Novi dacia duster

scorpion

Majstr
25. apr 2008
2.056
204
63
Ga je že kdo sprobal?
Videl sem reklamo, vendar za to ceno, za katero ga oglašujejo, ni praktično skoraj nobene opreme, še celo električnih ogledal ne. Tako da bi bilo treba za malo boljšo varianto dodati še kakšnega jurja ali dva ali tri..
Zanima pa me, če ga je že kdo vozil, kako se obnese v praksi?
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.407
2.478
113
SV SLO
Že vozil. Sicer ne po terenu ampak po cesti. Tak s solidno opremo je cca 17000 EUR. Še vedno ugodno glede na druga 4x4 terenska vozila.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Električna ogledal pa so res ful nuja
smile-1.gif
 

scorpion

Majstr
25. apr 2008
2.056
204
63
Ja saj, čim hočeš malo boljšo opremo, cena takoj naraste. Je pa res, da je v primerjavi z drugimi 4x4 kar poceni.

Električna ogledala velikokrat pridejo prav. Sicer če voziš samo naprej, niti ne, saj jih nastaviš enkrat in je mir, če pa je treba rikverc po kakšnih čudnih terenih, ki jih ne poznaš, pa prav pride, da ga usmerjaš, da vidiš, kje ti gre zadnja guma. Enako gretje ogledal. Dobro, saj jih odmrzneš ročno, ampak zakaj bi se mučil?
Mašina 1,6 mi izgleda nekam prešvoh za tak avto, prav tako samo 16 colske feltne.

Se še kdo spomni prvih modelov dacie, ki se niso niti držali ceste? No pa vendarle je to nekaka hčerinska firma Renaulta, a vendarle kvaliteta najbrž ni na visokem nivoju.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.407
2.478
113
SV SLO
Saj ne moreš pričakovati čuda za "malo" €. Imaš 4x4 pogon, ki je odličen, renaultovi motorji so prav tako OK.
Ne razumem pa zakaj 16" kolesa niso dovolj.

Avto pač potrebuješ za teren in ne za šminko. Duster je pač narejen za rabo in ne za neko šminko, kot so to razni mb ml, bmw x,....
 

maurice

Pripravnik
30. apr 2008
867
2
18
Veliko ljudem bi bil ta avto za šminko, malo bi ga doterali in se vozili in hkrati imeli dober 4x4 pogon. Za malo denarja.

Zame je to sedaj vrhunski avto, je že druga serija in dodelan. Pogon je bil pa itak pohvaljen že vprejšnji oziroma prvi verziji.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
No meni pred-faceliftan ni potegnil ravno zato, ker bi ga imel tudi za dnevno rabo pa družinske izlete itd. Mislim, avto kot terenec je na mestu, ampak tista armaturka in vrata kot iz papirja... nisem mogel. Pri novem so armaturko popravili, da je ok. Vrata pa najbrž ostajajo.
 

jure_jankovich

Fizikalc
14. feb 2013
999
0
36
125
Citat:
Uporabnik maurice pravi:
Zame je to sedaj vrhunski avto, je že druga serija in dodelan. Pogon je bil pa itak pohvaljen že vprejšnji oziroma prvi verziji.

Ni kaj za dodat. Meni se sicer smejejo, ko kdaj pa kdaj omenim, da "bi ga tud sam kupil". DACIA in "avto" zaenkrat še vedno ne gresta skupaj v SLO. Če pa omenič VW, OOOO, MB, BMW so pa itak vsi fajhtni ...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.147
4.129
113
Facelift ravno ni ker je precej novosti, razen seveda na zunanji obliki. Glede na to da so ojačali karoserijo, povsem na novo naredili armaturko, dodali serijsko malce več varnostih pripomočkov (4x airbag, esp) bi se znale novosti pokazat v + tudi pri euroncap testih saj so bili problemi ravno na teh področjih.
 

scorpion

Majstr
25. apr 2008
2.056
204
63
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Ne razumem pa zakaj 16" kolesa niso dovolj.

Ja glede na to, da imam na svoji hondi s-type original platišča 17-colska , mi 16 na terencu delujejo nekoliko majhna. Ga pa moram iti pogledat v živo, ker slika dostikrat da napačno predstavo.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.147
4.129
113
Citat:
Uporabnik scorpion pravi:
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Ne razumem pa zakaj 16" kolesa niso dovolj.

Ja glede na to, da imam na svoji hondi s-type original platišča 17-colska , mi 16 na terencu delujejo nekoliko majhna. Ga pa moram iti pogledat v živo, ker slika dostikrat da napačno predstavo.

Na pravem terencu so 16" platišča čisto ok ker je guma toliko višja, dosti jih ima tudi 15". Dacia konkretno ima 215/65 gume in so kar solidno visoke.
 

maurice

Pripravnik
30. apr 2008
867
2
18
Imeli smo opel Vivaro z tako dimenzijo gum.
Precej visoka in kombi je bil kar malce preveč nestabilen pri večjih hitrostih.
Vendar na Dusterju po moje paše, ker če je terenec in slab teren, moras biti guma visoka.
Mislim celo, da je imel X-trail tako dimenzijo gum.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.147
4.129
113
Bistveno je da ima guma precej več boka, kar pomeni boljši oprijem na slabi podlagi in pa jasno boljše odpornost na udarce. Pa v tej dimenziji se dobi tudi že prave AT gume (recimo General Graber, Dunlop Grandtrek, Bridgestone Dualer, Goodyear Wrangler ipd.).
 

Alijen

Fizikalc
25. jan 2009
1.343
5
38
V goricah
Offtopic: kako se pa recimo obnesejo AT gume na cesti v snegu ledu itd. verjetno veliko boljše kot zimske/letne
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.125
10.991
113
kod Džej-Zija
Dobre namenske zimske so v snegu/ledu precej boljše kot odlične AT gume. Problem AT gum je manko lamel. Nekaj jih seveda ima, ampak niti približno primerljivo pravi zimski gumi. Isto velja za zmes, ki je pri AT gumah trša od običajnih zimskih. Zaradi globokega in narezqnega profila se AT gume lahko dobro obnesejo v celem snegu, na zglajenem ali na ledu pa ne najboljše.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.098
6.936
113
pri taščici
Zakaj tema ni v splošno?
Kakšna pomoč je v temi?
Za prepelice je dovolj tvoj avto.
Za vožnjo po nekaterih SLO cestah pa pač ne, in rabiš romuna.
 
Nazadnje urejeno:

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.147
4.129
113
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Dobre namenske zimske so v snegu/ledu precej boljše kot odlične AT gume. Problem AT gum je manko lamel. Nekaj jih seveda ima, ampak niti približno primerljivo pravi zimski gumi. Isto velja za zmes, ki je pri AT gumah trša od običajnih zimskih. Zaradi globokega in narezqnega profila se AT gume lahko dobro obnesejo v celem snegu, na zglajenem ali na ledu pa ne najboljše.

To je to.

AT guma je lahko boljša v snegu kot letna, zagotovo pa ne boljša kot zimska. Zmes ni primerna za zimo, dezen ni oblikovan za sneg, edina prednost je globina in pa količina profila.