Je podobna zadeva že 7let doma, Leon 1.8T, 207ps. Motor je itak isti, Audijev..
Poraba se giblje 11-11,5, kar ni veliko glede na to da se cel tank skuri po LJ (mal obvoznice), lepe, seveda tut dinamične vožnje.
Čim bi pa relacije delal, se pa lagano spusti poraba. Za konje je zelo varčen motor
Kar se same tehnike tiče, je 1.8T res bomba,edini minus vidim da ti LMM gre v pm po max 2letih (ne glede na km), kdaj zna tut vodna pumpa spustit (se dogaja), olja se dolije na interval (15.000km) res min, če je uredu vzdrževano..
Res v vseh teh letih lahko brez problema rečem, da je isti k. kar se tiče zanesljivosti kot moja japonska rikša. Kar je blo okvar v 90.000km: manšeta prednja, +stik j. od airbaga (volanska letev) in omenjena menjava LMM-a (šli že 3je) ter vodne pumpe (je spustila pr 40.000km)
Podvozje je itak osnova Golf IV GTI, zavore so od Audija (312*25), iste ima recimo tut S3, tako da tut če kaj prčkaš po motorju, maš še veliko rezerve. Podvozje in sklopi so narejeni za več moči, kokr je serijsko, tako da ni bojazni..
Osebno me moti samo da ima 5gang menjalnik.
Drugače pa edina res problematika je +130kw razred, vendar če imaš dost bonusa,se da prežvet, bp..
Računaj pa da tako zadevo, če jo ne mislš dolgo met se zelo težko proda. Prvo neugodni kw in dejstvo da Škoda in Seat kljub isti tehniki nimata iste tržne cene (čist neupravičeno).