Pozdravljeni!
Zadnjih 14 dni se vozim z napako na turbini (tlačna doza je fuč) naslednji teden jo bom dal menjat.
Pojavila se mi je nova težava na avtu
sveti mi lučka za DPF. enkrat mi je celo vrglo avto v zasilni način.
program sporoči 2 napake:
009571 Turbocharger boost control position sensor P2563
000666 Unknown Error code P023A
Zanimam me zakaj se mi ne sproža regeneracija (izgorevanje) v DPF-ju.
VCDS branje kanalov 108 izpiše:
8.0 requested regenerations
0.0 Successful Regenerations
0.0 Emerg. Regenerat. Time since Start
1930 km Driven since regeneration
28.5g Particle Filter Carbon mass
Poiskal sem si navodila za start emmergency regeneracije, vendar potrebujem security code za dostop do motornega krmilnika (kode pa nimam).
nasveti??
Na internetu piše da je lahko do 45g mase v DPF-ju preden ga je treba menjat in da se regeneracija zaganja v povprečju na vsakih 400 km, zakaj se meni potem noče???
Zaradi turbo napake v tlaku???
Zadnjih 14 dni se vozim z napako na turbini (tlačna doza je fuč) naslednji teden jo bom dal menjat.
Pojavila se mi je nova težava na avtu
program sporoči 2 napake:
009571 Turbocharger boost control position sensor P2563
000666 Unknown Error code P023A
Zanimam me zakaj se mi ne sproža regeneracija (izgorevanje) v DPF-ju.
VCDS branje kanalov 108 izpiše:
8.0 requested regenerations
0.0 Successful Regenerations
0.0 Emerg. Regenerat. Time since Start
1930 km Driven since regeneration
28.5g Particle Filter Carbon mass
Poiskal sem si navodila za start emmergency regeneracije, vendar potrebujem security code za dostop do motornega krmilnika (kode pa nimam).
nasveti??
Na internetu piše da je lahko do 45g mase v DPF-ju preden ga je treba menjat in da se regeneracija zaganja v povprečju na vsakih 400 km, zakaj se meni potem noče???
Zaradi turbo napake v tlaku???