Na Švedski večino vozim Ople letnik 2019, avtomatike, bencin ali dizel, gre za Corse in Astre, vse praviloma pod 30kkm.
Ni to ravni neki avtomatik, ki bi ga rad videl v svojem avtu...
Če je klasični avtomat s pretvornikom vrtilnega momenta (vandlerjem), je verjetno res aisinov (firma je v lasti toyote in delajo jih na japonskem).
Ti menjalniki se vozijo b.p. in nimajo težav. Tak menjalnik je npr. v 150 konjski astri z oplovim/GMovim motorjem...
GM-ovi opli, kot sta astra in insignija, imajo GM-ov menjalnik. PSA-jevi opli, kot sta crossland in grandland imajo aisinov menjalnik. Renaultovi opli kot je vivaro imajo getrag menjalnik (pri renaultu z oznako EDC).
Razlika med vsemi temi se načeloma vidi že v številu prestav...
In kaj je zate avto, če ni skrivnost ? Razen ostale nemske trojice..?Opel še tko ni nekaj od avta, ne pa da bi mu še avtomatika noter tlačil.. kot bi prosil za težave.
hm, ocitno zadeva spila, k ni nobenih slabih izkusenj...
s tanovimi vivaroti so pa itak zasral, ker so da vivarota v manjši razred... res ne vem zakaj... Da se bojo samo trafici prodajal??