Torej kmalu bom odprl s.p., "popoldanski", kot NEnormiranec in DDV NEzavezanec, registrirane 2-3 dejavnosti. Na mesec bom izdal 1-2 racuna, izdal nekaj potnih nalogov.
Racunovodsko si bom zadeve postimal sam, enkrat do 2x letno bi dal naredit bilanco racunovodji. V stroske si bi vsteval del najemnine, kilometrino.
1. na forumu sem prebral, da DDV zavezanec nisi do 20.000€ prihodka. Glede na to, da z rednim delom, torej ne z s.p., verjetno presegam ta znesek, me zanima, ali velja prihodek do 20.000€ samo za delo preko sp ali so pri statusu DDV zavezanca/nezavezanca sredstva s.p.ja in osebna sredstva locena? Torej, kaj se uposteva v teh 20.000? samo delo preko sp ali komplet, osnovna placa plus sp?
Glede na to, da bom preko s.pja prejemal relativno male dohodke, tam okoli 300-400€/mesec, in ce bi bil zavezanec za DDV, posledicno racunovodstva ne bom mogel voditi sam, kar pomeni, da se mi z obveznim racunovodstvom mocno dvigne strosek spja.(v primerjavi s stanjem, ko ne bi bil zavezanec za DDV in posledicno sam vodil racune) Se torej v tem primeru sp sploh splaca?!
2. ali se lahko v stroske pri nenormirancu vsteva tudi prispevek tistih slabih 30€ ,ki jih bom placeval za sp. Kaj pa s stroski banc.racuna,okoli 15€/mesec?
3. V stroske bi si vstel tudi internet. Pogodbo bi verjetno tako z operaterjem moral napisat na s.p.. Ali to pomeni tudi, da se moram odlociti za kaksen "poslovni paket"?
Enako me zanima za mobilni telefon. Racun, ki ga hocem prikazat kot strosek v s.p, mora bit verjetno na firmo. Ali to nujno pomeni, da se moram odlocit za "poslovni paket?"
Kako upravicite, ce sploh uporabo neta in telefona preko sp? Ali pa do prihoda inspektorja NI potrebno upravicevati zadev?
4. v najemu imam stanovanje. po proporcionalni delitvi stroskov , ker stanovanje uporabljam kot pisarno, se lahko del stroskov najemnine in obratovanja steje preko s.p..
Ali moram razdret obstojeco pogodbo z najemodajalcem in ga prosit, ce stanovanje odda meni na kot s.p.? Ali je dovolj le "podpis listine o proporc. delitvi storskov"?
Stroski elektrike, vode, zavarovanja, komunale so pisani na lastnika stanovanja, on meni mesecno izda racun za najemnino+stroske, ki jih nakazujem kot enoten znesek.
Ce bi hotel te stroske jaz prikazovati kot stroske obratovanja pisarne, bi morali biti racuni naslovljeni name?
5.Ima kdo kaksen primer, kako bi izgledal obracun potnih stroskov, oz. kilometrine? baje je nekaj na Edavkih, a nisem nasel nicesar "klikabilnega".
6. Ce imam tako malo racunov na mesec, a bi zaradi preseganja meje 20k€ bil prisilljen v racunovodstvo, bi to bilo verjetno dvostavno? Koliko pa po vasih izkusnjah to stane?
evo, temo sem na novo napisal, updam da se mi ne ponovi ta "sreca" z izbrisanjem.
aja, pa HVALA za odgovore!
Nazadnje urejeno: