[Novica]Zaprli center Ljubljane za ves promet

pediater

UDBA
18. jul 2007
11.892
0
36
43
Končno boš lahko prečkal Prešernov trg, ne da bi pazil kje te bo kamikaza šofer trole zbil.
cheer.gif




DELO
 
Nazadnje uredil moderator:

pediater

UDBA
18. jul 2007
11.892
0
36
43
Se bodo že navadile. Tako kot so se njihove mame morale navadit na trole namesto na tramvaj.
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.486
1.051
113
Obišči stran
Meni kot prebivalcu centra pa je tole všeč in ne všeč. Všeč zaradi razlogov že navedenih, ne pa predvsem zaradi tega, ker bodo sedaj taxisti še bolj okupirali kongresni trg in meni zaprli dostop do hiše. Pa tudi ne verjamem preveč obljubam, da bodo nadomestili parkirišča.

Ne rečem, z dovolilnicami so res dobro stvar nardil, vendar, kdor hodi v center ve, kako je dobiti parkirni prostor čez cel dan in cel teden.
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Če se prav spomnim, smo že na prejšnjem forumu debatirali (ko smo se peklili okoli garažne hiše v centru), da se prometne problematike ne rešuje tako, da se povečuje parkirna mesta.

Ker je logika že od pamtiveka naslednja: več parkirnih mest -> več avtomobilov.

Če se želimo kdaj koli rešiti pločevine, je treba parkiranje v mestu otežiti, ne pa olajšati. Šele takrat bo folk začel razmišljati, ali se res še splača s pločevino riniti do trga.


BTW - meni tudi ni jasno, zakaj je treba prepovedati mestne linije čez tromostovje. Konec koncev tudi po strogem jedru Dunaja (sicer zaprtem za vozila) vozijo mestni avtobusi. Majhni, počasni, a vozijo. Poleg kočij.

In zakaj se - o kako prikladno - pa ne zapira za promet ulica pred bakhusom...
evil.gif

Saj je ne rabimo, če itak nihče več ne bo smel po Wolfovi. Pa še k oživitvi kongresnega trga bi zaprtje tiste ulice veliko bolj pripomoglo, kot prepoved tudi avtobusnega prometa po wolfowi...
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.486
1.051
113
Obišči stran
Citat:
In zakaj se - o kako prikladno - pa ne zapira za promet ulica pred bakhusom...
Saj je ne rabimo, če itak nihče več ne bo smel po Wolfovi. Pa še k oživitvi kongresnega trga bi zaprtje tiste ulice veliko bolj pripomoglo, kot prepoved tudi avtobusnega prometa po wolfowi...

Tole pa podpiram. Pa nej nardijo pol parkplac za nas stanovalce
grin1.gif
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.424
535
113
43
Še vedno Rdeči revirji
KSZ...

Problem prometa v Ljubljani je povsem drugje, kot pa ga tukalje vidimo.

Prvi problem so linije LPP-ja, ki nikakor niso prilagojene sodobnemu fleksibilnemu delovnemu času in slabo povezujejo nove podjetniške in industrijske cone ob AC obroču okrog Ljubljane.

Drug problem je pa v tem, da se vse steka v Ljubljano, ker v Ljubljani prehitro narašča število delovnih mest v Ljubljani. Ena največjih napak je gradnja novega podjetniškega inkubatorja na Brdu. Tovrstni projekti samo povečujejo prometni pritisk na Ljubljano. Če gremo na to, da bodo sčasoma vsa zanimiva delovna mesta samo v Ljubljani in še par drugih centrih, je potrebno v vseh teh centrih zagotoviti tudi brezplačna ali pa vsaj zelo poceni parkirna mesta za zaposlene v teh centrih.

Podjetnikom je pač potrebno povedati, da je potrebni iti ene 50 km izven Ljubljane in tam postavljati nove firme, ampak potem MO Ljubljana od tega ne bo več kasirala, pač pa sosednje občine.

Tretji problem je, da ima Ljubljana sicer dobre železniške povezave, ampak kaj ko se vse konča v strogem centru Ljubljane.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.191
1.198
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
Če se prav spomnim, smo že na prejšnjem forumu debatirali (ko smo se peklili okoli garažne hiše v centru), da se prometne problematike ne rešuje tako, da se povečuje parkirna mesta.

Ker je logika že od pamtiveka naslednja: več parkirnih mest -> več avtomobilov.

Če se želimo kdaj koli rešiti pločevine, je treba parkiranje v mestu otežiti, ne pa olajšati. Šele takrat bo folk začel razmišljati, ali se res še splača s pločevino riniti do trga.
Tako kot je tole napisano, je neumnost. Omenjenega problema se ne rešuje z oteževanjem parkiranja (=manj parkirnih mest) ampak z dražjim parkiranjem (=enako ali več parkirnih mest, višje cene). S premalo prkirnih mest spodbujaš (če sploh kaj) kvečjemu nepravilno parkiranje.
Zakaj bo čoveku otežil parkiranje v mestu, če ga rabi? Namesto, da razmišlja, kje bo psutil avto takrat, ko ga res rabi, naj raje razmišlja, kdaj se mu splača in kdaj ne.
V strogem centru Londana parkirišča sploh ni problem dobit. Problem je cena (20GPB za pol ure ali celo dražje) ... Če rabiš, plačaš, če ne rabiš, greš s podzemno. Bolje to kot rabit in sploh ne dobit, se ti ne zdi?
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36
Se strinjam z idejo o višanju cene parkiranja v smislu razbremenitve mestnega jedra.

Problem je v tem, da če se lotiš takšne zadeve, moraš imeti v zaledju odličen javni prevoz, ki bo stimuliral ljudi, da pustijo avtomobile doma (hkrati z visoko ceno parkiranja). Kakšen je JP v Ljubljani, je menda očitno. Povprečna potovalna hitrost znaša okoli 15km/h, v konicah pa pade pod 10km/h (raziskava LPP lani... lahko pogooglaš).

Zadeve se je po mojem treba lotiti z drugega konca.

1. Izboljšati javni prevoz, da postane konkretna alternativa avtomobilu.
a) predvsem podajšati proge proti Brezovici, Domžalam in Igu
b) hitrejše proge (morda uvedba ekspresnih prog, ki ne stojijo povsod)
c) v konicah ločeni vozni pasovi za LPP (kot je nekoč že bilo)
d) kvalitetnejši avtobusi

2. Naviti cene parkiranja (morda celo uvesti plačilo vstopnine v prostor znotraj avtocestnega obroča).
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Očitno me ne razumeš.



Pa nekaj dejstev - LJ ima že kar nekaj parkirnih hiš. Nobena od njih ni nikoli polna (oz. se to zgodi kakšen dan ali dva na leto).



Imamo tudi kar lepe kazni za napačno parkiranj. Kljub temu imamo NONSTOP zaparkirano Cankarjevo ulico (peš cona!). Tako da očitno ni problem v tem, da ljudje ne bi imeli kam parkirat. Ali da so kazni prenizke. Ampak v tem, da ZJ (in njegovi rdečesrajčniki) kazni na splošno premalo lepijo.



Zdaj pa temeljna logika, ki je v tem članku (in je očitno ne razumeš).



Če povečuješ parkirne površine, širiš ceste,... s tem PRIVABLJAŠ promet.

Psihična fora.

Kar bi ti kot marketingar moral že v štartu vedeti.



Itak se kar naprej pojavlja argument, da bomo najprej izgradili hiše, potem pa umaknili promet. Ampak dragi moji, Cankarjeva (tisti del, ki se "po novem" zapira) je zaprta za promet že od časov Vikice Potočnikove - če bi kdo imel voljo, bi lahko že davno umaknil dol tisto pločevino. Zakaj je nismo že sedaj? Ta ulica je tudi - če slučajno ne veš - neverjetno dolga. Verjamem, da je res težko spraviti max. 20 avtomobilov v dve okoliški garaži, ki sta - glej no glej - frej! Posebej, če nočeš pisati kazni...
 
Nazadnje urejeno:

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Citat:
Uporabnik Jernej pravi:

Problem je v tem, da če se lotiš takšne zadeve, moraš imeti v zaledju odličen javni prevoz, ki bo stimuliral ljudi, da pustijo avtomobile doma (hkrati z visoko ceno parkiranja). Kakšen je JP v Ljubljani, je menda očitno. Povprečna potovalna hitrost znaša okoli 15km/h, v konicah pa pade pod 10km/h (raziskava LPP lani... lahko pogooglaš).




Po ulicah, ki so nabasane s pločevino, težko voziš 100 kmh...



Če ni povpraševanja po LPPju (ker je v centru trava še vedno zastonj - žeton pa ipak kar konkretno stane), je neumnost povečevati linije in si s tem samo nabijati stroške.



BTW - ločeni pasovi so. Samo kaj, ko jih nihče od pločevinarjev ne upošteva, smrkci pa ne pišejo kazni...
 
