OPEL razlika v motorjih

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.370
2.558
113
V čem je razlika?
Je vsak naaslednji bolj čipan?
1584263781692.png
 
  • Všeč mi je
Reactions: luciano

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.952
-393
113
isto mene zanima za renoje

za njihove 1,6 dizle... je res da nimajo vsi dvojne turbine?

OP, sorry k sm se prislinil v tvojo temo.. :)
 

Ledenko

Guru
18. jul 2011
2.551
927
113
Ja, najšibkejši je brez turbine. Pri drugih dveh je pa razlika v SW, pa če se ne motim, je najmočnejša različica tudi edina s 6 prestavami.

Pri Renaultovem 1.6 dizlu je pa twin-turbo samo 160 oz. 165 konjski, 130 konjski ima eno turbino in je precej manj problematičen.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.658
113
Včasih (cxa 10let nazaj) so delal tko da je Mel 90ps navadno turbino.... 115 itd pa variabilnega... Plus SW
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Ja, najšibkejši je brez turbine. Pri drugih dveh je pa razlika v SW, pa če se ne motim, je najmočnejša različica tudi edina s 6 prestavami.

Pri Renaultovem 1.6 dizlu je pa twin-turbo samo 160 oz. 165 konjski, 130 konjski ima eno turbino in je precej manj problematičen.

x2. Raje 1.6 130 in ga čipat na 160, kot pa serijskega twinturbo 160 1.6 dci. Bo prvi verjetno še vedno zdžal dlje. Skoraj ni espaca ali talismana s prvim 160 dci motorjem, ki bi zdržal 100k kilometrov.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.952
-393
113
sej za trafica sprasujem.

ker sm slisal da je 140KM twinturbo, povsod pa vidim da so 160KM... Kam pol spada 140 in 145KM.

A 1,6 dci 125 je pa ok? in pol ga scipat na 140 al kok?
 

Ledenko

Guru
18. jul 2011
2.551
927
113
Do vključno 115KM je z eno turbino, 120KM in več so bi-turbo. To je pri Traficu/Vivaru, pri osebnih avtih je tako, kot sem napisal zgoraj.

EDIT: se malo popravljam. 120KM je lahko tako navaden (novejši z Euro6) kot bi-turbo (starejši z Euro5).
 
Nazadnje urejeno:

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.952
-393
113
ja sej trafik ne vem ce je sploh z manjsim kot 125KM....

in kater je boljsi v praksi?