Obotavljanje motorja pri nizkih obratih

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
125
1.5 dCi motor, 80k prevoženih km. Motor se zadnja dva tedna obnaša malo nenavadno. Na območju med 1500-1800 vrtljaji imam ob rahlem pospeševanju občutek, kot da za trenutek neha pospeševati. Pri starejših motorjih (recimo Renault 19 1.4) je bil tak občutek ob hladnem motorju, če sem na polno pohodil "gas". Sicer tu ni tako brutalnega "cukanja", se pa čuti. Če na polno pohodim gas, tega ni. Kaj bi lahko bilo to? Nagaja turbina?

Zoprno je, ker največ vozim ravno v tem območju vrtljajev.
 

SpEkTr

ex mroizo
19. jul 2007
1.553
37
48
45
Citat:
Uporabnik ChaoRen pravi:
1.5 dCi motor, 80k prevoženih km. Motor se zadnja dva tedna obnaša malo nenavadno. Na območju med 1500-1800 vrtljaji imam ob rahlem pospeševanju občutek, kot da za trenutek neha pospeševati. Pri starejših motorjih (recimo Renault 19 1.4) je bil tak občutek ob hladnem motorju, če sem na polno pohodil "gas". Sicer tu ni tako brutalnega "cukanja", se pa čuti. Če na polno pohodim gas, tega ni. Kaj bi lahko bilo to? Nagaja turbina?

Mene so na enakem vozilu pred časom zajebavali isti simptomi. Takrat sem se rešil tako, da smo sčistili EGR ventil. Potem je bil mir.
cheer.gif

Zoprno je, ker največ vozim ravno v tem območju vrtljajev.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
znani problemi z EGR ventilom na renault dci motorjih! daj ga spucat v najslabsem primeru bo za zamenjat, cimprej, da ti turbina ne crkne. si si pa sam deloma odgovoril kaj narediti prihodnjic, avto enkrat na teden na ac in pol ure tiscat na 3500-4000rpm. resno. stalna upokojenska voznja cisto nic ne koristi masini. tako kot tebi ne bi koristilo zgolj posedanje po kavcu.
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
125
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
znani problemi z EGR ventilom na renault dci motorjih! daj ga spucat v najslabsem primeru bo za zamenjat, cimprej, da ti turbina ne crkne. si si pa sam deloma odgovoril kaj narediti prihodnjic, avto enkrat na teden na ac in pol ure tiscat na 3500-4000rpm. resno. stalna upokojenska voznja cisto nic ne koristi masini. tako kot tebi ne bi koristilo zgolj posedanje po kavcu.

Saj včasih ga stisnem, je pa 80% vseeno lagane vožnje Lj-Litija.
 

kazamurnik

Fizikalc
3. avg 2008
1.604
5
38
Ma ni samo pri dizlih problem....imam astro 1.6 16v pa tudi ni hotela nekaj prav delat na nizkih obratih (za bencinca govorim) pa sem jo par minut nateral na polne obrate da je parkrat "postreljalo" in od takrat je mir.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.361
5.648
113
Za dizle z raznimi EGRji nevem.....pr sonati 2.0 bencincu nam je tko delal....lepo smo snel dol cev za zrak iz ubrizga pa cunja pa kak WD40 al pa še bolš brakecleaner (pa pazi na plastiko pa gumo) pa spucaš loputo pa še uno "pospeševalno" loputko k ti glede na podtlak dodatno vbrizgava benz da sprav motor iz mrtve točke! Pa kak zamašen senzor za pretok zraka itd...pač vse spucaš!

