140 po števcu je realno dorbih 130 kmh in je torej po omejitvi, tisto "do 160km/h" (realno nekje 150kmh) pa tudi policaji tolerirajo, če ne voziš ravno komu za ritjo. Tak voznik z ustrezno varnostno razdaljo in primernim avtom ne bo nikogar ubil oziroma ga bo prej tisti ki se bo peljal 110kmh in brez da bi pogledal v vzratno ogledalo zapeljal na prehitevalni pas. Prav tako je nevarnejši tisti ki se pelje 80 kmh in se tako zavzeto pogovarja po mobitelu da ne vidi nič pred sabo itd... Hitrost sama po sebi ni nevarna, nevarni so vozniki ki je ne obvladajo (to velja do ene razumne mere, saj so recimo hitrosti nad 250kmh v vsakem primeru nevarne). Nemci imajo recimo brez omejitve, v parih državah uvajajo 150 kmh, mi pa hočemo biti pametni zaradi 140kmh.
Okej, nazaj na temo. 140 do 160 km/h se lahko potovalno pelješ tudi z 1,2 TSI. Avto ima 6 prestav in dovolj moči da bre problema pelje toliko. Razlike so seveda v pospeških in tam je potem odvisno kaj kdo rabi. Jesti bi recimo vzel 1,8 TSI, saj se mi zdi da je ravno prav močan da ne zmanjka ko rabiš, ni pa predrag in preveč požrešen kot recimo 2.0 TSI
TDI je meni sicer kul, a so mi z leti dizli presedli in po prihodu turbo bencinarjev tudi prednost ni več taka, saj je navora dovolj. Dizel torej samo če se dela več ko 25.000km na leto, saj je razlika med primerljivima avtomobiloma 2500 eur (1,6TDi in 1,2 TSI). Če gledamo da je razlika v porabi 2 litra na 100km, prihraniš pri teh km torej 500 eur na leto in si po petih letih na istem.