Zadnjič smo pri zamudi čarterja za 2 uri 45 modrovali kako je z odškodninami.
EU odredba določa, da mora družba pri zamudi več kot 3 ur plačati odškodnino. Čigavo je pa dokazno breme za natančen čas zamude. Ali šteje čas pristanka, ali čas ko zapustimo letalo (npr. ko prižgem GSM in dobim welcome SMS v tujem omrežju).
Ali je kdo že poiskusil dobiti od kake letalske družbe vse svoje osebne podatke v sklopu GDPRja? Načeloma so točni podatki poleta osebni podatki? Če Adria Airways ne da bolj natančnega podatka, in samo napiše datum in let, ali lahko uveljavljam točen čas na podlagi prejetega SMS?
EU odredba določa, da mora družba pri zamudi več kot 3 ur plačati odškodnino. Čigavo je pa dokazno breme za natančen čas zamude. Ali šteje čas pristanka, ali čas ko zapustimo letalo (npr. ko prižgem GSM in dobim welcome SMS v tujem omrežju).
Ali je kdo že poiskusil dobiti od kake letalske družbe vse svoje osebne podatke v sklopu GDPRja? Načeloma so točni podatki poleta osebni podatki? Če Adria Airways ne da bolj natančnega podatka, in samo napiše datum in let, ali lahko uveljavljam točen čas na podlagi prejetega SMS?