Bodite previdni!
Pred skoraj tremi leti smo se odločili za brezžični paket , ki naj bi vseboval internet 10/2, TV z cca 50 progami in telefon. Pred sklenitvijo dogovora, je k hiši pripeljal specialni avto, specialisti pa so izmerili kvaliteto signala. Bila je zadostna , to je 10/2, na vprašanje o stabilnosti signala pa zagotovili, da je število porabnikov itak limitirano in poteka na "zaklenjenem oddajniku-kanalu". Zadeva v primerjavi z optiko (ki jo tudi imam na drugi lokaciji) ni bila poceni. Kljub občasnim težavam smo 2 leti sobivali, v zadnjem polletju pa se je zadeva drastično poslabšala, tako da sedaj lahko uporabljam ali interent (hitrost do 2 Mb) ali pa gledamo samo TV. Če je vključen box, je internet neodziven, telefon pa je nepomemben. Tudi sicer je sinal zelo "padel" in imeti moraš srečo, da z mobitelom lahko opraviš pogovor brez prekinitev.
Sedaj pa bistvo. Ker mi kot laiku ni bilo razumljivo in sem kar naprej sitnaril, zakaj je kvaliteta storitve tako padla , so mi po obdobju intenzivnega resetiranja naprave, ki jo žal imam pod streho, v tehnični službi razložili, da pač tako je, da so se porabniki v zadnjih 2. letih na "LTE tehnologiji" tako namnožili, da ne morejo postoriti ničesar več in bo samo še slabše. Občasne reklamacije računa so seveda odklanjali, saj so baje v drobnem tisku navedeni pogoji, s katerimi so odvezani odgovornosti. Kot končno rešitev pa predlagali, da prekinem naročnino.
Naj priznam, da moja lokacija ni idealna, saj imam pred nosom celo ljubljansko in kranjsko kotlino ter mogoče 4-5 km zračne linije do letališča Brnik. Lep pozdrav z malo nostalgije o časih, ko si je TELEKOM (Mobitel), z pticami delil nebo.
Pegamus
Pred skoraj tremi leti smo se odločili za brezžični paket , ki naj bi vseboval internet 10/2, TV z cca 50 progami in telefon. Pred sklenitvijo dogovora, je k hiši pripeljal specialni avto, specialisti pa so izmerili kvaliteto signala. Bila je zadostna , to je 10/2, na vprašanje o stabilnosti signala pa zagotovili, da je število porabnikov itak limitirano in poteka na "zaklenjenem oddajniku-kanalu". Zadeva v primerjavi z optiko (ki jo tudi imam na drugi lokaciji) ni bila poceni. Kljub občasnim težavam smo 2 leti sobivali, v zadnjem polletju pa se je zadeva drastično poslabšala, tako da sedaj lahko uporabljam ali interent (hitrost do 2 Mb) ali pa gledamo samo TV. Če je vključen box, je internet neodziven, telefon pa je nepomemben. Tudi sicer je sinal zelo "padel" in imeti moraš srečo, da z mobitelom lahko opraviš pogovor brez prekinitev.
Sedaj pa bistvo. Ker mi kot laiku ni bilo razumljivo in sem kar naprej sitnaril, zakaj je kvaliteta storitve tako padla , so mi po obdobju intenzivnega resetiranja naprave, ki jo žal imam pod streho, v tehnični službi razložili, da pač tako je, da so se porabniki v zadnjih 2. letih na "LTE tehnologiji" tako namnožili, da ne morejo postoriti ničesar več in bo samo še slabše. Občasne reklamacije računa so seveda odklanjali, saj so baje v drobnem tisku navedeni pogoji, s katerimi so odvezani odgovornosti. Kot končno rešitev pa predlagali, da prekinem naročnino.
Naj priznam, da moja lokacija ni idealna, saj imam pred nosom celo ljubljansko in kranjsko kotlino ter mogoče 4-5 km zračne linije do letališča Brnik. Lep pozdrav z malo nostalgije o časih, ko si je TELEKOM (Mobitel), z pticami delil nebo.
Pegamus