Očistiti loputo zraka ali kaj drugega?

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
49
evo me
Renault, 1.8 16v, 88kW.
Obrati v prostem teku se ne spustijo pod 1200 tudi pri ogretem motorju. Občasno pri zagonu toplega motorja obstanejo na 900-1000 rpm, ampak se hitro dvignejo. Na Renault forumu sem bral, da naj bi bilo treba očistiti loputo zraka (in vse, kar je na njej).
Zanima me par stvari:
- je možno še kaj drugega, je imel kdo podoben primer?
- za šiščenje uporabiti namenski sprej ali pa odšravfati vse skupaj in uporabiti bencin, čopič in krpo?
 

sniper007

Pripravnik
22. jul 2007
712
0
16
Citat:
Uporabnik gretzky pravi:
- je možno še kaj drugega, je imel kdo podoben primer?

ja recimo senzor temperature motorja

Citat:
Uporabnik gretzky pravi:

- za šiščenje uporabiti namenski sprej ali pa odšravfati vse skupaj in uporabiti bencin, čopič in krpo?
uporabi sprej za uplinjače
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Lahko je senzor temperature, samo to potem opaziš na skali za temperaturo motorja, ker ta niha ali pa se sploh ne dvigne...
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Lahko je senzor temperature, samo to potem opaziš na skali za temperaturo motorja, ker ta niha ali pa se sploh ne dvigne...

Za dotično vozilo sicer tole drži, sicer pa sploh ni nujno (tole recimo ne drži za VAG vozila).
 

sniper007

Pripravnik
22. jul 2007
712
0
16
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Lahko je senzor temperature, samo to potem opaziš na skali za temperaturo motorja, ker ta niha ali pa se sploh ne dvigne...

ta avto ima senzor temp. motorja, da nima tako kot vrčina samo za hladilno tekočino ?
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Res je senzor za temperaturo vode, samo prek njega dela prikaz temp. na armaturi in obrate/vbrizg prilagaja glede na podatke iz njega.
 

sniper007

Pripravnik
22. jul 2007
712
0
16
hm, sicer se ne spoznam kaj dosti, ampak pri mojem avtu sem pa 100% prepričan, da za "elektronski zaug" skrbi drug senzor kakor pa za temp. hladilne tekočine


za temp. motorja kateri vpliva na količno vbrizg poleg ostalih parametrov je nameščen v glavi motorja

za hladilno tekočino pa je pri termostatu
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Tudi sam nisem stručko, se mi pa zdi, da je pri renaultovih bencinarjih res tako, kot sem napisal. Najraje pa vidim, če me nekdo popravi
smile-1.gif
 

TUPLI

Fizikalc
12. jul 2010
4.703
0
36
All World
Ne bo tako , imam renault clio 1.4 16v 2007 L novejša oblika , par dni nazaj sem očistil zadevo .Če ti gledaš pri svojem traktorju zetorju , polj se pa res spoznaš na zadeve .
 
Nazadnje urejeno:

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
49
evo me
ksz...
Hvala vsem za odgovore. Bom malo bolj pozoren še na temperaturo hladilne tekočine, ampak se mi zdi, da ni bilo kakšnih nenavadnih nihanj.
 

sniper007

Pripravnik
22. jul 2007
712
0
16
Citat:
Uporabnik gretzky pravi:
ksz...
Hvala vsem za odgovore. Bom malo bolj pozoren še na temperaturo hladilne tekočine, ampak se mi zdi, da ni bilo kakšnih nenavadnih nihanj.

ma to nima veze no, treba je prklopt na tester kjer se lahko spremla temp. motorja. Če ta senzor laže potem avto skos laufa pod zaugom
 

TUPLI

Fizikalc
12. jul 2010
4.703
0
36
All World
Kakšen avto odpelji na priklop tester računalnika pa boš videl in se prepričal glede obratov na avto motorju . Cene pa veš najbrž sam koliko pride .Če se pa ne spoznaš na zadeve se pojdi pa učiti k avtomehaniku ali v avtodelavnico .
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.377
5.651
113
Ne jezit Žigo......kar on IN SAMO ON reče...je sveto
smile-1.gif
 

TUPLI

Fizikalc
12. jul 2010
4.703
0
36
All World
Sej se ne jezim na nobenega ali koga da bi žalil . Samo naj se prepriča potem pa naj piše nekdo .Računalnik bolj ve za obrate ali napake . Drugače se pa opravičujem če sem koga užalil .