Večina jih bo kupila kasneje, ko bodo cenovno bolj dostopne - rabljene. Tisti zgoraj omenjeni Mp3 je v bistvu izgubil le 1000 EUR na ceni v manj kot letu dni in ima za sabo že več kot 10.000 kilometrov. Torej je treba računati tudi na servis, menjavo jermena, zavornih oblog, gum in ko vse to upoštevaš še vedno ugotoviš, da je bolje izprsiti tistega jurja več in dobiti nov motor.

LT ima dodano vrednost predvsem zato, ker je za zdaj edini skuter nad 50 ccm, ki sega lahko vozi s kategorijo B vozniškega dovoljenja, torej so potencialni kupci vsi, ki vozijo avtomobile v Sloveniji. Pri ostalih skuterjih je nabor potencialnih kupcev bistveno manjši, ponudba pa obenem bistveno večja, kar tudi vpliva na nižjo ceno.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
A še komu rahlo trese balanco pri tej gajbi? Sploh je občutno, ko spustiš plin? Serviser je itak čuk na kvadrat in trdi da je to normalno pač zaradi ceste. A mu je treba kaj v gobec zatlačit in naj uredi pod garancijo? Kje servisirat na Štajerskem? Lahko sicer tudi drugje, če res ni dobrega na štajerskem.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Ne, nič ne trese. Morda je problem v dveh sprednjih kolesih, če slučajno nista napolnjeni enako. S servisom pa ti tudi ne znam svetovati. MP3-jev v SLO relativno malo, niso ravno klasični motoristični izdelek. Jaz sem ga servisiral v Krškem, pri Trgomoto, je pa bil redni servis kar ni ravno remek delo in je enako kot pri klasičnih skuterjih.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.269
1.904
113
Tipičen znak da je spredaj nekaj 'narobe'..lahko je slabo centrirana guma, zračnost nekje na spoju vilic in okvirja... se pa kaj takega običajno pri novih motorjih ne pojavlja (oz. če že v minimalni meri).
 

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Torej za enkrat je MP3 LT še vedno edina zadeva nad 50ccm ki gre z B? Pa pride še kaj podobnega v kratkem? Konkurenca je vedno dobrodošla za nas kupce.
wink-1.gif
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Ne vem. Me pa čudi, da še ni kaj podobnega na trgu. Nenazadnje je MP3 na trgu že nekaj let (izvedenka LT eno leto), v tem času pa bi se lahko tudi drugi proizvajalci naučili kako spredaj namontirati dve s paralelogramom povezani kolesi. Saj ni rocket science. Razen če je Piaggio zadevo dobro patentiral in je težko narediti kopijo, ki ne bo kopija.

Drugače pa je ta motor zakon. Če nisi ravno norec in se greš bolj touring vožnjo, je povsem primeren tudi za malce daljše ture. V vsakem primeru pa je več kot kompatibilen z normalnim prometnim tokom. Do stotke pride hitreje kot večina avtomobilov na naših cestah, po regionalkah brez problema dinamično skačeš med 70 in 110 kmh, gre tudi po avtocesti, meni ga je polno obremenjenega uspelo priviti do 155 po števcu, do 130, 140 pa zleze brez kakšnega daljšega priganjanja. Seveda pa vožnja po avtocesti itak ni tisto, zaradi česar si ljudje kupujejo motorje. Skratka, super zadeva, le malce draga je. Pa ABS bi lahko bil vsaj opcija, če ne že kar serijski pri 6.999 EUR, kolikor Piaggio hoče za ta motor. Nenazadnje je to že v rangu dosti bolj zmogljivih mašin in ABS ne bi smel predstavljati takšnega stroška.

Razen če je problem nekje drugje - v tem, da bi moral ABS kontroler podpirati delovanje na treh in ne dveh kolesih. Verjetno na trgu ni ravno veliko ABS kontrolerjev tega tipa ker je vse ostalo bodisi na dveh ali pa štirih kolesih. Ne vem, se pa čudim.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Po moje je pa kalkulacija Piaggia tukaj enostavna. Dokler se da bomo povlekli ekstraprofit. Ko bo konkurenca bodo pa morda stlačili zraven še abs, itd. ali pa spustili ceno.
Sicer je pa res zadeva zelo udobna in primerna tudi za daljše fure v dvoje. Sam bi si sicer zaželel še več moči, ampak bo že... Kakšno pprabo imaš kaj? Pri meni je od nekje 3,5 (lagana turistična vožnja več ali manj po ravnem) do 5 (v dvoje in kar privijanje). Bi bilo lahko kaj manj, sploh če gledam kako so avti vmes napredovali v porabi v zadnjih desetih letih.
A se ti kaj sanja koliko pride višji vetrobran?
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Od 4 do 5 litrov. Imam bolj malo po ravnem
smile-1.gif

Lani avgusta je 400 LT stal 6990 EUR, sedaj je 500 EUR dražji. Fino, bodo cene rabljenih ostale visoke nekega dne, ko se bo prodajal. prodajal pa se bo šele takrat, ko bo na trgu (upam) MP3 500 LT ali pa 600 LT. Menim namreč, da bi 600 ccm pogon bil optimalen s kakšnimi 50 KM, pametno bi bilo tudi za inč ali dva povečati premer sprednjih koles.
 

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Dve hitri vprašanji:

1. V čemu je sploh razlika med navadnim in LT razen da LT lahko furaš z B?

2. Je 250 dovolj ali vsekakor 400?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
1. Drugačni smerniki, dodatno nožna in ročna zavora, morda še kaj.
2. 250 bo dovolj za eno osebo za mestno in primestno vožnjo. Vse ostalo 400.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:Razen če je Piaggio zadevo dobro patentiral in je težko narediti kopijo, ki ne bo kopija.

Patent ima Vectrix in Piaggo je licenciral od Vectrix-a.
doppeltes-vorderrad.jpg
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Vsekakor teh trokolesnikov vidim vedno več. Moram reči, da izgledajo zelo simpatično.