130KM se intercooler in boljse hlajenje. Pa z navadno turbino se ga ja dalo bolj čipati. Poleg tega je bila turbo luknja večja in večji nasmešek na obrazu.Včasih (cxa 10let nazaj) so delal tko da je Mel 90ps navadno turbino.... 115 itd pa variabilnega... Plus SW
Ja, najšibkejši je brez turbine. Pri drugih dveh je pa razlika v SW, pa če se ne motim, je najmočnejša različica tudi edina s 6 prestavami.
Pri Renaultovem 1.6 dizlu je pa twin-turbo samo 160 oz. 165 konjski, 130 konjski ima eno turbino in je precej manj problematičen.
Kaj pa Trafici?...Itak so ji dal zdaj nazaj 2.0 motorx2. Raje 1.6 130 in ga čipat na 160, kot pa serijskega twinturbo 160 1.6 dci. Bo prvi verjetno še vedno zdžal dlje. Skoraj ni espaca ali talismana s prvim 160 dci motorjem, ki bi zdržal 100k kilometrov.
Itak, da je bilo v kombije, ki majo lahko tam okoli 3+ tone tlačit 1.6 mlinček norost.Vsem so dali nazaj 2.0. Za traffice naj bi bilo enako, twinturbo obvoz.