Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
Očitno me ne razumeš.
Pa nekaj dejstev - LJ ima že kar nekaj parkirnih hiš. Nobena od njih ni nikoli polna (oz. se to zgodi kakšen dan ali dva na leto).
Imamo tudi kar lepe kazni za napačno parkiranj. Kljub temu imamo NONSTOP zaparkirano Cankarjevo ulico (peš cona!). Tako da očitno ni problem v tem, da ljudje ne bi imeli kam parkirat. Ali da so kazni prenizke. Ampak v tem, da ZJ (in njegovi rdečesrajčniki) kazni na splošno premalo lepijo.
Zdaj pa temeljna logika, ki je v tem članku (in je očitno ne razumeš).
Če povečuješ parkirne površine, širiš ceste,... s tem PRIVABLJAŠ promet.
Psihična fora.
Kar bi ti kot marketingar moral že v štartu vedeti.
Itak se kar naprej pojavlja argument, da bomo najprej izgradili hiše, potem pa umaknili promet. Ampak dragi moji, Cankarjeva (tisti del, ki se "po novem" zapira) je zaprta za promet že od časov Vikice Potočnikove - če bi kdo imel voljo, bi lahko že davno umaknil dol tisto pločevino. Zakaj je nismo že sedaj? Ta ulica je tudi - če slučajno ne veš - neverjetno dolga. Verjamem, da je res težko spraviti max. 20 avtomobilov v dve okoliški garaži, ki sta - glej no glej - frej! Posebej, če nočeš pisati kazni...
1. To, da so garažne hiše frej, je pravljica. SO frej, ko ni špice, ko je špica, nitgi slučajno nsio frej oz je komajda dovolj prostora v nekaterih.
2. Večina ljudi niti ne ve za kup garažnih hiš.
3. To, da so redarji in policaji nesposobni seveda ne more biti razlog, da potem zaostrimo sistem. Naj raje opravljajo svoje delo.
4. S širjenjem cest ne privabljaš prometa. Še ena pravljica. Prometa je in bo, zaradi človeških potre pač, vedno več. Infrastruktura temu mora slediti. Problem je le v tem, da se še zakonodajalcem s tem ne da ubadat. Kako lahko nekdo zgradi blok s stanovani za prodajo, če nima vsaj toliko parkitnih mest zraven (lastniških, torej za prodat), kot je stanovanj x 2??? In za kaj takega mu dajo gradbeno? Enako velja za lokale, trgovine ipd. Tol koliko ljudi parkira v mestu, je edino pravilno uravnavat s ceno parkiranja, ne pa s količino parkirnih mest. Za nekoga, ki prostor res rabi in ga je pripravljen plačat, ta mora biti na razpolago. Pa ni. Še posebej ne za tiste, ki imajo kratke oparvke. Ptrobaj dopoldan v LJ nekje avto legalno pustit za 10, 20 minut ... In ravno to parkiranje, 30 - 2 uri max, mora biti vedno na voljo in poceni, saj pomeni življenje za mesto. Tisto daljše parkiranje pa meto duši in tega je treba primerno cenovno sankcionirat (in umikat iz cenmtra). Treba je doumet: ljudje avto nrabijo, ker imajo pač takšno življenje. Nekdo, ki dela v mestu, ima enga otroka v vrtcu, drugega v šoli, pa še kam mora po službi, pač ne more brez avta. Zakaj ga kaznovat. Kaj naj, vsako jutro in popoldne na busih oreživi par ur? Mene od doma do vrtca do službe (Vič/Vič/Center) zjutraj z avtom "stane" cca (z razkladanjem otorka vred) max 20 minut v gneči. Za busom? Par 100m peš, bus, par 100m peš, vrtec, par 100m peš, bus, prstopi, bus, služba. 45 minut minimalno. Če se hočem še kje ustavit, pa raje ne razmišljam. Hvala lepa za javni prevoz.
5. Pogoj za kakorkoli urejat promet je urejen javni prevoz. Tega pa v Lj (in tudui drugje po SLO) ni. Najprej naj zamenjajo stare buse, spremenijo proe, povečajo frekvenco, ceste razširijo toliko, da bodo busi lahko normalno vozili (tretji, četrti ipd ...) pas, mestni priomet speljejo tudi v predmestja (poglej recimo Tržaško, ki je pokrita le do P+R), povezavam v in iz mesta dodajo tudui po mesto (ne pa da se iz šipke na vič voziš skozi center in moraš prestopat) ipd ...
5a. Ločeni pasovi? ERazen ene malenkostui v centru že dolgo ne več.
6. Sicer nepomembno, pa vendarle: nisem amrketnigar, nikoli bil in (upam) koli ne bom. Niti blizu.