Citat:
Uporabnik brancin pravi:
Sem mislil, da boš kot neki biker pogledal karakteristike motorja ali pa vedel vsaj kaj povedati pa nič konkretnega odgovora samo kaj maš pa kaj je bolj pa kaj bi ti napravu.SORČI.
OK.
Zračno hlajen enovaljnik, 150ccm. Precej zastarela zasnova.
11 konjev, maksimalna hitrost do 80km/h. Že če se vozi samo ena oseba, boš ovira v prometu in boš deležen hupanja ostalih udeležencev. Je pa dobra stran ta, da ne boš označen za divjaka.
160 kilogramov. Za to moč motorja kar precej.
Spredaj 13 in zadaj 10-colska kolesa. Ne pričakuj udobja.
Zavore spredaj kolutne, zadaj bobnaste. Podatka, ali se aktivirajo integralno (prednja in zadnja na eni ročki) nisem našel. Po slikah sodeč ima ročko za prednjo in pedal za zadnjo zavoro.
Menjalnik je avtomatski. To je ok.
Alu feltne. Tudi ok.
Bencinski rezervoar: 6 litrov.
To je premalo. Če se peljeta dva, verjetno ne narediš niti 100 kilometrov. Velik minus.
Oddaljenost od tal: 110 mm. Ob veliki medosni razdalji kar pozabi, da bi zapeljal preko kakšnega robnika.
Voziš ga lahko z vozniškim dovoljenjem B kategorije. Velik plus za tiste, ki nimajo A kategorije.
Moje mnenje je povsem nepomembno in prosim, da ga ne jemlješ resno. Jaz tega vozila ne bi kupil. Mogoče je fajn spremljevalec v avtokampih (na nemških slikah vidiš dodatno opremo-prtljažnik za avtodom) ali pa za na območje umirjenega prometa, da se pelješ pod streho. Za na cesto in za izlete pa ga ne bi kupoval zaradi slabotne mašine in majhnega bencinskega rezervoarja.