Nazadnje urejeno:

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.770
169
63
V Rusiji je zelo uveljavljen potniški promet z maršrutkami. To so kombiji, ki zmorejo prepeljat do 13 potnikov naenkrat. Stojišč načeloma ni. So hitri in okretni. Ekonomska škoda, če se pelje na pol prazen ni velika. Lastniki teh prevoznih podjetij so pa privatniki. Ne vem pa, kdo jim proge in vozne rede določa.



lp
19511-Rusija_Obninsk_Moskva_27112006042_mala.jpg
 

Priponke

  • 19511-Rusija_Obninsk_Moskva_27112006042_mala.jpg
    19511-Rusija_Obninsk_Moskva_27112006042_mala.jpg
    53,9 KB · Ogledi: 349
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.191
1.198
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik kozarec pravi:

Očitno me ne razumeš.



Pa nekaj dejstev - LJ ima že kar nekaj parkirnih hiš. Nobena od njih ni nikoli polna (oz. se to zgodi kakšen dan ali dva na leto).



Imamo tudi kar lepe kazni za napačno parkiranj. Kljub temu imamo NONSTOP zaparkirano Cankarjevo ulico (peš cona!). Tako da očitno ni problem v tem, da ljudje ne bi imeli kam parkirat. Ali da so kazni prenizke. Ampak v tem, da ZJ (in njegovi rdečesrajčniki) kazni na splošno premalo lepijo.



Zdaj pa temeljna logika, ki je v tem članku (in je očitno ne razumeš).



Če povečuješ parkirne površine, širiš ceste,... s tem PRIVABLJAŠ promet.

Psihična fora.

Kar bi ti kot marketingar moral že v štartu vedeti.



Itak se kar naprej pojavlja argument, da bomo najprej izgradili hiše, potem pa umaknili promet. Ampak dragi moji, Cankarjeva (tisti del, ki se "po novem" zapira) je zaprta za promet že od časov Vikice Potočnikove - če bi kdo imel voljo, bi lahko že davno umaknil dol tisto pločevino. Zakaj je nismo že sedaj? Ta ulica je tudi - če slučajno ne veš - neverjetno dolga. Verjamem, da je res težko spraviti max. 20 avtomobilov v dve okoliški garaži, ki sta - glej no glej - frej! Posebej, če nočeš pisati kazni...


1. To, da so garažne hiše frej, je pravljica. SO frej, ko ni špice, ko je špica, nitgi slučajno nsio frej oz je komajda dovolj prostora v nekaterih.

2. Večina ljudi niti ne ve za kup garažnih hiš.

3. To, da so redarji in policaji nesposobni seveda ne more biti razlog, da potem zaostrimo sistem. Naj raje opravljajo svoje delo.

4. S širjenjem cest ne privabljaš prometa. Še ena pravljica. Prometa je in bo, zaradi človeških potre pač, vedno več. Infrastruktura temu mora slediti. Problem je le v tem, da se še zakonodajalcem s tem ne da ubadat. Kako lahko nekdo zgradi blok s stanovani za prodajo, če nima vsaj toliko parkitnih mest zraven (lastniških, torej za prodat), kot je stanovanj x 2??? In za kaj takega mu dajo gradbeno? Enako velja za lokale, trgovine ipd. Tol koliko ljudi parkira v mestu, je edino pravilno uravnavat s ceno parkiranja, ne pa s količino parkirnih mest. Za nekoga, ki prostor res rabi in ga je pripravljen plačat, ta mora biti na razpolago. Pa ni. Še posebej ne za tiste, ki imajo kratke oparvke. Ptrobaj dopoldan v LJ nekje avto legalno pustit za 10, 20 minut ... In ravno to parkiranje, 30 - 2 uri max, mora biti vedno na voljo in poceni, saj pomeni življenje za mesto. Tisto daljše parkiranje pa meto duši in tega je treba primerno cenovno sankcionirat (in umikat iz cenmtra). Treba je doumet: ljudje avto nrabijo, ker imajo pač takšno življenje. Nekdo, ki dela v mestu, ima enga otroka v vrtcu, drugega v šoli, pa še kam mora po službi, pač ne more brez avta. Zakaj ga kaznovat. Kaj naj, vsako jutro in popoldne na busih oreživi par ur? Mene od doma do vrtca do službe (Vič/Vič/Center) zjutraj z avtom "stane" cca (z razkladanjem otorka vred) max 20 minut v gneči. Za busom? Par 100m peš, bus, par 100m peš, vrtec, par 100m peš, bus, prstopi, bus, služba. 45 minut minimalno. Če se hočem še kje ustavit, pa raje ne razmišljam. Hvala lepa za javni prevoz.

