Nova tehnologija?

der_Starke

Pripravnik
22. jun 2010
881
5
18
Vzhodna - MB
Copy/paste iz oglasa http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4623159&show=1

Pod opombami - glej spodaj preventivo pred rjo
cheer.gif


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

avto je brez pikice rje,po snegu nikoli vožen,ima vgrajeno elektronsko napravo proti rjavenju,vsi papirji avtomobila,vključno z računom,avto je resnično tak,kot bi ga prejšnji teden pripeljali iz salona,nove zimske gume kumho...
z avtomobilom ne boste imeli nikakršnih težav,saj je avto resnično v odličnem stanju.
če ne bi bila poznana zgodovina avta, bi lahko rekli, da je bil avto pri ličarju...
avto je resnično kot nov
kličite samo resni,hvala
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.405
5.662
113
To obstaja....ladje majo tako zaščito...mogoče najdem...
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Ladje imajo zrtveno elektrodo. Avti imajo ponavadi skatlico za obiranje bedakov (to se je prodajalo vsaj 10+ let nazaj). Ce bi bil koncept smiseln, bodi brez skrbi, da bi proizvajalci vozil trzili zadevo in seveda ves potrosni material zanjo.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.405
5.662
113
Citat:
Uporabnik Radirko pravi:
Avti imajo ponavadi skatlico za obiranje bedakov

Ne bi se strinjal s tem....rja nastane ponavad zarad galvanskih členov na karoseriji ( jeklen vijak v aluminiju) in če to pobira tokove...zakaj potem ne bi delovalo?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.405
5.662
113
Ma nečak...kupljeno od enga dedija ...rdeča 1.3 frgazarca
smile-1.gif
Pike rje ni na njej
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Ne bi se strinjal s tem....rja nastane ponavad zarad galvanskih členov na karoseriji ( jeklen vijak v aluminiju) in če to pobira tokove...zakaj potem ne bi delovalo?

Zadeva na colnu deluje zato, ker pobira nekaj drugega (t.j. zrtveno anodo), in ne zato, ker se potem carobno ne bi vec nic dogajalo.

Recimo, da bi bil avtomobilski proizvajalec res tako prismuknjen in bi avto zgradil tako, da bi bil poln stikov dveh razlicnih kovin z mocno razlicnim galvanskim potencialom (jeklo in aluminij sta res slab primer, saj sta zelo blizu in torej zanic elektroclen). Takoj, ko bi avto sestavil, bi ta (ob prisotnosti nekaj malega vlage) postal baterija in bi pozrl sam sebe. Zdaj vskoci Mirko S. s cudezno skatlico, v kateri je ena 1.5V baterija, ki naj bi zadevo preprecila. Da bi to naredila, mora imeti ravno nasproten ucinek od ucinka tvojega avta-baterije. Ker je Mirko S. pravi strokovnjak, je svojo skatlico naredil tako, da je prilagojena tako Ladi, kjer je Ruslan privil samo 15 jeklenih vijakov v aluminij, kot Alfi, kjer je Giorgio v aluminij privil vseh 237 jeklenih vijakov, razen ce je bil slucajno ponedeljek (potem jih je samo 212 in vmes klel vikendaski poraz svojega ljubega Torina proti eni drugi vaski ekipi). Carobno skatlico je samo se potrebno pravilno prikljuciti (pazi na polariteto !) na obe elektrodi elektroclena (torej na jekleni vijak in aluminijasti pleh) tako da je krog zakljucen, in voila, zadeva deluje ! Seveda je v tisti 1.5V bateriji dovolj energije, da svojo funkcijo opravlja vseh 17 let odkar jo je Haso namontiral v svojo skatlasto Alfo, katero ti zdaj poskusa prodati. In potem jo svizec zavije v tak lep papir in poslje naprej po tekocem traku
wink-1.gif



Dve stvari me zanimata:

1: Koliko avtov si ze videl rjaveti najprej pri vijakih in ne recimo nekje na sredi blatnika ali praga (torej kjer ni nobenega stika z drugo kovino, katerega bi zakrivil proizvajalec vozila) ?

2: A res verjames, da sta cinkanje in lakiranje samo zarota proizvajalcev, da bi se znebili nelojalne konkurence vrlega Mirka S. ?


Saj v teoriji tvoja ideja ni neizvedljiva, prakticno je pa ravno nekje na nivoju nacrta, da naslednji vikend zadaneva sedmico na Lotu, dava znesek napol in kupiva Mercator in Tus in potem prirediva v Ilirski Bistrici dirke zaposlenih z nakupovalnimi vozicki, medtem ko se midva nazirava z jogurti svoje blagovne znamke
evil.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.405
5.662
113
ponavad to ni 1,5V baterija ampak se to zadevo priključi na accu....ki ga potem "pobira"

Avtomobili rjavijo logično tam kjer jih najprej speska.......blatniki...pragovi...podvozje...

Drugač pa poglej vse zapuščene avte...take k stojijo po garažah itd.....aluminij najprej zacveti okol vijakov......ki jih je pol prava veselica odvijat!
smile-1.gif


http://www.titanindia.com/insoluble%20anodes.html

: CATHODIC PROTECTION : :

impressed current tubular anode


The principle of cathodic protection is in connecting an external anode to the material to be protected from corrosion and passing of an electrical DC current. So that all area of the metal surface become cathodic and therefore do not corrode. The external anode may be a galvanic ( sacrificial ) anode or it may be an impressed current anode where the current is impressed from external dc source. ....neka ICCP metoda anode
 
Nazadnje urejeno:

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Upal sem, da je bilo tisto zgoraj napisano dovolj zabavno, da bos(te) prebrali v celoti - ni razloga, da kemija in fizika ne bi mogli biti zanimivi zadevi
smile-1.gif
Ce si prebral, se ti je moralo posvetiti, da je v postopku nekaj nepremostljivih tezav, da bi tvojo idejo spravil v delovanje.

Pri colnu ni tako zelo tezko, ker imas (zelo pripravno) coln potopljen v elektrolit, zato je krog lahko kar naprej sklenjen. Pri avtu tega luksuza ni, razen ce ga imas parkiranega pod Tartinijevim trgom (v morju). Se slabse, dva avta iz iste tovarne nista enaka, kaj sele dva avta razlicnih firm. Cungalunga skatlica mora biti tudi prikljucena na cisto vsak galvanski clen, sicer ne bo ucinkovala nanj (si predstavljas mnozico zic, ki vodi od skatlice na vsak clen ? jaz tudi ne, sploh ker nimam moznosti videti v prihodnost, kje se bo rja najprej pojavila, da bi to preprecil).
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.405
5.662
113
Sej je avto tud v "elektrolitu"......a vlage v zraku ne moraš obravnavat kot elektrolit
sprasujem se.gif
Zakaj na vsak galvanski člen (šravf) če priključiš kompletno šasijo na to napravo?
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Daj premisli malo: kaj prikljucis kam ? Vzemi cisto banalen primer, avto, ki je sestavljen iz enega akumulatorja, ene carobne skatlice, enega kosa aluminija in enega jeklenega vijaka. Kaj prikljucis kam, da carobna skatlica opravlja svoje delo ? Ko bos imel to razcisceno, razsiri primer na stotine vijakov in razlicnih kosov kovin - kam prikljucis kaj, da deluje ?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.405
5.662
113
Sedaj je že
grin1.gif


klanec.jpg


Uglavnm....ok nevem kako deluje 100% ampak očitno deluje...mel kolega mlajšo 33 rjava okol tanka pa kjer je lah bla.....in ta z to napravo ohranjena po 15 letih...
 
Nazadnje urejeno:

jest5

Guru
18. avg 2007
26.094
-8.767
113
Citat:
Uglavnm....ok nevem kako deluje 100% ampak očitno deluje...mel kolega mlajšo 33 rjava okol tanka pa kjer je lah bla.....in ta z to napravo ohranjena po 15 letih...
Pa ne zaradi te naprave
hysterical-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.405
5.662
113
Ampak ker jo je 1x pošravfal crashburnt pa si ni več upala rjavet
grin1.gif