Hehe, long time no see...
Za začetek torej vsem skupaj lep pozdrav.
Zadevščina je sledeča: že nekaj let se aktivno ukvarjam s servisom računalnikov in opreme, vendar je večinoma šlo za fizične osebe. Zdaj imam nekako namen prešaltat tudi na podjetja (s pravnega vidika je tu vse urejeno, s.p.). Kar me zanima je, kakšne vrste obrazcev se recimo splošno uporabljajo pri podjetjih, ki se ukvarjajo s servisom?
V mislih sem imel nekaj podobnega kot je recimo servisni nalog, ... (kaj drugega mi ta trenutek ne pade na pamet)
Že vnaprej hvala za pomoč...
Za začetek torej vsem skupaj lep pozdrav.
Zadevščina je sledeča: že nekaj let se aktivno ukvarjam s servisom računalnikov in opreme, vendar je večinoma šlo za fizične osebe. Zdaj imam nekako namen prešaltat tudi na podjetja (s pravnega vidika je tu vse urejeno, s.p.). Kar me zanima je, kakšne vrste obrazcev se recimo splošno uporabljajo pri podjetjih, ki se ukvarjajo s servisom?
V mislih sem imel nekaj podobnega kot je recimo servisni nalog, ... (kaj drugega mi ta trenutek ne pade na pamet)
Že vnaprej hvala za pomoč...