Nosilec za kolo

krava

Majstr
5. sep 2007
3.666
340
83
www.kacnje.eu
Torej Alter srenja bo znala svetovat, pa še zanetit kak spor. Vrsto let sem uporabljal nosilce, ki zagrabijo za "štango" (Thule ProRide 591 in 510). Sedaj pa bo eden od mojih nosilcev počasi zrel za menjavo, hkrati pa je v zadnjih letih družina malo spremenila nabor koles. Zato gledam, da bi crkujočega zamenjal za takšnega, ki zagrabi za vilice, saj mi gre na živce nagibanje po serpentinah in vožnja po slabih cestah.
Gledam Thule OutRide 561, pa me moti, ker jim pri opisu piše, da ni primeren za karbonska kolesa (seveda ima mulc karbonsko specialko).
Skratka - ali ta hudič res ni primeren za karbonska kolesa (in zakaj)? Ali pa je to bolj marketinška, da pošljejo narod na dražji model?
Pri specialki natikanje prednjega kolesa ni problematično, pri gorskih z diski, se pa vedno jebem, da disk ne rožlja. Imate Alter mojstri kakšen trik (ali preprosto nabijete do konca, pa basta)?
Aja - je slučajno kaj razlik med vilicami, ker so nekje omenjeni neki adapterji?
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.172
3.883
113
Adapter je verjetno potreben za specialke z diski, ki imajo thru-axle vilco. Sicer pa, kako misliš da so ta karbonska kolesa nataknjena na avto? Mislim sredinske štiri, tisti ob straneh so zapeti za okvir da jih hitreje dobiš dol, ampak hitrost natikanja pri tebi verjetno ni nek faktor.
Edina slabost takega nosilca je po mojih izkušnjah to da moraš prednjo feltno v avtu vozit. Sicer pa noben drug nosilec ne drži niti približno tako dobro kot ta ki drži vilco (v smislu da se (prednje) kolo v nosilcu nič ne premika).

 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.666
340
83
www.kacnje.eu
Seveda - imaš prav, da je adapter verjetno namenjen tistim.
Ni dileme, da je nosilec za vilice bolj stabilen. Zanima me, zakaj Thule 561 ni primeren za karbonce, kot piše na strani.
Pa mogoče kakšen namig, kako najlažje natakniti kolo pri gorcu - meni vedno rožlja po disku, pa potem pol ure nastavljam, da je tako, kot mora biti.
Aha - kaj pa takšna rešitev? Ima kdo?
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.172
3.883
113
To je isti drek, samo da ga ne moreš zaklenit. Kar je pomoje danes nujno. Tudi meni ni jasno kaj ima veze iz česa je okvir če je kolo zapeto z vilicami in zadaj s paščkom čez zadnje kolo.
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.666
340
83
www.kacnje.eu
Saj. Po mojem le hočejo prodati dražji model.
Za krajo pa ... kaj pa vem - ko sem videl, da za krajo kolesa iz Thulejevega nosilca "mojstri" ne potrebujejo več kot kakšnih 5 sekund ... sem močno skeptičen za ta zaklepanja.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.548
434
83
madonca, a gršega jaguarja od sky-ja nisi našel ? :D

šalo na stran:
sam imam outride 561, gor vozim karbonsko specialko - zakaj bi bil problem, saj vpneš na vilici spodaj aluminij, ne karbona direkt.
Neštetokrat sem se peljal 160+ in drži kot pribito
gor vozim tudi v bistvu rogov okvir s pobrušenimi vilicami (fixie scena) in kdaj pa kdaj kvazi gorsko kolo za familijo vozit z neko cheap suntour vilico - nikoli težav.
sem pa ravno včeraj govoril s kolegom, kako je med vožnjo s primorske kolo "potrkalo" po strehi in obviselo na zadnji plastični objemki čez platišče - edina razlaga je, da je knedl našponal spredaj pri outride 561 vijak čez "rob", ki ga ima spodaj vilica.
imam tudi še en star thule nosilec, kjer pritrdiš za štango, pa na njem vozim le kvazi gorca, ki ima alu okvir, pa še to skozi strešno okno stalno kukam, kako se "premika" - jasno, potem max 130km/h
imam tudi "letev" od prealpine, gre za V alu profil in spredaj "patent", kot si ga dal na opciji št.2: se ne zaklene in služi temu, čemur je namenjen, je pa letev tako ozka, da je resnicno samo za specialke vozit

moj nasvet: kupi 561, zmontiraj in gas
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.172
3.883
113
Tojto.

Mi smo ga enkrat krivili čez Jezersko na polno, s polno streho koles (custom našvasan prtljažnik, kot tale od sky-ja), na enem zadnjih ovinkov mi je skrajno levo kolo na eni strani zdrselo iz "zapirala", držal se je samo še na eni strani in tam kjer se je držal so bile vilce na koncu, tam kjer je vpeto kolo skrivljene pod kotom 90%, kolo pa je viselo tako da sem ga videl če sem pogledal skozi levo okno. Če bi mi kdo pripeljal nasproti bi dobil kolo na sprednjo šajbo. Ker je bila nedelja ob sedmih zjutraj smo šli do ene kmetije kjer so bili že budni po kombinirke, zakrivili tačko nazaj, zapeli kolo in gasa dalje (potem še hitreje, ker se je že mudilo v folkermarkt (ja vem, velikovec) na štart
bonk.gif
).
 

ozaz

Pripravnik
5. mar 2010
132
12
18
Imam Thule 561. Karbonska specialka z vilico s karbonskimi dropouti in zaenkrat ni bilo problemov. Ubistvu prvič slišim, da naj nebi vozil karbonskega. Vilico stisne podobno kot qr na feltni, zaenkrat brez poškodb.
Za gorca je priložen edino through axle 20mm, tako da, če imaš bolj pogosto 15mm dimenzijo je potrebno dokupiti adapter.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.410
5.685
113
Citat:
Uporabnik krava pravi:
Pa mogoče kakšen namig, kako najlažje natakniti kolo pri gorcu - meni vedno rožlja po disku, pa potem pol ure nastavljam, da je tako, kot mora biti.

če imaš 9mm QR ni namiga. ker je vedno malenkost odstopanja kak si ga zapel. Nima samo ene fiksne pozicije. Če imaš pa 15mm ali 20mm thru akso pa nebi smelo rožljat.
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.666
340
83
www.kacnje.eu
Sem si pred nekaj dnevi prav vzel čas in poskusil ... prostora med ploščicami je malo in ni hudič, da zjebeš pozicijo, ko stisneš QR na koncu opravila.
uf-1.gif

Ne vem, kako nekaterim uspe tako hitro. Kolo sem obračal na glavo, pa ne, pa sebe na glavo ... saj na koncu je, ampak gre nekaj minut preklinjanja. Vsaj pri meni, ki nimam ravno občutka
evil.gif
še verigo sem zadnjič strgal.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.410
5.685
113
to a daš pecikl na glavo je še slabše.
Če že je trba čimbolj enakomerno obremenit bilanco pri še nezategnjenem qr-u. potem pa zategneš.
 
Nazadnje urejeno:

ozaz

Pripravnik
5. mar 2010
132
12
18
Pomaga če se malo nasloniš na balanco, stisneš bremzo in zategneš qr.
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.666
340
83
www.kacnje.eu
Hvala obema za nasveta. Bom poskusil.
Sam sem zadnjič poskusil z obrnjenim kolesom na glavo, ker se mi je zdelo lažje "centriranje". Ampak tisto na koncu (ko pritegneš) je pa res še bolj v luftu.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.360
2.739
113
Nekje na alterju sem zasledil sliko nosilca za karavana zadaj s podrtimi sedezi, sprednje kolo dol, vpet v nosilec, ki je fiksiran nekako na avto. Rabil bi za dva kolesa (namerno za inkvizicijo!)
smile-1.gif
, Passat karavan, l.08. Kako najenostavneje to izvest. Videl sem tudi slikce, ko je nosilcek pritrjen na dilo in le ta nekako fiksirana v prtljazniku. Estetika ne igra neke velike vloge.
Ze kdo to pocel? Nosilec se dobi v bike stacuni? Pritrjevanje na avto, brez vrtanja?
 

Keki

Pripravnik
26. okt 2007
869
9
18
Kamnik
Uporabno je videti in tudi je, vendar ne za karavane.....tole prav pride za enoprostorce. Namreč, sploh pri večjih osebkih pride sedež zelo visoko in brez odstranjevanja le tega, kolesa pokončno v karavana ne spraviš.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.410
5.685
113
Citat:
Uporabnik Keki pravi:
Uporabno je videti in tudi je, vendar ne za karavane.....tole prav pride za enoprostorce. Namreč, sploh pri večjih osebkih pride sedež zelo visoko in brez odstranjevanja le tega, kolesa pokončno v karavana ne spraviš.

Sedež je še najmanjši problem. Večja jeba je višina od akse do bilance na sprednji vilci. nekaj nevzmetenega še gre. ostalo pa pozabi.