Pol pa še kak carburator cleaner pa ga mal vrtiš na obrate pa not špricaš!
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
125
Smo spucali zadevo, je bila precej zapacana. Pa še pojasnilo vsem brihtnim glavam - brez da zadevo odpreš in ročno spucaš, ne gre. Ne pomaga nobeno priganjanje motorja in ne vem kaj še vse. Tudi način vožnje nima vpliva ali se to preja zamaže ali kasneje. Je pa pri meni razlika precej opazna. Zdaj motor tudi pod 2k obratov že lepo vleče, prej je bil pa ves bogi.
tongue-1.gif
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
hvala brihtna glava, samo, da ne bos cez 1 mesec spet jokal po forumu
zmaga.gif
dobro ves kako tezko je postavljati diagnoze na razdaljo. drugic odpelji k mojstru, da se ne bomo smesili amaterji tukaj gor.
 
Nazadnje urejeno:

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Khmmm, ampak mislim da je tukaj bilo bolj opozorilo, da se EGR ventil ne da "očistiti" s priganjanjem v vrtljaje ampak ga je potrebno fizično demontirati in očistiti...
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
A ti je priganjanje v visoke vrtljaje kdo dobesedno priporočal? Kolikor jaz vem ne, saj imaš Renojevega dizla.
Za bencince je druga štorija...
grin1.gif
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
125
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
A ti je priganjanje v visoke vrtljaje kdo dobesedno priporočal? Kolikor jaz vem ne, saj imaš Renojevega dizla.
Za bencince je druga štorija...
grin1.gif

Saj v tem je poanta. Na tem forumu se vse preveč posplošuje. Kar velja za nekatere avtomobile, ne velja nujno za vse.
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
125
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
hvala brihtna glava, samo, da ne bos cez 1 mesec spet jokal po forumu
zmaga.gif
dobro ves kako tezko je postavljati diagnoze na razdaljo. drugic odpelji k mojstru, da se ne bomo smesili amaterji tukaj gor.

Ah daj no. Kvečjemu se vam lahko zahvalim, ker ste postavili pravilno diagnozo. Le predpisana zdravila niso bila prava.
smile-1.gif
 

rnovak

Zelenc'
31. jul 2009
1
0
1
Živjo ChaoRen,

tole je zelo zanimivo. Ali lahko prosim napišeš, kje pa najdem ta EGR ventil. Jaz imam Laguno dTi in imam zadnje čase tudi podobne probleme. Sem vajen šraufanja, vendar ne bi zdaj zastonj iskal po havbi, kje se nahaja.

Hvalam, Roman
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.070
6.917
113
pri taščici
uf enkrat je nekdo lepo poslikal vse kako je to naredil na nekem ameriškem jepu.
na žalost mi ni do iskanja z googlom in po računaniku.
Æe kdo najde tisto naj prilepi link
 

Naglfar

Fizikalc
7. sep 2007
1.563
1
36
Panonija
Citat:
Uporabnik ChaoRen pravi:
Smo spucali zadevo, je bila precej zapacana. Pa še pojasnilo vsem brihtnim glavam - brez da zadevo odpreš in ročno spucaš, ne gre. Ne pomaga nobeno priganjanje motorja in ne vem kaj še vse. Tudi način vožnje nima vpliva ali se to preja zamaže ali kasneje. Je pa pri meni razlika precej opazna. Zdaj motor tudi pod 2k obratov že lepo vleče, prej je bil pa ves bogi.
tongue-1.gif

Seveda ma vožnja v določenem območju velik vpliv na EGR ventil. EGR je odprt samo v mid-rangu (če posplošimo je to 1000-3000 rpm pri bencinarju), na štandgasu in pri višjih obratih je zmeraj zaprt. Ko je odprt, ventilira izpušnje pline nazaj v cilinder in samo takrat se na njem nabirajo sajasti delci, ki ga čez čas zapacajo do te mere, da se več ne more zapret, ko je to potrebno. To je običajna okvara EGR ventilov in če voziš kot penzič ali pa si brihtna glava, maš z EGR več težav, kot če avto tu pa tam malo teraš.

Zanimivo, da greste šraufat nekaj, o čemer si niti enega podatka ne greste pogledat, čemu služi in zakaj je tako ...