Olje za v zračni kompresor

danielt

Fizikalc
3. jun 2008
1.062
18
38
Ali lahko dam olje 10-40 v (zračni 50lt) kompresor?

lp
 
Nazadnje urejeno:

joejoe

Pripravnik
30. dec 2007
812
1
16
Jst sm ga dal... najcenejše 10W-40... je pa res, da gre za hobi kompresor, star "100 let". Če bi imel kompresor za posel, potem se ne bi igral.
 

joejoe

Pripravnik
30. dec 2007
812
1
16
Pri meni ni blo tko simpl. Z gostejšim oljem se kompresor v hladnem vremenu ni hotel obrnit... s to čorbo od olja deluje tudi pozimi
smile-1.gif
 

danielt

Fizikalc
3. jun 2008
1.062
18
38
Citat:
Uporabnik joejoe pravi:
Pri meni ni blo tko simpl. Z gostejšim oljem se kompresor v hladnem vremenu ni hotel obrnit... s to čorbo od olja deluje tudi pozimi
smile-1.gif

To se je meni dogajalo ..... res pa da je blo notr olje za verige od motorke........
Zdaj sm dal notr motorno in ni problema.
 

joejoe

Pripravnik
30. dec 2007
812
1
16
Olje za verige je... rečmo samo, da je dobro zgolj za tiste pol sekunde, ko je med verigo in mečem do trenutka, ko ga uspešno vrže med žaganje
smile-1.gif


Ekološka olja se prav lepo zasušijo in razpadejo, tako da... za mazanja česarkoli sploh ni primerno
smile-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.354
5.653
113
Olje za verige motork maš in BIO in mineralna....
BIO se zasušijo s časom....in hobby uporabnikom delajo samo preglavice ( pucanje oljne pumpe )

mineralno pa bi lahko dobr špilalko v kompresorju...saj ma dost protiobrabnih aditivov.......pa še mal se vleče
 
Nazadnje urejeno:

joejoe

Pripravnik
30. dec 2007
812
1
16
Citat:
pa še mal se vleče

Jap, potem pa spet kompresorju varovalko ven meče
smile-1.gif


Vse je cool, dokler ni treba za kakim bumbarjem iz rezervarja za bencin tega olja pucat
evil.gif
 

sniper007

Pripravnik
22. jul 2007
712
0
16
Jest imam tudi problem, da mi kompresor ko je hladno noče zalaufat, notri pa imam še original olje. Kompresor je star cca 3 leta

Zanima me katero olje naj nalijem, da bo pozimi delal normalno ?
 

joejoe

Pripravnik
30. dec 2007
812
1
16
Če je enofazni, je zagon zeloooo velik problem. Sam sem to vkdaj moral rešit tko, da sem s fenom za odstranjevanje barve pogrel karter in s tem olje, pa je šlo.

Trifazni kompresorji imajo bistveno manj oz. nič težav s tem.
 

joejoe

Pripravnik
30. dec 2007
812
1
16
Kaj primerno redkega noter, pa verjetno vseeno ne bo dovolj. Hladen zrak je gostejši od toplega in ga je zato težje stlačit.
 

joejoe

Pripravnik
30. dec 2007
812
1
16
Pri meni je ta ventil avtomatski in je vgrajen v regulator. Deluje in ne, žal ne pomaga
smile-1.gif
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.711
159
63
Glavna da kompresorsko ne veze vode nase...
In da ne zatika ventilov..

Kamele0N ,ker vem, da precej obvladaš maščobe... :D Pač, to se da razbrati iz tvojih ostalih prispevkov. Nekajkrat sem zasledil, da motorno olje ni primeren ekvivalent kompresorskemu, da pa pri teh "hišnih" kompresorjih ni tak problem, in da "kompresorsko" olje lahko nadomestimo z menjalniškim?

Tvoje mnenje?

Hvala
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.354
5.653
113
:) jaz ne bi...menjalniška olja majo žveplo not (od tukaj specifičen vonjl)... Kondenz + žveplo= kislina...

V menjalniku to ne predstavlja problema ker je zaprt sistem...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Bajkman

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.711
159
63
:) jaz ne bi...menjalniška olja majo žveplo not (od tukaj specifičen vonjl)... Kondenz + žveplo= kislina...

V menjalniku to ne predstavlja problema ker je zaprt sistem...

Hvala lepa...

No, za zanimivost bi povedal, da so mi predstavniki podjetja poslali oriđinal navodila za ta kompresor, ki pa pravijo takole:

• Lahko uporabljate mineralno olje tipa API CC/SC SAE 40. (V hladnejših
klimatskih področjih se priporoča API CC/SC SAE 20). Različnih kakovosti
olja v nobenem slučaju ne mešajte med sabo. Če nastopijo barvne
spremembe (belkasto = olje vsebuje vodo; temnejše = pregrevanje), je
priporočljivo olje nemudoma zamenjati.

Interval vzdrževanja pa:
TFqKVJE.jpg


Gre pa za batni kompresor.

EDIT: Torej, če je pozimi v mrzli garaži, bi za celo leto lahko uporabil motorno olje 20W-40. Ki pa se ga dan danes redkeje srečuje. Bo 15W-40 tudi v redu?
In to, da mora biti mineralno. Kaj bi bilo narobe, če bi bilo sintetično primerne viskoznosti?
 
Nazadnje urejeno: