Obnova turbine

kaligula

Pripravnik
9. avg 2007
192
4
18
Verjetno že 100x obdelana tema. Sem uporabil tudi "search", vendar odgovora nisem našel.

Turbina bo šla pa-pa. Program diagnostike pokazal precej nepravilnosti. Ker sem drugi lastnik avta, sem dobil že obnovljeno, zato te iste ne morem obnoviti. Kot laik se na te reči ne spoznam, zato me zanima (tu računam na vaše izkušnje in znanje):
- kdo v Slo generalno obnavlja turbine z originalnimi deli in ni na kolektivnem dopustu do sredine julija
smile-1.gif
(turbine.si, css,..) in je zaupanja vreden
- ali je generalno obnovljeno turbino rizično kupiti preko trgovca na Ebay-u, ki garantira da so vstavljeni originalni deli (garrett, melett)
- Bejo so mi v večini primerov odsvetovali, zato pri njih ne bom povpraševal
- na kaj naj bom posebej pozoren pri nakupu
- ali je kje kak Ebay prodajalec, ki je zaupanja vreden v smislu da dejansko dobiš tisto, kar iščeš

Gre za vozilo MB. AC in Špan so dali astronomske ponudbe za menjavo z novo turbino in ne dosti nižjo za tovarniško obnovljeno, zato mi na kraj pameti ne pride, da bi plačeval 6x več.

Hvala vsem za info
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.402
2.762
113
Ce bos napisal se motor, letnik....torej vse info, ti bo lazje pomagati. Sicer ne jaz
smile-1.gif
, ampak tisti ki ve kaj in kako, mu bo precej lazje.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.591
468
83
manjka bistven podatek, tip vozila/turbine - da ne grem na simptom, ki naj bi ga sporočala diagnostika

namreč v kolikor ima na dozi senzor ali pa celo elektronsko regulacijo variabilnega dela, potem je lahko vzrok napake ravno v motorju za regulacijo
prevečkrat se zgodi, da je vzrok napake nekje drugje (prenizek vakuum, el.motor regulacije nagaja, egr ne zapre in ni boosta, hladilna iz toplotnega izmenjevalca pušča in paca variabilca itd.) in s samo turbino sploh ni nič narobe, mehansko
 

kaligula

Pripravnik
9. avg 2007
192
4
18
Mb S 320 CDI W221 235KS, kataloška številka turbine: A6420906180

Full hvala za odgovor/napotke
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.591
468
83
no, kot pričakovano
večinoma je na le-tej okvara el.regulatorja (ki se ga večinoma da popraviti), ki pa ga, če se ne motim, na originalu posamezno ne da kupiti oz. samo v kompletu s turbino
potrebno je:
-diagnosticirati delovanje turbine, predvsem prebrati spomin napak in parametre delovanja med vožnjo (željen in dejanski tlak, delovanje regulatorja v %)
-pregledati fizično samo turbino (sesalna in izpušna stran, delovanje variabilnega dela - se pravi podreti turbino BREZ podiranja osi)
V kolikor problem tiči v regulatorju, le-tega popraviti in nastaviti z ustrezno opremo/skalibrirati

po domače: če nimaš mojstra, ki TOČNO ve, kaj dela (črtaj 3/4 mehanikov), z mehanskim novim delom turbine ne boš nič rešil

https://www.youtube.com/watch?v=AeNWw-pvj1M

https://www.youtube.com/watch?v=GNdJWmqIYWg
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
Kaj je pa z Bejo narobe? samo informativno..

Točno to tudi mene zanima. zame je pa on edini ki mu zaupam, in vem da ne posluje z kitajskimi deli kot marsikateri drugi
 
  • Všeč mi je
Reactions: Smajo

kaligula

Pripravnik
9. avg 2007
192
4
18
Osebno nimam pojma kaj je narobe, ker nimam izkušenj z njimi. Vendar vsi, ki sem jih te dni vprašal (mehaniki za različne tipe vozil), so mi to podjetje odsvetovali iz več razlogov.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.474
5.766
113
Če ti je stolklo lopatice v izpušnem delu boš mogo menjat še kolektorje. Drugače boš recimo čez eno leto spet turbo menjal.
Pri 320cdi je bil problem z rostfraj kolektorji, ki so se luščli in sesuli turbino.
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.051
1.001
113
Citat:
Uporabnik kaligula pravi:
Osebno nimam pojma kaj je narobe, ker nimam izkušenj z njimi. Vendar vsi, ki sem jih te dni vprašal (mehaniki za različne tipe vozil), so mi to podjetje odsvetovali iz več razlogov.

Neuradne specialiste za MB si vprašal kaj priporočajo(Sitar, ATF, Jordan,...) ?
 
Nazadnje urejeno:

MiHa88

Pripravnik
13. apr 2008
729
4
18
Glede Beje, jaz sem šel pred leti tja z MB CLK W209, avto je dajal neke čudne zvoke s turbine oz. sem jaz mislil da so čudni zvoki, sva se šla zapeljati in je rekel da je ok glede na km. Pa bi me takrat komot užgal z obnovo ali vsaj pregledom, ker sem bi še zelo zelen
smirk-1.gif
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
ksz
Pri beji že leta rihtajo turbine in podobne zadeve, pa ne samo za "klijote in trefike," ampak tudi za hujše zverine (porše ipd), zato pa mi ni jasno, zakaj neki "mahaniki" ne priporočajo..res pa je, da ne naredijo napol zastonj..
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.861
-1.026
113
145 km SZ od Opatije
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
Takemu luksuznemu mercedezu je treba privoščiti samo originalne dele.

zmaga.gif


To je to, če maš S-a.

Men je enkrat Vrtač iz Kranja pošteno povedal, ko sem šel menjat diske na A4 "Ja, tole je to A4 je še zmeri ljudsko vozilo in je poceni." Se je pa nanašalo na tipa pred menoj, ki je za menjavo 4 diskov (plus ploščice) za A8 odcolal 1008 evrov (ne, nisem si izmislil, sem bil za njim v vrsti, ko je plačal in tudi vem, kaj je plačal
grin1.gif
)

EDIT: ja, tole je mal OFF, nima nobene veze s turbino, vem
d055.gif
 
Nazadnje urejeno:

kaligula

Pripravnik
9. avg 2007
192
4
18
Garrett JE originalni del. Razlike v ceni so pa ogromne. AC 2.200€, Špan 1.900€ (ista kataloška številka, isti del), uradni trgovec v Nemčiji, ista kataloška, isti del, 890€. Vsi z enako garancijo in enakim dobavnim rokom (3 delovne dni).
Generalno obnovljena Garrett turbina (ista kataloška, isti model, garrettov pooblaščenec v Nemčiji), 2 leti garancije, brez omejitve kilometrov, 645€. K ceni dodam še tesnila in senzor pretoka, ki se pri vseh omenjenih dejansko razlikuje za par €.

Kako bi se pa ti odločil in kje kupil?