Nezaščiteno pesto

sad

Guru
24. avg 2007
21.197
9.834
113
Zamenjal sem gume iz alu na železne in le te ne prekrijejo spredaj centralnega pesta v katerem je ta velik vijak. Zadaj ima pesto alu pokrovček, tako da je zaščiteno, spredaj pa tega alu pokrovčka ni. A pustim tako ali bo bolje, da nabavim še en alu pokrovček? A ponavadi pašejo zadeve od zadaj naprej?
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.750
1.535
113
Pojma nimam. Sem pa tudi sam videl cel kup avtov, ki imajo zadaj pokrovček, spredaj pa ne. Kakšna je logika pri tem mi ni jasno. (Zato sklepam, da je vseeno, če pokrovčka ni?)
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.030
11.154
113
pokrovček je fajn da je, je potem "noter" vse ko novo..če tega pač ni počasi vse zrjavi.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.419
5.654
113
Če ne dobiš pokrovčka pač mal masti pa ratkapo cez pa bo... Po možnosti kr z bakreno mastjo al pa silikonsko ( same shit sam da nima kosckov bakra ). Za silo lah tud z litijevo...se etak ne segreva tooook
smile-1.gif
 

Alan

Fizikalc
22. jul 2007
2.031
19
38
42
Ljubljana
Zadaj je pri dosti avtih konusen tip ležaja in je kapca gor zato ker je notri mast. Spredaj pa je zaprti kroglični radialno-axialni ležaj in zato ni potrebe po pokrovčku. Ne bo nič narobe če ostane odprto (se vozijo avti več kot 20 let stari pa še vedno prvi ležaj in matica)
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Tudi če zadaj ni konusni, je pokrit. Zadaj ni zaprešan, je zgolj boben nataknjen gor in to direktno na os, potem pa privit in je fino če je pokrovček - ščiti ležaj in os, da se zadeva da razdret. Spredaj tista matica drži pogonsko os, ležaj je pa na os naprešan. Se od zunaj tudi ležaja ne vidi, medtem ko je zadaj matica direktno na ležaju in se ležaj vidi, če snameš pokrovček.

Skratka, spredaj nihče nima pokrovčka in ga ne rabiš, sicer pa niti ne verjamem da katerikoli paše.