Nova Toyota Yaris 2020

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113


OVERVIEW

  • World Premiere of all-new Yaris
  • First application of Toyota New Global Architecture (TNGA) in compact cars
  • New GA-B platform delivers style, practicality, driving enjoyment and safety
  • New 1.5 Hybrid Dynamic Force system – blends high efficiency with improved response
  • Engineered to be the world’s safest compact car
toyota-yaris-2020 (1).jpg
toyota-yaris-2020 (2).jpg
toyota-yaris-2020 (3).jpg
toyota-yaris-2020.jpg
Na spletni strani od toyote so v live chat napisali, da bo po njihovi oceni naprodaj v sredini naslednjega leta.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey in Kamele0N

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.722
15.772
113
IMHO lep napredek glede na predhodnjo generacijo :zmaga:

2015_toyota_yaris_angularfront.jpg
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

gimi

Fizikalc
23. avg 2019
362
116
43
zakaj sploh še delat mini avte s 4 sedeži (+1 sredinski), zakaj ne nardijo kot v mclaren F1?
3-je zici pa je, pa mau večji gepek na ta račun
 

gimi

Fizikalc
23. avg 2019
362
116
43
funkcionalen družinski avto? 5 zicev za familijo, ki v razvitem svetu pomen max 2+1 (otrok al pes)

5 zicev ni več funkcionalno v mini avtih
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Pa vendar so prodajne številke B segmenta še vedno velike, kljub temu da je trenutni Yaris že konkretno star (mislim da 8 let), se še vedno prodaja najbolje med vsemi Toyotinimi modeli, pa ne za neko mišjo dlako ampak za 70% večja prodaja kot nova Corolla ali RAV4.

Torej alter očitno ve več kot pa trg.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.101
4.069
113
Pri tem razredu se začne avto, torej to je vstopni rang v avtomobilizem. Logično da bo tega razreda največ prodanega.

On topic: sicer subjektivno, ampak tist aiwa monitor na sredini je totalni mimosun, števci so tudi še kar analogni in v luknjah z malim sredinskim zaslonom ... a to delajo kakšen retro syling iz začetka 90h? A nov hibrid bo zakaj oz. na nivoju večjih sester? Trenutni je bil poraz in so ga celo prodajalci odsvetovali za karkoli drugega kot cjazenje po mestu.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.649
6.513
113
Zadeva se presenetljivo dobro prodaja, celo v Evropi.

Ni to zdaj clio ali polo, so pa cifre resne.
 

Dualis

Fizikalc
30. nov 2008
407
239
43
Pri tem razredu se začne avto, torej to je vstopni rang v avtomobilizem. Logično da bo tega razreda največ prodanega.

On topic: sicer subjektivno, ampak tist aiwa monitor na sredini je totalni mimosun, števci so tudi še kar analogni in v luknjah z malim sredinskim zaslonom ... a to delajo kakšen retro syling iz začetka 90h? A nov hibrid bo zakaj oz. na nivoju večjih sester? Trenutni je bil poraz in so ga celo prodajalci odsvetovali za karkoli drugega kot cjazenje po mestu.
Ja a nisi vedel, to delajo za ljubitelje retro stylinga. Za vse ostale je VW. Pa tudi sicer je Yaris namenjen za dolga avtocestna potovanja.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Monitor ki štrli ven na sredi armature je zaradi funkcionalnosti, tako dela vedno več proizvajalcev, trik je pa v tem da voznik gleda čim bolj na cesto, tule je lepo narisano:
007.jpg


Tisti ki se pritožuje nad merilniki bo pa dokupil 10" barvni HUD:
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.649
6.513
113
Glede na to, da ne znajo niti infotainmenta naredit, jih z lahkoto jebe tudi dojemanje pravilne postavitve. Za povrh pa so njihovi inženirji itak priznani esteti.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.240
4.798
113
Pri tem razredu se začne avto, torej to je vstopni rang v avtomobilizem. Logično da bo tega razreda največ prodanega.

On topic: sicer subjektivno, ampak tist aiwa monitor na sredini je totalni mimosun, števci so tudi še kar analogni in v luknjah z malim sredinskim zaslonom ... a to delajo kakšen retro syling iz začetka 90h? A nov hibrid bo zakaj oz. na nivoju večjih sester? Trenutni je bil poraz in so ga celo prodajalci odsvetovali za karkoli drugega kot cjazenje po mestu.


Edino kar je moteče pri tem rangu avtov, je pasivna varnost... če nabašeš avto z večjo maso, si avtomatsko ti fizično nasrkal...
pa ti nobene zvezdice v tem rangu ne pomagajo kaj dosti.... "tko je jači taj tlači"

Zaradi tega vidika, sam ostajam na C segmentu.... (tudi zaradi udobja vožnje)

Drugače pa fletna ta nova LaToya ;)
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.101
4.069
113
Pa tudi sicer je Yaris namenjen za dolga avtocestna potovanja.

4m dolg avto mislim da nima več omejitev kje bi se lahko peljal in kje ne. Sicer pa mesto je mišljeno kot površina kjer se cjaziš v koloni in pospešuješ tam do max. 70km/h. Problem yarisa hibrid je da ima težave že s prehitevanjem na regionalni cesti, v klanec se vleče pa kot stara mama, na AC tuli pa kot pri norcih .. seveda poraba ne dosega niti približno deklarirane, v bistvu oba druga samo bencinka motorja porabita manj.

Skratka z vsem spoštovanjem do toyotine hibridne tehnologije, ampak v trenutnem yarisu je polom.
 
  • Všeč mi je
Reactions: koliko in McGiver

Dualis

Fizikalc
30. nov 2008
407
239
43
4m dolg avto mislim da nima več omejitev kje bi se lahko peljal in kje ne. Sicer pa mesto je mišljeno kot površina kjer se cjaziš v koloni in pospešuješ tam do max. 70km/h. Problem yarisa hibrid je da ima težave že s prehitevanjem na regionalni cesti, v klanec se vleče pa kot stara mama, na AC tuli pa kot pri norcih .. seveda poraba ne dosega niti približno deklarirane, v bistvu oba druga samo bencinka motorja porabita manj.

Skratka z vsem spoštovanjem do toyotine hibridne tehnologije, ampak v trenutnem yarisu je polom.


Koliko časa, ga pa že uporabljaš?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.101
4.069
113
Se strinjam ja, za razliko od estetov, ki so pripravili zadnjo verzijo Golfa, kaj ne?

A kdo primerja kaj z VW? Sej tudi BMW pa MB so imeli kapelce in zaslone nekje v trim pm. Če se gremo neko evolucijo je danes drugi digitalni zaslon skoraj nuja, to vsi furajo, to je in. Še toyota je to stlačila (sicer v neki čudni varianti) v corollo, v yarisa pa ne. Če primerjamo z VW (polo) se to da kupit, pri toyoti očitno ne.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.649
6.513
113
Se strinjam ja, za razliko od estetov, ki so pripravili zadnjo verzijo Golfa, kaj ne?

Bodimo pošteni, da noben vw, kjub čisti brezveznosti, ni tako oduren kot nestvori, ki jih sproducira toyota. Zadnja corolla je prvi primerek toyote po več desetletji, ki je na pogled dosti prijeten (kljub ponekod preveč linijam). Tudi novi yaris ni napačen, čeprav nekoliko generičen. Do notranjosti pa žal še niso prišli.