Olje za motor

Jodlarcek

Fizikalc
16. avg 2007
3.305
18
38
MB
Pozdravljeni

Kupujem olje za motor in me zanima, ali je to normalno olje (enako kot za avto) ali je za motorje kakšno posebno olje?
Potrebujem pa 10-40w.

Hvala
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Nisem nek "kemik", a mislim da po sestavi to ni enako olje kot za avtomobilski motor.

Gre za višje obrate in ponavadi je to olje tudi za menjalnik in sklopko, ziher je to pri tvojem motorju.

Za tvojega bo pravi motul 5100 polsintetika.

Ali pa njegov klon od Heine Gericke (samo druga nalepka, isti proizvajalec, dobiš v Heine Gericke trgovini Graz), blizu Metroja, je cenejše od Motula ker je rebranded), pa tudi Castrol Power 1 grand prix (tega dobiš v Louisu npr.).
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Me je Lateral prehitel
smile-1.gif


http://www.hein-gericke.de/technik/ol/motorol.html
Hein Gericke je skoraj pol cenejše (ali še več), gre pa za isto olje, sicer pa ti rabiš najbrž nejveč 3 litre...

p.s. na Suzuki servisu (Šiler) ti bo nalil Castrol.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.044
5.652
113
Ne daji olja za avto v motor! Zato ker avtomobilska olja majo modifikatorje trenja notr ker stremijo k manjši porabi bencina....teb bo zato začela drset sklopka ...razen če maš ducatija z suho sklopko!!

Druga stvar je ZZDP paket dodatkov........avtomobilska nimajo oz majo manj tega zarad raznih DPF in drugih katalizatorjev.......in so v zadnjih 10letih vn pometal fosfor in žveplo....glavna protiobrabna elementa v menjalniuških oljih......KAO preveč škodujejo avtomobilskim katalizatorjem........olje za motor pa rab to ker isto olje maže tud menjalnik

tretje........olja za motorje majo boiljšo oljno bazo k zdrži več....računaj da se motor vrti še 1x več....plus žveči ga manjalnik...

Maš ameriške forume polne teh debat....kjera avtomobilska gredo lah v motor......ne kompliciri kup namenskega pa maš mir...mal je dražje ampak *ebi ga
smile-1.gif
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Finta je tem, da ni dražje
smile-1.gif

2L klon "Motula" za 9.99 EUR.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.044
5.652
113
Klon "motula" pa je?

EDIT: aha sem že dojel...
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.044
5.652
113
Kaj pa če sam ta šravf odviješ....sej ključ pride...hm....za un šravf do 10eur če se preseravaš z kvaliteto
smile-1.gif
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Če ne boš jemal motula 5100, vzemi tega spodnji link.

To je za tvoj motor, je še boljše, celo do 50 stopinj zdrži (imaš tam zraven passen fur in je tvoj motor med naštetimi).

http://www.hein-gericke.de/technik/ol/motorol/hein-gericke-4-takt-motorradol-sae-10w-50.html

4L za 35 EUR je smešna cena.

Ker po moje ti gre not okoli 2.5l olja, ko menjaš tudi filter.

p.s. ni poanta al je 10-40, 10-50 itd. ampak specifikacija olja.
Kateri servis pa ti hoče maznit 140 EUR za menjavo olja in filtra?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.044
5.652
113
In kake vse specifikacije je treba gledat pr motorjih?

API SG pa JASO MA pokrijeta 95% zahtev k jih rabte......Pol je pa sam še JASO MB za suhe sklopke k ma modifikatorje not za varčevanje z gorivi
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik Jodlarcek pravi:
Citat:
Kateri servis pa ti hoče maznit 140 EUR za menjavo olja in filtra?
Šiler in Motorjet. (to je cena z materialom) ampak meni je to iber preveč, za 30 min. dela.

Hecna cena, jaz k Šilerju vozim pa je redni servis z menjavo olja in filtra okoli 80 EUR (jeseni 2010 nazadnje). To je res malo huda cena, ki si jo napisal.

Itak so malo "lumpeki", ker v navodilih je manjava na 12000km pa te "naroča" na 6000.

Ni sicer neka umetnost menjati olje, to ti lahko Kamele0N pove in celo naredi
smile-1.gif
, ki kosilnice popravlja, zna pa biti že veselo če nimaš orodja da bi odvil filter...
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
In kake vse specifikacije je treba gledat pr motorjih?

API SG pa JASO MA pokrijeta 95% zahtev k jih rabte......Pol je pa sam še JASO MB za suhe sklopke k ma modifikatorje not za varčevanje z gorivi

Piše v navodilih kaj priporočajo.

pri meni piše:
API SH, SJ, SL or SM with JASO MA, MA1 or M2 (sae 10w-40 ali drugačna viskoznost glede na okolje).
 

Jodlarcek

Fizikalc
16. avg 2007
3.305
18
38
MB
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Če ne boš jemal motula 5100, vzemi tega spodnji link.

To je za tvoj motor, je še boljše, celo do 50 stopinj zdrži (imaš tam zraven passen fur in je tvoj motor med naštetimi).

http://www.hein-gericke.de/technik/ol/motorol/hein-gericke-4-takt-motorradol-sae-10w-50.html

4L za 35 EUR je smešna cena.

Ker po moje ti gre not okoli 2.5l olja, ko menjaš tudi filter.

p.s. ni poanta al je 10-40, 10-50 itd. ampak specifikacija olja.
Kateri servis pa ti hoče maznit 140 EUR za menjavo olja in filtra?

Kaj pa TOLE olje?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.044
5.652
113
http://katriders.com/vb/showthread.php?t=83732

New JASO oil standards (MA1, MA2):

JASO effectively added the JASO-MA2 & JASO-MA1 specifications by splitting the existing JASO-MA spec into two groups by friction-performance (MA1 is the lower friction oils; MA2 the higher friction oils suitable for bikes).
The change came out as final/approved in 2006 in response to catalytic converters becoming widespread in bikes (EPA/EU requirements); it was also prompted in part by the car-lobby of the JASO organization wanting to specify a subset of the JASO-MA oils for use in their cars (the low friction oils, which become JASO-MA1). JASO-MA2 is just starting to show up in the US Market as a rating because this is the first year that catalytic converter-equipped bikes are widespread.

Aside from splitting the MA spec into two sub-groups, the new specs add a phosphorous content ceiling (better protect catalytic converters by using less, but phosphorous is also anti-wear additive, so it could be less start-up protection). JASO-MA2 being the heavier friction oils most suitable for motorcycle use will become the common standard for Japanese-built (and many Euro-built) motorcycles for the '08 and later model years.

Note that JASO-MA2 can now be API SJ formulated, but API SL & API SM formulations still directly contradict JASO-MA/MA1/MA2 standards because of the use of friction modifiers that are not wet-clutch compatible.

The JASO-MA (no suffix number) still remains in effect as well. For the Kats, API SF/SG + JASO-MA rated oils will remain the oils of choice until they are no longer available.

Odebeljen del je tud men zanimiv....ker razpon med SH do SM je 20 letna razlika vmes....tud kar se aditivov tiče
smile-1.gif


http://img169.imageshack.us/f/apits5.jpg/


Kar se tiče ključa za filter....še v leclercu ga majo za par eur...kaj šele pr kakem prodajalcu avtodelov
wink-1.gif

Oil_Filter_Wrench_Special.jpg