Passat 1.8T

jakkaa

Pripravnik
19. mar 2009
352
0
16
ljubljana
Imamo en problem in sicer se na vsake tok časa prižge na števcu napis STOP in nato öeldruck... avto zaenkrat deluje normalno, olje na Max., je že kdo imel tak primer? Ali je možno da ga samo zeza oljno stikalo ali je kaj resnejšega v motorju...?
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.637
4.369
113
Laho stikalo , lahko pa oljna pumpa. Rajši preverit ,da nebo slučajno avto zaribal. Pa še oljni filter lahko zeza, če imaš slučajno gor kakšno čudno robo.
 

JustOne

Pripravnik
20. avg 2007
436
24
18
Gorenjska
Čimprej preveri oljno črpalko in stanje ležajev glavne gredi. Lahko zaradi obrabljenega ležaja pada pritisk olja, kar bo v skrajnem primeru pripeljalo do luknje v bloku motorja (zlomljena ojnica). Poznam dva taka primera na 1.8T motorju, eden se je končal z menjavo oljne črpalke in ojničnih ležajev, drugi pa na žalost z zlomljeno ojnico in luknjo v bloku.
 

jakkaa

Pripravnik
19. mar 2009
352
0
16
ljubljana
Ja sej bi blo čist možno, da je kj narobe z ležaji, ker je avto neredno vzdrževan in je enkrat bil bošček brez servisa 2 leti za povrh pa še brez olja, no na minimumu...bomo vidl k prpelejo...
confused-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.373
5.646
113
http://www.carbibles.com/engineoil_bible.html

Maš mejčken uspodi razložen pod VW/AUDI sludge problems! Ene mašine bolj olje predelujejo v "mazut" ene manj (odvisno od navitosti motorja kar je povezano z termičnimi obremenitvami motorja-----> TURBO mašine to definitivno so!!!) in pol ti ta "mazut" zabaše oljne kanale in oljno črpalko!

Mal bolj redno olje menjaj! Zdei pa pel na servis....oziroma raje odvleči da ti spucajo katran vn da ne bo zaribal
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.373
5.646
113
VW / Audi sludge problems
]While the the 1.8T engines in Audi A4's, Audi TT, VW Passat, Jetta, Golf, New Bettle, are all very prone to sludge build-up [/B] , Audi/VW does not have an extended warranty for them from the factory. The factory warranty is 4 year/50,000 miles but it can be extended if purchased.
Although Audi/VW now has 10,000 mile service intervals, oil changes can be done between "services", and should be done if the vehicle is driven in heavy traffic, offroad, and non-highway use. Also, Audi/ VW will only warrant an engine if the customer has proof of all their oil changes. As of 2004 I belive all 1.8T engines must use synthetic oil.
So if you own one of these sludge-prone engines, what can you do? Obviously, Volkswagen Audi Group (VAG) recommends that you use only VW/AUDI recommended oil which at the time of writing is Castrol Syntec 5W-40. You should also keep up on your oil changes, making them more frequent if you drive hard or haul a lot of cargo. The most important thing for the VW or Audi owner is this: if the oil light comes on and beeps the high pitch beep that most everyone ignores, pull over and shut the engine down immediately. Many VAG engines can be saved by this procedure. Have the vehicled towed to a VAG dealer. Their standard procedure is to inspect the cam bearings; if they're not scored, the oil pan will be removed and cleaned out and all the crankcase breather hoses and the oil pickup tube will be replaced. They'll do an oil pressure test with a mechanical gauge, and hopefully will also replace the turbo lines. Finally, the turbo will be checked for bearing free-play . The VAG turbos run really hot even with proper oil and coolant supply - that's why you need a good quality synthetic in them.
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.373
5.646
113
Citat:
Uporabnik jakkaa pravi:
Ja sej bi blo čist možno, da je kj narobe z ležaji, ker je avto neredno vzdrževan in je enkrat bil bošček brez servisa 2 leti za povrh pa še brez olja, no na minimumu...bomo vidl k prpelejo...
confused-1.gif

aplauz.gif


Kako že pravjo....kdor nima v glavi ma v nogah
grin1.gif
 
Nazadnje urejeno:

jakkaa

Pripravnik
19. mar 2009
352
0
16
ljubljana
Kdor nima v glav, kmal tud v tošlu nima...
hysterical-1.gif
vsaj v takih primerih... jah eni pač miasljo, da je avto za gont dokler dela, pol pa rešvat, če se še kej da rešt!!!
 

ahmet_car

poupismen
3. sep 2007
563
0
16
Citat:
Uporabnik jakkaa pravi:
Imamo en problem in sicer se na vsake tok časa prižge na števcu napis STOP in nato öeldruck... avto zaenkrat deluje normalno, olje na Max., je že kdo imel tak primer? Ali je možno da ga samo zeza oljno stikalo ali je kaj resnejšega v motorju...?

men se je začelo tut dogajati.
Že 3x se je prižgala.
1x v torek
2x danes

Redna menjava olja.
Edino zdaj je naredil 15k km drugače sem ga menjal na 10k km.


Jutr na servis

Kaj je bilo pa pri tebi
sprasujem se.gif
 
Nazadnje urejeno: