passat 3b katera roka ponavadi škripa

stop

Majstr
5. sep 2007
3.203
397
83
Las Vegas



na voznikovi strani mi obupno škripa, kako enostavno locirat zadevo in sanirati škripanje
 
Nazadnje urejeno:

xsara

Pripravnik
11. sep 2008
117
0
16
Bi še jst imel podobno vprašanje in sicer za avto Peugeot 206. Avto sicer vozim le občasno, ampak danes sem prav tako opazil obupno škripanje. Pred 10.000 km sta bili menjani obe roki, sedaj pa ponovno škripa. S silikonskim sprejem sem našprical gumice na rokah, za kratek čas je bilo v redu, potem se je pa spet začelo škripanje. Kakor vem pri Peugeotu 206 ni možno menjani samih zglobov, ampak je potrebno menjati celotno roko. A nas zopet v kratkem čaka menjava rok ali lahko to škripanje kako drugače odpravim?
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.532
5.074
113
Pri P206 je lahko problem tudi v zadnji premi. Ne vem pa, če se tisto sliši kot škripanje.
No, ampak če je špricanje gumic pomagalo, potem so že roke...
 

hinko

Pripravnik
22. jan 2013
222
0
16
Imeli smo Peugeota 206 in smo roke enostavno dali obnovit. Poceni in se kvalitetnejse od originala. Glede tega skripanja. Ne vem kaksen sistem ima Passat, nisem avtomehanik in ta slika mi ne pove kaj dost. Sem pa na Polotu imel podoben problem. Kriva je bila nekaksna precka, ki povezuje levo in desno kolo, oziroma objemka s puso, ki je pritrjena na sasijo. Motec zvok, strosek pa zanemarljiv.
 

stop

Majstr
5. sep 2007
3.203
397
83
Las Vegas
ja to je eksplozijska slika delov podvozja na voznikovi strani , vsak del pa označen z pozicijo. Sem mislil da bomo roko lažje doloæili s pomočjo slike. Ta prečka o kateri govoriš je na pasatu verjetno analogno pozicija 23 in puša 26 bi rekel
 
Nazadnje urejeno:

hinko

Pripravnik
22. jan 2013
222
0
16
Je sicer podobno kot na Polotu, vendar sem laik, kar se avtomobila tice, za to imam kolega da se ukvarja. Upam da sem s svojim mnenjem oziroma nasvetom kaj pomagal, ker drugih problemov nisem imel, in sem se pac spomnil kaj je takrat bilo narobe.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.151
4.132
113
Citat:
Uporabnik stop pravi:
ja to je eksplozijska slika delov podvozja na voznikovi strani , vsak del pa označen z pozicijo. Sem mislil da bomo roko lažje doloæili s pomočjo slike. Ta prečka o kateri govoriš je na pasatu verjetno analogno pozicija 23 in puša 26 bi rekel

Prečka je stabilizator!
grin1.gif
Sicer pa ponavadi najprej gredo vezni drogovi stabilizatorja, to je del s številko 24 če prav vidim. Potem so pa na vrsti zgornje vodilne roke in pa sam volanski končnik.

(je pa tako da se znajo vijaki ki držijo roke med sabo lepo "zapečt" in je potrebno uporabit brutalne prijeme kar pomeni da je potem glede na vso jebo najbolje menjat komplet vseh rok)
 

stop

Majstr
5. sep 2007
3.203
397
83
Las Vegas
pomoje bo 24 in 26 najlažje demontirat in podmazat ... verjetno bom kar sam... če to ni rešitev bomo šli do mehanika ki bo testiral in po potrebi menjal roke. zgornja vodilna roka zadnja pa je bila pravkar menjana. A ve morda kdo bi lahko bil proizvajalec delov ...+na roki je bil logo v obliki trikotnika in LMO končnica in Germany?
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.747
1.531
113
LMO je morda Lemfoerder. Pred nekaj leti sem iskal prodajalca v Slo, pa ga ni bilo, čeprav ga ima Trgo avto napisanega na netu.
 

stop

Majstr
5. sep 2007
3.203
397
83
Las Vegas
koliko časa ti je držal silikonski sprej? Da vidim če se splača kupit in špricat. Jeba je ker je teh gumijastih delov cel kup. Pa razni sileni pa amortizerji so tudi sumljivi- nebi rad vsega menjaval.