Poglej, hočem ti le dobro.
Če boš že investiral denar v ATV raje poskrbi, da bo pametno vložen. V tvojem primeru bi kupil leto ali dve star ATV z maximalno 3000 kilometri, solidno vzdrževan, z brezhibno servisno knjigo in dobro ohranjen.
Kupil bi vsaj 250 ccm, homologiran ATV, pri proizvajalcih bi se izognil raznim kitajskim no name izdelkom in kot osnovo vzel izdelke Kymco, Sym, Loncin, Linhai, Barossa, Adli. Novi so vsi v rangu 4000 EUR, rabljeni (leto ali dve) pa v rangu 2200-2500 EUR.
Dejansko dobiš za pol cene skoraj nov, soliden ATV.
Lahko pa kupiš novega low budget kitajca za 1500 EUR. S tem, da ti v tem primeru toplo svetujem oborožitev z nekaj mehaničnega znanja, pripravljenostjo, da boš kdaj tudi kje obstal ali da bo kaj odpadlo z ATV itd. Tudi servis praviloma ni na ravni bolj priznanih proizvajalcev.
Še to: če kupiš ATV računaj, da ga boš prodal čez leto ali dve. Seveda potem, ko boš prevozil vse bližnje makadamske ceste ipd in ti bo postalo dolgčas. Za daljše ture po asfaltu ti pa ATV odsvetujem. Pripeljal se že boš, ne bo pa to niti približno prijetna izkušnja, vsaj primerjalno s tisto, ki ti jo ponudi motor ali maksi skuter. Tako ti bom povedal - z ATV boš po asfaltu pri 80 kmh že resno na meji nevarnega, v ovinkih se boš moral krepko truditi pri tej hitrosti (da ne govorim o morebitnem zaviranju v sili sredi ovinka z ATV...), še vedno te bodo vsi prehitevali in te preklinjali saj si relativno širok na cesti. Čisto ob robu pa nikakor ni zdravo voziti ker te lahko hitro potegne na bankino in čez rob ceste.
ATV zadaj nima diferenciala. Obe kolesi se vrtita z isto hitrostjo. Fizika ti pove, da je to problem v ovinkih, kjer eno izmed koles opravi daljšo pot. Pri ATV je ne opravi, vrtita se enako hitro, rezultat pa je slabša stabilnost. na makadamu je ravno ta koncept prednost, na asfaltu pa slabost.
odloči se sam, ne bo pa vse skupaj zastonj, to upam da veš.
ATV te bo prišel vsaj 2000 EUR (takšen, da ga ne boš že čez par tednov prodajal - pozabi tudi na 125 ccm modele), čelada, rokavice, kakšna solidna jakna, registracija. Vse to še cca 300 EUR. Pa računaj na to, da je ATV vozen tudi pozimi. Ni za dolge ture, je pa super za znoret po snegu, zasneženih cestah, tudi po travnikih. Boš pa takrat nujno rabil solidno nepremočljivo jakno (kupi kar motoristično, za 150 EUR dobiš že zelo solidno), rokavice, čevlje (so takoj mokri po snegu), priporočljiva je tudi zaprta čelada da ti ne zmrzne čeljust in nos (ali pa vsaj tista kapica za glavo pri odprti čeladi).
ATV moraš konstantno voziti. Če ga čez zimo ne boš vozil se ti bo spraznil akumulator. Ta rabi za popolno samoizpraznitev največ 3 mesece. Ni dovolj, da ATV vžgeš za 15 minut vsak teden. Treba ga je vozit ali pa aku priklopit na polnilec vsake toliko.