5. Pogoj za kakorkoli urejat promet je urejen javni prevoz. Tega pa v Lj (in tudui drugje po SLO) ni. Najprej naj zamenjajo stare buse, spremenijo proe, povečajo frekvenco, ceste razširijo toliko, da bodo busi lahko normalno vozili (tretji, četrti ipd ...) pas, mestni priomet speljejo tudi v predmestja (poglej recimo Tržaško, ki je pokrita le do P+R), povezavam v in iz mesta dodajo tudui po mesto (ne pa da se iz šipke na vič voziš skozi center in moraš prestopat) ipd ...

5a. Ločeni pasovi? ERazen ene malenkostui v centru že dolgo ne več.

6. Sicer nepomembno, pa vendarle: nisem amrketnigar, nikoli bil in (upam) koli ne bom. Niti blizu.
 
Nazadnje urejeno:

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
1) in 2) ne moreta biti hkrati (če folk ne ve, kje so garažne hiše, jih preklet težko napolni). BTW: "Niso frej" ni še nikoli bilo isto kot "komaj kaj frej". Vsaj meni je vseeno, če je prost samo en boks ali 200. Ker rabim samo enega. Se pa čudim, kje "niso frej". Ali pa imam samo jaz tako blazno srečo, da so vedno frej. (seveda je v okolici takih garaž vedno napačno parkiranih kup pločevink - torej pomanjkanje prostora v garažah ni ravno glavni razlog, kaj ne?)

3) Zaostritev sistema si predlagal sam. Jaz se nisem strinjala. Kaj te zdaj spet moti, mi res ni jasno

4) To ni res. Kar dokazuje BTC, ki je nastal izkuljučno zato, ker ima BTC v primerjavi s centrom LJ super parkinge in ceste (počasi se tudi tu že vse podira - in obstaja folk, ki točno zaradi pločevinaste gužve v BTC ne gre več). Obstaja tudi tak zelo srčkan (prevod - poučen) program, ki ti izračuna, kaj se zgodi, ko iz dvopasovnice na istem mestu postaviš štiripasovnico. Poučen je tudi primer stare ceste čez Črni kal, ki je danes tako prazna, da lahko na njen igraš fuzbal. Najbrž zato, ker baje boljše ceste sploh ne privabijo nobenega prometa...

5) Verjemi, da mi (in tudi tebi, ko stokaš, kako je težko popokati otroke iz vrtca) dol visi za super truper sedeže, dokler se lahko z avtomobilom pripeljem do vrat pisarne in me to stane praktično nič. Sprenevedanje na kvadrat. Tudi s super linijami se ti ne bi vozil z avtobusom. Se boš pa začel tisto sekundo, ko boš scolal 20-30 evrov na dan za parking. BTW - na japonskem je mestni prevoz šele neudoben (ljudi v vagone tlačijo celo s posebnimi palicami), pa se zato še nihče ne preusmerja na avtomobile. Zakaj neki le?

6) Ja. Očitno res nisi. Tvoje nepoznavanje razmišljanja ljudi to dokazuje.

5a) Trditev je bila, da ločenih pasov ni. Ločeni pasovi so. Mi je zelo žal. Seveda pa ne do Maribora. In tu imaš - da ne boš spet slabo spal - prav.



BTW - Center mest ni nikjer na svetu namenjen za to, da bo low class tam parkiral svoje avtomobile. Če si ne moreš privoščiti garaže, potem v center hodi peš ali pa si poišči službo drugje. Še v nobeni pametni prestolnici niso razbijali starega mestnega jedra zato, da bi tam nekdo za pol evra na dan parkiral svojega spačka...
 
Nazadnje urejeno:

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.424
535
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Nekaj o BTC-ju in parkiranju tam. V BTC-ju ni nikoli problem dobiti parkirno mesto, vsaj jaz tega še nisem doživel, res pa je, da tam ne moreš parkirat ravno 2m od vsake štrcunce ali pa sekreta. Ko pridem v BTC me vedno presneneča, da je garažna hiša Atlantis tako prazna. City park je vedno bolj poln od Atlantisa, vendar skoraj nikoli ni problem dobiti praznega parkirnega mesta v drugi etaži parkirne hiše, kjer je najboljše izhodišče za nakupe v City parku, ni se ti treba drenjati čez cesto in v dvigalu. Pa da ne pozabim parkiranje v obeh parkirnih hišah je brezplačno, pa poleti imaš avto v senčki.

O parkiranju v Ljubljani pa sledeče, če hoče oblast v Ljubljani vse skoncentrirat v Ljubljani (delovna mesta), potem naj zagotovi tudi temu primerno število brezplačnih parkirnih mest. Drugače pa naj se nova delovna mesta odpirajo izven Ljubljane.

Dokler bodo prometno problematiko Ljubljane reševali, tisti ki bi radi samo polnili mestni proračun in zato nič naredili, bo pač v Ljubljani prometni kaos.