nosilec koles na zadnji strani avta

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
čau, saj ne vem, če to sem spada, pa vseeno.
mam karavana in bi rad kolesa vozil na zadnji strani avta (in ne na strehi, kot do zdaj). je kdo že sprobal nosilec koles, ki se pripne na prtljažna vrata? je to varno, tako kolesa vozit (gor bi obesil največ 3)? torej gre za nosilec, kjer luči ostanejo vidne in tudi tablice kolesa ne zakrijejo.
izkušnje, predlogi?
hvala in lp
 

peterm

Pripravnik
17. sep 2007
699
0
16
a ni to tisti ki ga zapneš na kluko in pripneš na vrata?
mislim da je glavnina tže na kluki..
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
ne za na kljuko.
s posebnimi pasi ga prav obesiš na zadnja vrata, del se preko gumiranih palic upre tudi v zadnjo šipo.
tistega za na kljuko tudi poznam, a ne pride v poštev, saj nimam kljuke.
 

clarus

Pripravnik
5. sep 2007
35
0
6
Thule jih dela. Njihove zatakneš na rob zadnjih vrat, postavljeno pa je v višini zadnje šipe. Pa za vsak model avta je drugačen. Če pogosto menjaš prevoz......boš zelo žalosten. Je pa malo nerodneo če si velik in je tudi okvir kolesa temu primeren, potem je pač širši od avta in to moraš pri vožnji VEDETI in UPOŠTEVATI.
Thule
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
gre mi zato, da bi kolesa vozil ZA avtom. se mi zdi, da je bolj varno, da lahko po avtocesti voziš normalno hitro, pa še poraba je nekaj nižja. sem pa velik ja, zelo, tako da imam največji okvir kolesa.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.360
9.596
113
EU
Nekje sem prebral, da prečno postavljena kolesa za avtom imajo večji zračni upor,
kot tista na strehi obrnjena v smeri vožnje.
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
ne res, al me hecaš?
kako je pa s stabilnostjo, ali jih lahko zgubiš, ker meni se zdi, da če so na strehi, da jih bo kr odpihnilo.
 

Audio

Pripravnik
6. avg 2007
247
15
18
Na strehi sem že ogromnokrat vozil kolesa, pa do sedaj še nisem imel problemov. V tem primeru pa ne vozim hitreje od 120 km/h.

Primerjave zračnega upora med obema variantama ne poznam, po kmečki logiki pa bi rekel da ima večji upor tovor na strehi.

Je pa zelo nerodno spravljanje koles na streho pri višjih avtomobilih (enoprostorci). Večina s sabo vozi kakšne pručke.

lp
 

Don_kugla

Pripravnik
17. avg 2007
525
0
16
Maribor
Do zdaj si kolesa prevažal na najboljši možen način(če praviš na strehi) nevem zakaj bi šel na slabše?
crazy1.gif
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
saj pravim, na strehi mi lih ne deluje najboljše.
pa še ne moreš tak šibat. pa zadaj jih je lažje gor obesit.
zanima me samo, če ma kdo izkušnje jih zadaj vozit.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.360
9.596
113
EU
Kolesa za vozilom, prečno postavljena, morajo biti zadosti visoko, da je vidna registerska tablica in luči.
V nasprotnem primeru (nizko postavljena) moraš imeti dodatni nosilec s tablico in lučmi.
Pri nas ne komplicirajo toliko, vendar v Avstriji so strogi.
Ko imaš kombi in pelaš kolesa za vozilom, so v zaveterju.
Pri ostalih vozilih so v zračnem toku, razen če nimaš spoiler, ki bi metal zrak čez pecikle :
smile-1.gif

Sam pelam na strehi
cheer.gif
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
okej, kul. bom pa kr vozil na strehi, dokler ne kupim kombija, ha, ha.
lp in hvala.