Ne gre za to. Gre za način reševanja težave. Je rekel oni študent na številki 080 ... , - Veste, vaš box je lastniški, mi pa tega sedaj več ne prakticiramo, sedaj se oprema samo še najema. Adijo.
Potem sem moral klicati še nekajkrat, da mi je vendarle nekdo odgovoril, da bo treba naročniško pogodbo spremenit itd, ...
- Pa u pm, saj te nisem tega prosil ali kompliciral ! Pošlji že tisto prekl. opremo in spremeni kar misliš da je treba
!
- Ja veste, ni tako enostavno, pa še boksov ravno zdajle nič nimamo. Pojdite nekam v našo poslovalnico in si jo sposodite itd ...
Toda da so mi dali to začasno rešitev, sem potreboval kaka 2 tedna in grožnjo, da se naj yebejo in da bom šel drugam!
Letos poleti smo imeli namreč dva konkretna udara strele, ki sta popalila pol Sevnice s centralo vred. Najprej je skurilo Fritzbox v delavnici, telekomovec je prišel in izmeril, da signal v omarici je, naprej se pa yebi sam. Potem smo menjali po bajti okoli 150 m kabla, da smo mu lahko dokazali, da je njihov Fritzbox zanič. 2 tedna sem bil v delavnici brez interneta zaradi teh šalabajzarjev!
Čez en mesec pa še enkrat doma, ko je strela sežgala fritzbox in dva boxa za TV. Zgodba se je zopet ponovila. Kako naj jaz vem, kaj je zanič, sem morda jaz serviser? 10. Avgusta je bil udar strele, popravljeno je bilo pa 5. septembra.
Ti ljudje so skrajno neresni! Telekomunikacije so njihova stvar in jim jo tudi plačujem. Mar mislijo, da bom sam popravljal - če pa nimam nobenega pojma kako zadeva sploh dela
?