Ne vem. Me pa čudi, da še ni kaj podobnega na trgu. Nenazadnje je MP3 na trgu že nekaj let (izvedenka LT eno leto), v tem času pa bi se lahko tudi drugi proizvajalci naučili kako spredaj namontirati dve s paralelogramom povezani kolesi. Saj ni rocket science. Razen če je Piaggio zadevo dobro patentiral in je težko narediti kopijo, ki ne bo kopija.
Drugače pa je ta motor zakon. Če nisi ravno norec in se greš bolj touring vožnjo, je povsem primeren tudi za malce daljše ture. V vsakem primeru pa je več kot kompatibilen z normalnim prometnim tokom. Do stotke pride hitreje kot večina avtomobilov na naših cestah, po regionalkah brez problema dinamično skačeš med 70 in 110 kmh, gre tudi po avtocesti, meni ga je polno obremenjenega uspelo priviti do 155 po števcu, do 130, 140 pa zleze brez kakšnega daljšega priganjanja. Seveda pa vožnja po avtocesti itak ni tisto, zaradi česar si ljudje kupujejo motorje. Skratka, super zadeva, le malce draga je. Pa ABS bi lahko bil vsaj opcija, če ne že kar serijski pri 6.999 EUR, kolikor Piaggio hoče za ta motor. Nenazadnje je to že v rangu dosti bolj zmogljivih mašin in ABS ne bi smel predstavljati takšnega stroška.
Razen če je problem nekje drugje - v tem, da bi moral ABS kontroler podpirati delovanje na treh in ne dveh kolesih. Verjetno na trgu ni ravno veliko ABS kontrolerjev tega tipa ker je vse ostalo bodisi na dveh ali pa štirih kolesih. Ne vem, se pa čudim.